• ... en onderzoekers ondersteunen dit. Wat vinden jullie nou hiervan?


    Ze loopt rond met een staart en heeft kattenoren op haar hoofd. Ze miauwt, spint, blaast naar honden en is bang voor water. De 20-jarige Nina uit Oslo weet het zeker: ze is een kat in een verkeerd lichaam.

    En wie denkt dat Nina maar een grapje maakt, heeft het mis. In een reportage op de Noorse televisie vertelt ze over haar 'aandoening' en laat ze zien hoe ze leeft als kat. De video is op YouTube al tienduizenden keren bekeken:


    Bij psycholoog
    Tegen de Noorse zender NRK zegt ze dat ze zich op haar 16de realiseerde dat ze eigenlijk een kat is. Vanaf dat moment begon ze zich ook als een kat te gedragen. En daar voelt ze zich goed bij. Ze zegt dat ze ook beter ziet in het donker en een beter gehoor heeft dan andere mensen.

    Nina denkt dat ze geboren is als kat in een verkeerd lichaam. Ze is ervoor bij een psycholoog geweest. Hij zegt dat ze er overheen kan groeien. Maar dat wil Nina helemaal niet. Ze wil de rest van haar leven kat zijn.


    Oh, christ, zoals dat hele Therian gedoe even geleden? To each his own, maar zoiets vind ik toch wat te ver gaan.


    Ex astris, sciencia

    Weird, maar moet ze zelf weten. Creepy as hell tho.


    -

    Die fucking otherkins ook altijd.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Allez dan. Mijn katten zijn al jaloers.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ieder zijn ding zeker? :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Jahoor. Vast zo'n uit de hand gelopen tienerfase.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik voel mezelf een eenhoorn, is niks mee. Ik begrijp haar volledig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat hebben mensen toch veel respect voor Therians en Otherkins, echt fijn. Nu voel ik me echt goed thuis hier.

    Clace schreef:
    Ik voel mezelf een eenhoorn, is niks mee. Ik begrijp haar volledig.

    whahaha omg ik moest hier echt om lachen :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    LordOfTheFries schreef:
    Wat hebben mensen toch veel respect voor Therians en Otherkins, echt fijn. Nu voel ik me echt goed thuis hier.


    Wanneer iemand zegt dat ze een eekhoorn in een mensenlichaam zijn, kan ik niks anders dan schaterlachen. Omdat Therions en Otherkins niet bestaan. Vroeger betekende Otherkin iets heel anders; nu zijn het een stel tieners die uit zijn op aandacht.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Saturnine schreef:
    (...)

    Wanneer iemand zegt dat ze een eekhoorn in een mensenlichaam zijn, kan ik niks anders dan schaterlachen. Omdat Therions en Otherkins niet bestaan. Vroeger betekende Otherkin iets heel anders; nu zijn het een stel tieners die uit zijn op aandacht.


    Voor jou bestaat het niet, voor de ander wel. Je gaat toch ook niet naar een moslim toe en zegt recht in zijn/haar gezicht dat Allah niet bestaat? Het is wat ieder gelooft en voelt.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:42 ]

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 21:42 ]

    Clace schreef:
    Ik voel mezelf een eenhoorn, is niks mee. Ik begrijp haar volledig.


    Zo heb ik me ook een tijdje gevoeld, maar sinds ik ontdekte dat de pegasus bestaat, was ik zeker dat de eenhoorn slechts een periode van verwarring was. Ik ben echt heel blij dat ik nu eindelijk weet wie ik echt ben. Als pegasus voel ik me echt vrijer dan ik me ooit als mens gevoeld heb. Dat deze vrouw een kat is, voelt als een erkenning van mijn eigen gevoel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    LordOfTheFries schreef:
    (...)

    Voor jou bestaat het niet, voor de ander wel. Je gaat toch ook niet naar een moslim toe en zegt recht in zijn/haar gezicht dat Allah niet bestaat?Het is wat ieder gelooft en voelt.


    Waardeloze vergelijking. Geloof heeft belangrijkere en grotere rollen gespeeld dan pubers die zich dierlijk voelen.

    Besides, deze chick weet niet eens hoe katten zich écht gedragen. Ze heeft het erover dat ze miauwt naar die andere knul die ook een kat claimt te zijn. Katten miauwen helemaal niet naar elkaar. Misschien had ze, vóórdat ze mediageil besloot te worden, eens research moeten doen naar katten, voordat ze zich zo voor schut zette.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    LordOfTheFries schreef:
    (...)

    Voor jou bestaat het niet, voor de ander wel. Je gaat toch ook niet naar een moslim toe en zegt recht in zijn/haar gezicht dat Allah niet bestaat? Het is wat ieder gelooft en voelt.

    De islam is een echt geloof. Daar kan je het niet mee vergelijken. Eerlijk gezegd vind ik otherkin meer een 'tiener fase', i.p.v een geloof, want dat is het zeker niet.


    Seasons will change, but I shall remain