• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Reminder: You're amazing

    Inagua schreef:
    (...)

    Indeed, al val ik mensen graag lastig met mijn kritiek :Y) Dat is namelijk mijn baan, kritiek leveren. Daarom ben ik ook pro betoogschrijfster van de klas en dergelijke hehe.


    Tja, ik zal niet ontkennen dat ik graag shit dump hier - welliswaar om te voorkomen dat ik het dump bij mensen die dichterbij staan -, maar eigenlijk ben ik precies het tegenovergestelde ^^ Ik kan niet echt hulp aannemen of mensen makkelijk uit mezelf lastig vallen. Ah well, het werkt zo allemaal wel I guess haha, het LJH is er niet voor niets.

    Neophema schreef:
    Ah, die topic zocht ik net!

    Waarom maakt EA zijn spellen maar half af? Alles wat ze uitbrengen moet nog worden aangepast door modders. Je koopt toch ook geen nieuwe auto die nog mot worden aangepast voor je er meer kan rijden? ><


    EA, most evil company in the universe. Yes, they even beat Abstergo to it. And Umbrella corporation. I think you get it lol.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik had Sydney geheten als jongen. :')


    OTOFT: Bleeeeeh, saaie avond. En ik ben vergeten mijn ogen te laten testen, Oops. Dan maar volgende week. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)

    True! Mijn naam betekend oorlog, hahah. Eigenlijk oorlogsheldin. Oh well hahah

    Hehehe, I'm smart.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zou Tobias hebben geheten. Nu heet mijn broertje zo. :W

    // rusteloos en wil schrijven maar geschiedenis onderwerp kiezen en huilen en waarom nou zahra
    Waarom


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Trees schreef:
    (...)

    Tja, ik zal niet ontkennen dat ik graag shit dump hier - welliswaar om te voorkomen dat ik het dump bij mensen die dichterbij staan -, maar eigenlijk ben ik precies het tegenovergestelde ^^ Ik kan niet echt hulp aannemen of mensen makkelijk uit mezelf lastig vallen. Ah well, het werkt zo allemaal wel I guess haha, het LJH is er niet voor niets.


    Ja klopt, ik ken het gevoel c: Tegenwoordig dump ik ook echt alles in LJH en het is denk ik beter zo. Voorheen dumpte ik het wel eens bij anderen. Dat heeft me wel het een en ander gekost en daar heb ik spijt van.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Waarom heeft mijn buurman nou een Canadese vriendin? Ik ben jaloers op haar Engels :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn naam komt uit de veronica magazine. Mijn papa zag de naam staan en dacht: 'Ik ga zo mijn tweede dochter noemen.' Thanks daddy


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lol, ik voel me nog altijd genaaid though.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn naam betekent 'mooie lucht'

    Pretty, aint it?


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mijn naam betekend 'als een engeltje' HAHAHAHA, nah klopt niet helemaal ^,^

    // Iedereen is zo mooi... zo veel mensen krijgen niet eens een compliment als ze prachtig zijn, terwijl anderen overladen worden in dat topic. Such a shame, iedereen daar verdient 739271 complimentjes (cat)

    I need help. Why is everyone sending me away? What did I do...

    Best vreemd om te weten dat iemand waarmee je ooit in de klas zat op de lagere school nu verloofd is.


    16 - 09 - '17

    omg mijn laptop doet het weer ^^ ik ben zoooo blij : D


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trees schreef:
    // Iedereen is zo mooi... zo veel mensen krijgen niet eens een compliment als ze prachtig zijn, terwijl anderen overladen worden in dat topic. Such a shame, iedereen daar verdient 739271 complimentjes (cat).


    Vind ik dus ook! Ik ben prachtig en krijg niet eens 100 complimentjes ):


    Sarah = ongewoon sexy

    mijn naam betekent om een curieuze reden drie dingen, want een betekenis was niet genoeg. 1) parel 2) dochter van de zee 3) kind van het licht. Zo poëtisch, isn't it


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.