• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    AtIas schreef:
    (...)

    much explanation, so wow


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)

    Nou, ik ben een bijbels figuur, wat opzich wel logisch en kloppend is. Daarnaast ben ik ongelovig, wat ook wel overeenkomt met mij. Enige wat ik niet begrijp is dat mijn naam in het Grieks 'Tweeling' moet betekenen ofzo.


    Overigens denk ik dat ik Thomas heet omdat het gewoon een populaire naam was toentertijd

    Doei Margot (flower)


    ik denk dat jij thomas heet want dit


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    ik denk dat jij thomas heet want dit



    jeugdtraumas aan thomas de trein 0.o


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Chook chook mathafackaaaa


    Sarah = ongewoon sexy

    AtIas schreef:
    (...)

    jeugdtraumas aan thomas de trein 0.o


    hahahahaha en terecht.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Antiheld schreef:
    Chook chook mathafackaaaa



    wauw zo much information


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Einar schreef:
    (...)

    hahahahaha en terecht.


    hij was fuckin eng.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Einar schreef:
    (...)

    hahahahaha en terecht.

    AtIas schreef:
    (...)

    hij was fuckin eng.


    Hey stelletje haters!

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 23:57 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Hey stelletje haters!


    Oh god ben je je nu al helemaal aan het verbinden met je naamgenoot. Dat is ook een beetje het probleem met de naam Thomas, er zijn er zoveel van, dus je kunt altijd wel een ridicule naamgenoot vinden. Ik heb een goede vriend die ook Thomas heet en we proberen een nieuwe naam voor hem te vinden hahahaha.
    Heb je toevallig nog een unieke tweede naam?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Hey stelletje haters!

    Ik weet niet of dit nou een prachtige citeerfout was of dat je het tegen Margots beide persoonlijkheden had

    (Overigens guys mijn broertje zit nu op Q en hij is een schattige Star Wars fan van 1.97 m die graag Star Wars verhalen wil gaan schrijven hier en het lijkt me heel tof als hij een warm welkom krijgt, dus iedereen die zin heeft om iets liefs te zeggen tegen de leukste newbie, Beingfollowed is zijn username. :Y))


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    sorry thomas maar thomas was super eng


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Einar schreef:
    (...)

    Oh god ben je je nu al helemaal aan het verbinden met je naamgenoot. Dat is ook een beetje het probleem met de naam Thomas, er zijn er zoveel van, dus je kunt altijd wel een ridicule naamgenoot vinden. Ik heb een goede vriend die ook Thomas heet en we proberen een nieuwe naam voor hem te vinden hahahaha.
    Heb je toevallig nog een unieke tweede naam?


    Daar gaat mijn kans op een unieke identiteit. Mijn tweede naam is ook niet echt een vooruitgang, na mijn opa vernoemd enzo (lol)

    Ik accepteer de negatieve associaties met mijn naam ):


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik weet niet of dit nou een prachtige citeerfout was of dat je het tegen Margots beide persoonlijkheden had

    (Overigens guys mijn broertje zit nu op Q en hij is een schattige Star Wars fan van 1.97 m die graag Star Wars verhalen wil gaan schrijven hier en het lijkt me heel tof als hij een warm welkom krijgt, dus iedereen die zin heeft om iets liefs te zeggen tegen de leukste newbie, Beingfollowed is zijn username. :Y))


    Ik quote wel vaker een beetje verkeerd op de telefoon :d

    Ik was je al voor. Sympathiek als ik ben


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik weet niet of dit nou een prachtige citeerfout was of dat je het tegen Margots beide persoonlijkheden had

    (Overigens guys mijn broertje zit nu op Q en hij is een schattige Star Wars fan van 1.97 m die graag Star Wars verhalen wil gaan schrijven hier en het lijkt me heel tof als hij een warm welkom krijgt, dus iedereen die zin heeft om iets liefs te zeggen tegen de leukste newbie, Beingfollowed is zijn username. :Y))


    aaaah je familie neemt Q over, wat lief


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    AtIas schreef:
    sorry thomas maar thomas was super eng


    Onacceptabel hoor, straks word je daardoor bang voor mij :S


    Sarah = ongewoon sexy