• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mirin schreef:
    Hoe krijgen jullie altijd zo'n mooie lay-out voor jullie rollen.. Ik ben jaloers!



    HAHAH, RELATABLE


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Sempre schreef:
    (...)
    Sorry ;$


    Haha, beter laat dan nooit, toch?

    AtIas schreef:
    (...)

    Oh ja, just so you know. Atlas is met een hoofdletter i.


    Ik kopieer namen altijd voor de zekerheid, dus dat had ik gelukkig goed gedaan. c:

    Mirin schreef:
    Hoe krijgen jullie altijd zo'n mooie lay-out voor jullie rollen.. Ik ben jaloers!


    Kloten met codes noem ik het, lol. Mochten jullie hem willen overnemen dan kun je altijd bij mijn codes spieken en lopen kloten, dat vind ik prima hoor. ^_^ Er zit geen plagiaat op of zo, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Oeh mag ik een jongen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ELLA MORGANA ASHBY
    • The kitchen is where I feel most at ease and where I feel most like myself •


    • I think my biggest flaw is my insecurity •


    • I cook, I create, I'm incredibly excited by what I do •


    Name:
    • Ella •
    • Morgana •
    • Ashby •


    Age:
    24


    Appearence:
    Explanation:
    Ella is een meisje dat van praktische en handige kleding houdt. Je zult haar niet snel in een jurkje aantreffen en zelfs als je haar daarin ziet, zal het zeker niet bloot zijn. Ella is 167 centimeter lang en heel erg dun. Ze heeft wel wat vrouwelijke vormen, maar ze heeft het idee dat het niet genoeg is om als aantrekkelijk te worden gezien. De brunette is erg onzeker over zichzelf en zou binnen tien minuten een lange lijst kunnen stellen met dingen die ze aan zichzelf zou willen veranderen.



    Character:
    • Witty
    • Direct
    • Confident about work
    • Focused
    • Energetic
    • Naïve
    • Loyal
    • Serious
    • Sweet
    • Passionate
    • Controlled
    • Workaholic
    • Funny
    • Insecure
    • Introverted
    Explanation:
          Ella is iemand die geboren is om te koken en daar ook dagen mee bezig is. Hierdoor is ze zeker een workaholic te noemen, want ze vindt het lastig of afstand te nemen van haar werk. Voor Ella is koken het enige in haar leven waar ze echt controle over heeft en waarvan ze weet dat het ook daadwerkelijk goed kan. Hierdoor is ze op haar werk heel anders dan wanneer je haar in haar vrijetijd tegen komt. Ella is op het werk heel zelfverzekerd en kan mensen goed sturen. Daarnaast is ze ook erg vriendelijk en vertelt ze graag over eten.
          Maar buiten haar werk om is ze nogal terug getrokken, op een of andere manier weet ze namelijk niet goed waar ze over moet praten. Ella is heel erg onzeker over haar sociale kwaliteiten en hoewel ze heel graag vriendschappen zou willen opbouwen, is ze bang dat mensen haar snel veroordelen. Op school is ze eigenlijk altijd gepest omdat ze heel erg last had van acne en dit is ook een reden voor haar onzekerheden.
          Soms zou ze wel willen dat ze socialer was en wat meer open stond voor nieuwe, spannende dingen. Maar ze vindt het heel moeilijk om zich daaraan over te geven, hoewel ze het wel wil proberen. Ella vindt aandacht van mannen maar raar, heeft nog nooit bewust met iemand geflirt en vindt het ongemakkelijk om er met andere vrouwen erover te praten. Bovendien vermoedt ze dat ze wellicht ook op vrouwen valt, maar gezien ze nog nooit een relatie heeft gehad met überhaupt een man of een vrouw, laat ze die vraag open.
          Stiekem is Ella opzoek naar iemand die haar kan helpen om meer van het leven te genieten. Ze zou ook graag liefde leren kennen en wil daarom ook leren om zichzelf open te stellen naar anderen.


    Past and present:
    Mattheo Ashby - Ella's vader is een Amerikaan en is de eigenaar van een groot technisch bedrijf, waardoor hij bijna nooit thuis is.
    Areanna Gistelli - Ella's moeder is geboren in Italië en is niet de beste moeder (of echtgenote). Ze is veel weg en zag haar dochter vroeger meer als een accesoire dan als een kind. Ze ging vroeger altijd op reisjes terwijl haar man hard werkte. Inmiddels zijn de twee gescheiden. Ella ziet haar moeder niet meer.

          Ella komt uit een half Amerikaanse, half Italiaanse familie. Haar ouders waren nooit thuis waardoor haar oma haar grotendeels heeft opgevoed. Ella is belachelijk goed in koken en dat is allemaal te danken aan haar oma, die haar van jongs af aan al heeft laten helpen met haar gerechten. Haar vader vond dit altijd wel leuk en op de dagen dat hij thuis is koken ze vaak samen.
          Op school werd Ella erg gepest want ze had heel erg last van acne. Ze kwam hierdoor ook niet graag op school en had ook vaak maar een hele goede vriendin. Leren deed ze niet graag en uiteindelijk heeft ze wel haar diploma gehaald, maar dat heeft ze vooral voor haar moeder gedaan.
          Ze heeft geen vooropleiding gedaan om in het restaurant te gaan werken, maar is begonnen als afwasser. Al snel kwam de chef kok erachter dat Ella liever in de keuken wilde koken en gaf haar die kans. Dit is inmiddels alweer drie jaar geleden en inmiddels heeft ze zich opgeklomen tot chef de cuisine, gezien de eerder genoemde chef kok zijn eigen restaurant heeft opgezet. Dit wordt haar eerste zomer onder deze functie, iets waar ze erg trots op is.


    Extra:
    — Sexuality: Ella denkt dat ze wellicht bisexueel is, maar heeft nog nooit een vriend of vriendin gehad. Om precies te zijn is ze nog maagd en daar schaamt ze zich een beetje voor.
    — Likes: Koken, knuffelen, lachen, zonsondergang, honden en rock muziek.
    — Dislikes: Alleen zijn, alcohol, drinken, harde muziek, duiven en zelfingenomen mensen.
    — Additional: Ella is nog nooit dronken geweest omdat ze het niet fijn vindt om controle over zichzelf te verliezen.

    Time and work:
    Ella werkt nu alweer drie zomers in het resort en is chef de cuisine (head chef) in het restaurant van het resort.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 22:53 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Dumbledore schreef:
    Oeh mag ik een jongen?


    Je staat erbij, yaay. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Is er een bepaalde deadline voor de rollen?

    Want ik heb een optreden volgende week dus is het repeteren, repeteren.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    Is er een bepaalde deadline voor de rollen?

    Want ik heb een optreden volgende week dus is het repeteren, repeteren.


    Het liefst wil ik natuurlijk zo snel mogelijk beginnen, maar ik doe niet zo gauw aan deadlines bij mijn rpg's. Mocht het me te lang duren dan krijg je vanzelf een gb bericht, maar als je een logische reden hebt is het natuurlijk al helemaal een ander verhaal. ^_^ Mocht het dan echt te lang duren dan kan ik best eens de vraag naar je toewerpen of je eventueel in wilt springen, maar je hebt de tijd wel hoor, maak je daar maar geen zorgen over. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik een vrouw?? :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Nia schreef:
    (...)

    Het liefst wil ik natuurlijk zo snel mogelijk beginnen, maar ik doe niet zo gauw aan deadlines bij mijn rpg's. Mocht het me te lang duren dan krijg je vanzelf een gb bericht, maar als je een logische reden hebt is het natuurlijk al helemaal een ander verhaal. ^_^ Mocht het dan echt te lang duren dan kan ik best eens de vraag naar je toewerpen of je eventueel in wilt springen, maar je hebt de tijd wel hoor, maak je daar maar geen zorgen over. c:


    Dat begrijp ik totaal maar ik zal morgen wel extra snel doen, facultatieve vrije dag.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    tubbietoost schreef:
    Mag ik een vrouw?? :)


    Je staat erbij!

    AtIas schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik totaal maar ik zal morgen wel extra snel doen, facultatieve vrije dag.


    Haha, het is wel begrijpelijk dat je moet repeteren. In ieder geval nog veel succes daarmee. c: Als je de essentiële dingen al hebt staan zal ik verder niet gauw iets te klagen hebben hoor. Ik zie het wel goed komen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mag ik veranderen naar een vrouw?
    Als je een stop hebt op vrouwen, laat ik mijn char wel.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    Mag ik veranderen naar een vrouw?
    Als je een stop hebt op vrouwen, laat ik mijn char wel.


    Well... voor deze keer dan. c: Hierna komt er wel weer een stop op vrouwen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Well... voor deze keer dan. c: Hierna komt er wel weer een stop op vrouwen.


    Bedankt :3


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Mag ik een jongen? :$


    someone out there feels better because you exist

    Bylot schreef:
    Mag ik een jongen? :$


    Natuurlijk, ik zet je erbij! c:


    I'm your little ray of pitch black.