• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Jup! Ik ga straks PecuIiar even gb'en over haar rollen, want ik zou het liefst morgen of overmorgen willen beginnen, tenzij het voor anderen niet uitkomt natuurlijk. c:


    Yay! ;D Morgen of overmorgen komt voor mij prima uit in ieder geval c:


    Faith is everything.

    Okay, Faceclaim time, wss iemand rond de 25, heel liefelijk en sociaal in de omgang, maar wel een echte grade-A bitch als het gaat om prestatie, winnen en hoger op komen.

    1.


    2.


    3.


    4.



    Iemand help :c


    We've lived in the shadows for far too long.

    Één als je zo het karakter hebt beschreven, vindt dat meer bij haar passen maar vind drie ook heel leuk c;

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 14:16 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Magari schreef:
    Okay, Faceclaim time, wss iemand rond de 25, heel liefelijk en sociaal in de omgang, maar wel een echte grade-A bitch als het gaat om prestatie, winnen en hoger op komen.

    1.


    2.


    3.


    4.



    Iemand help :c


    1 of 4.. 2 en 3 zien er te lief uit om een grade A bitch te zijn in mijn ogen c:


    Faith is everything.

    bij het karakter vind ik 1 het beste.... erg leuke faceclaims ^^


    The thing you do mean something to people -Ncis

    MrsMessi schreef:
    (...)

    1 of 4.. 2 en 3 zien er te lief uit om een grade A bitch te zijn in mijn ogen c:


    Dit dus. ^_^

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 14:19 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Naam: Polina Emilia Yana Abdulov.
    "She loved and she loved fiercely, a fire burning bright. "

    [Quote]

    [/Quote]
    Leeftijd
          Yana is vijfentwintig jaar oud, geboren op 28 Nobember wat haar een boogschutter maakt.
    Uiterlijk.
         


    Innerlijk.
    Accessible
    Good-willed
    Adventurous
    Stubborn
    Flirty
    Obsessive
    Organised
    Dreamy
    Wise
    Respectvol
    Gentle
    Strong-willed
    Doesn't know when to stop.
    Preoccupied
    Deceiving
    Laughy
    Serious
    Invulnerable
    Impatient
    Secretive
    Sweet
    Yana heeft haar eerste en tweede naam uit haar vocabulaire verbannen, vooral omdat ze deze twee namen van haar vader heeft gekregen. Ze noemt zichzelf Yana omdat ze mishandeld is door haar vader op jongere leeftijd, iets wat haar ook heel op zichzelf heeft gemaakt en heel geheimzinnig. Ze houdt geheimen liever voor zichzelf en weet nooit goed wie te vertrouwen, al praat ze wel veel, waardoor ze heel open over komt. Yana is wel een heel lief meisje, dat dingen met zorg doet en zacht in haar gedrag tegenover andere. Ze respecteert andere en zal mensen bijna nooit beoordelen op hun acties, al soms wel op hun methodes op hun problemen op te lossen. Ze is dromerig en kan uren nadenken over wat kan gebeuren. Haar karakter heeft echter twee kanten. Op het moment dat ze hoger op kan komen, iets kan winnen of iets gedaan kan krijgen zal ze ook alles uit de kast halen om te slagen. Ze raakt er geobsedeerd mee en kan zelfs vals en oneerlijk spelen op het moment dat dit het geval is. Ze is een enorme flirt en kan vreselijk lacherig zijn, als het niet om serieuze dingen gaat, aangezien Yana weet wanneer ze serieus moet zijn. Ze heeft weinig geduld en is altijd bezig.
    Verleden en heden.
    Yana is geboren in Moskou, waar ze eenentwintig jaar gewoond en geleefd heeft. Yana is in haar jeugd mishandeld door haar vader en haar moeder was een cocaïne hoer, wat ook Yana's lot was geweest als ze Victor niet had ontmoet. Victor was een jongen die twee jaar ouders dan haar was en haar pushte om naar school te gaan. Haar moeder overleed zodra Yana twaalf jaar was, in dit jaar ging ze ook bij Victor en zijn ouders wonen. Haar vader heeft haar geprobeerd te vinden tot haar eenentwintigste. Toen was Yana het zat en klaar met haar opleiding, waardoor zij een baan zocht in America, iets wat haar erg vooruit hielp. Doordat Yana een slimme en gemotiveerde dame is, kwam ze snel hoog op, al ging dit niet altijd even eerlijk. Een jaar geleden ongeveer ging het restaurant waar Yana werkte een andere richting op, een duurdere. Hier was Yana het niet mee eens, omdat ze vindt dat alles betaalbaar moet blijven, dus stopte ze en vond ze een nieuwe baan in het resort, waarvoor ze ook naar Californië is verhuisd. Victor is ge gehele tijd bij haar gebleven en nee verhuisd, al hebben de twee nooit een romantische relatie gehad, maar meer een broer-zus relatie.
    Yana is nooit getrouwd geweest, maar heeft wel een zoontje van twee, gekregen door een klootzak en een one night stand. Het jongetje voedt ze samen met Victor op.
    Extra
    Yana heeft nog maar een jaar een baan bij het resort. Hiervoor werkte ze echter in een restaurant in New York, wat ook de reden is dat ze kokin is geworden in het resort, patissier.
    Likes X Cooking, watching stars, swimming, partying, reading, blue, Russia, travel, winter, rain, long summer evenings, Dogs, alcohol, sex, comics.
    Dislikes X People who judge her accent, high temperatures, people who say she should eat more, cats, drugs, sigarettes, crowds.
    [Quote]

    [/Quote]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 17:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb Ella veranderd van sous-chef naar chef de cuisine (aka. Head chef, chef kok etc.) als dat goed is.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik wil wel meedoen? It's gonna need me to keep up tho.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 0:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik moet me helaas pindakaas uitschrijven.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Sempre schreef:
    Ik heb Ella veranderd van sous-chef naar chef de cuisine (aka. Head chef, chef kok etc.) als dat goed is.


    Eigenlijk was het niet mijn bedoeling om rangorde te hebben, maar als de andere persoon die ook in de keuken werkt het niet erg vind zou het wel kunnen. c:

    Nippon schreef:
    Ik wil wel meedoen? It's gonna need me to keep up tho.


    Leuk! c: Mits je het niet erg zou vinden een man op je te nemen?

    AtIas schreef:
    Ik moet me helaas pindakaas uitschrijven.


    Awe, dat meen je niet? :c

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 13:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)

    Awe, dat meen je niet? :c


    Ik heb het enorm druk, druk, druk. Sorry, bae :c


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    (...)

    Ik heb het enorm druk, druk, druk. Sorry, bae :c


    Ik vind het echt jammer, Solange was awesome. Maar begrijpelijk, helaas. :c
    Je bent altijd welkom op toch nog mee te doen. ^_^

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 13:22 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Eigenlijk was het niet mijn bedoeling om rangorde te hebben, maar als de andere persoon die ook in de keuken werkt het niet erg vind zou het wel kunnen. c:


    Ik kan het ook aanpassen hoor. Maar vond het wel goed bij mijn rol passen haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik kan het ook aanpassen hoor. Maar vond het wel goed bij mijn rol passen haha


    Ik zag al in het praattopic dat Magari voor patissier is gegaan, dus ik denk dat het wel kan hoor. ^_^ Het past stiekem ook wel bij haar, dus ik zal het straks veranderen in het beginbericht. ;D


    I'm your little ray of pitch black.