• ... en onderzoekers ondersteunen dit. Wat vinden jullie nou hiervan?


    Ze loopt rond met een staart en heeft kattenoren op haar hoofd. Ze miauwt, spint, blaast naar honden en is bang voor water. De 20-jarige Nina uit Oslo weet het zeker: ze is een kat in een verkeerd lichaam.

    En wie denkt dat Nina maar een grapje maakt, heeft het mis. In een reportage op de Noorse televisie vertelt ze over haar 'aandoening' en laat ze zien hoe ze leeft als kat. De video is op YouTube al tienduizenden keren bekeken:


    Bij psycholoog
    Tegen de Noorse zender NRK zegt ze dat ze zich op haar 16de realiseerde dat ze eigenlijk een kat is. Vanaf dat moment begon ze zich ook als een kat te gedragen. En daar voelt ze zich goed bij. Ze zegt dat ze ook beter ziet in het donker en een beter gehoor heeft dan andere mensen.

    Nina denkt dat ze geboren is als kat in een verkeerd lichaam. Ze is ervoor bij een psycholoog geweest. Hij zegt dat ze er overheen kan groeien. Maar dat wil Nina helemaal niet. Ze wil de rest van haar leven kat zijn.


    FrenchFries schreef:
    (...)
    Ja hetzelfde, Ik weet niet of je die elz van hier nog kent maar die claimde een otherkin vampier te zijn, en dat vind ik een beetje raar want vampiers bestaan niet eens :') en dan zijn er nog veel meer van dit soort gevallen... Maar ik sluit me ook weer aan bij de mening van @Amphibian.
    idk, ik kan verder ook niet oordelen want ik weet niet hoe het is haha :')

    Ja, die ken ik nog enigszins wel, maar zij is geband haha. Wellicht geheel offtopic, maar ik weet niet of jij weleens heb gehoord van een Goochelshow dat vroeger op tv kwam? De Nieuwe Uri Geller. Daarin claimde/zei iemand ook vampier te zijn. Ik weet het echt niet, ik heb er echt een heel tegenstrijdig gevoel over. Het is niet dat ik geen respect heb ervoor, maar er is een hoogte tot waar mijn gelovigheid (om het zo maar te noemen) komt.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2016 - 22:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tabai schreef:
    (...)

    Vampiers, weerwolven, elfen en feeën heb ik voorbij zie komen. Nooit eens een koe of zo. Daar heb ik dan mijn vraagtekens bij. Waarom alleen mooie/stoere/sterke/elegante/angstaanjagende dieren.

    Haha ja idd, zoek maar 1 keer op "Cow Therian"en je ziet nergens staan "I'm a cow Therian" misschien een paar ofzo... daarom heb ik hier ook niet echt een vaste mening over haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nippon schreef:
    (...)
    Ja, die ken ik nog enigszins wel, maar zij is geband haha. Wellicht geheel offtopic, maar ik weet niet of jij weleens heb gehoord van een Goochelshow dat vroeger op tv kwam? De Nieuwe Uri Geller. Daarin claimde/zei iemand ook vampier te zijn. Ik weet het echt niet, ik heb er echt een heel tegenstrijdig gevoel over. Het is niet dat ik geen respect heb ervoor, maar er is een hoogte tot waar mijn gelovigheid (om het zo maar te noemen) komt.

    Nee dat ken ik niet misschien te jong haha, Ja ik heb haar op insta geheel terecht geband lol, Alles wat Elf,Vampier en weerwolf dat soort shit is geloof ik gewoon niet. Hoe kun je nou iets zijn wat niet bestaat?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Tabai schreef:
    (...)

    Vampiers, weerwolven, elfen en feeën heb ik voorbij zie komen. Nooit eens een koe of zo. Daar heb ik dan mijn vraagtekens bij. Waarom alleen mooie/stoere/sterke/elegante/angstaanjagende dieren.

    Ik kan wel zeggen dat ik een keer haatmail heb ontvangen van iemand die claimde muziekkin(?) te zijn. Graskin heb ik ook wel voorbij zien komen. Het gaat dus niet altijd over de stoere dieren, maar soms ook over planten en compleet abstracte concepten. Blijkbaar.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik kan wel zeggen dat ik een keer haatmail heb ontvangen van iemand die claimde muziekkin(?) te zijn. Graskin heb ik ook wel voorbij zien komen. Het gaat dus niet altijd over de stoere dieren, maar soms ook over planten en compleet abstracte concepten. Blijkbaar.

    Dan ben ik toch benieuwd hoe dat in z'n dagelijkse werking gaat. Sta je dan de hele dag stil om af te wachten voor water of..? (Geen haatreactie, gewoon een serieuze vraag, want ik zie 't niet echt voor me.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Nee dat ken ik niet misschien te jong haha, Ja ik heb haar op insta geheel terecht geband lol, Alles wat Elf,Vampier en weerwolf dat soort shit is geloof ik gewoon niet. Hoe kun je nou iets zijn wat niet bestaat?

    Haha, nou zo oud is dat programma nou ook weer niet (en zo oud ben ik nou ook weer niet, pas 22) :'D. Had je haar ook op insta? Ik heb 't zelf niet, maar wat was er dan? Nou ja, ergens kan ik het wel snappen, want hoe kunnen wij verwachten als mensen dat er niet meer bestaat? De wereld en ruimte is zo groot. Er is nog zoveel niet ontdekt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Haha, nou zo oud is dat programma nou ook weer niet (en zo oud ben ik nou ook weer niet, pas 22) :'D. Had je haar ook op insta? Ik heb 't zelf niet, maar wat was er dan? Nou ja, ergens kan ik het wel snappen, want hoe kunnen wij verwachten als mensen dat er niet meer bestaat? De wereld en ruimte is zo groot. Er is nog zoveel niet ontdekt.

    Nee omdat je vroeger zei haha. Bedoel je waarom ze geband is? Nahw nee ik kan het gewoon niet geloven ik ben ook zo lekker saai en simpel haha :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    KyloRen schreef:
    Ik ben echt de moeilijkste niet, maar dit soort dingen gaan me toch net iets te ver. Ik zou bijna zeggen dat het voor haar gewoon een uit de hand gelopen obsessie is geworden.
    Uiteraard, wat iedereen doet moeten ze zelf weten, zolang ze er anderen niet lastig mee gaan vallen.


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    AtIas schreef:
    (...)

    Dat is niet Therian/Otherkin van die sponsjes als ontbijt, dat is OCS :]


    Dat zei ik ook helemaal niet (; Ik zeg gewoon dat er meerdere vreemde trekjes zijn en dat ik me om deze niet echt zorgen maak in vergelijking met die andere vreemde trekjes.


    Mhm?

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Nee omdat je vroeger zei haha. Bedoel je waarom ze geband is? Nahw nee ik kan het gewoon niet geloven ik ben ook zo lekker saai en simpel haha :')

    Het was van 2008, volgens mij, haha. Zo oud is het nou ook weer niet :'D Ja, dat bedoel ik. En ja, dat kan. Ik ga je niet dwingen tot wat ik geloof hehe :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Het was van 2008, volgens mij, haha. Zo oud is het nou ook weer niet :'D Ja, dat bedoel ik. En ja, dat kan. Ik ga je niet dwingen tot wat ik geloof hehe :'D

    Ohja nou toen was ik 7 haha, Nou uhm topics aanmaken zoals "het 1D haat-topic", ruzie maken, Trollen, Bloedplaatjes op der profiel etc. Btw. 2.58 van de video was echt dom :') Bestaat er serieus een kattentaal?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Zolang zij gelukkig is en niemand kwaad doet ermee is het goed toch?


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Wat is diiiiiiiiiit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik moet echt aan dit nummer denken met dit topic. Sorry, geheel offtopic, maar ik kon mezelf niet tegenhouden :'D

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 3:10 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.