• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Alvast een begin, aangezien ik nog over het innerlijk aan het twijfelen ben.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Alvast een begin, aangezien ik nog over het innerlijk aan het twijfelen ben.


    Goed begin! Tijd zat hoor. c: Hij klinkt wel tof eigenlijk, dus ik ben wel benieuwd, haha.


    I'm your little ray of pitch black.


    Dylan Valentino Garcia

          Leeftijd;




    21.
          Innerlijk.
    - Avontuurlijk.
    - Direct.
    - Ongeduldig.
    - Slordig.
    - Ijdel en tikkeltje arrogant.
    - Kindervriend.
    - Luidruchtig.
    - Toneelspelend.
    - Sluw.
    - Sportief.
    - Flexibel.
    - Spontaan.
    - Spottend.
    - Nieuwsgierig.
    - Humoristisch.
    - Ongehoorzaam.
    - Speels.
    Uitgebreid;
    Deze jongen is nog maar net uit zijn puberteit en probeert op elk gebied het meeste uit zijn leven te halen en zo deed hij dat ook door middel van dit zomerbaantje. Hij is avontuurlijk en een echte toneelspeler. Hij houdt van acteren en heeft daarom gekozen voor het amusement gedeelte in het Grande Pyramid Resort. Hij is erg flexibel en heeft een speels karakter. Het gedeelte amusement ligt daarom ook geheel in zijn gebied, hij is daarnaast ook erg sportief en houdt ervan om te rennen, springen en gek te doen. Ook heeft hij zijn minder leuke dingen en is Dylan niet de gehoorzaamste, hij heeft een tik dat hij altijd tegen de regels in wilt gaan en is misschien ook wel met het goede woord te beschrijven; rebels. Zijn ongehoorzaamheid gaat samen met zijn slordigheid, hij is niet de persoon die alles tot in de puntjes goed wilt doen. Na vijf minuten is het voor hem goed geweest en zijn kamer is dan ook echt een puinhoop. Tegen kinderen is hij een echte schat maar tegen mensen van zijn leeftijd kan hij nog wel eens spottend uit de hoek komen net zoal dat hij vreselijk nieuwsgierig is en elke kleine detail wilt weten van iedereen.
    Dyl is een erg ijdele jongen en zelfs een tikkeltje arrogant soms, hij ziet er graag goed uit en heeft de goedkeuring van andere niet nodig om zichzelf de hemel in te prijzen. Zijn innerlijk kan voor sommige best heftig zijn en hij neemt geen blad voor de mond, hij zegt wat hij vindt en is erg direct. Een lichte hint dat je shirt misschien verkeerd om zit is niks voor Dylan, hij is iemand die dat hardop en luid tegen je zegt. Als je dat eenmaal doorhebt kijk je wel nog tien keer in de spiegel of er iets tussen je tanden zit. Dylan is opgegroeid bij zijn vader en moeder in een groot huis en is dan ook het luxe wel gewend. Het kan misschien overkomen dat hij verwend is maar dat valt best mee, het is eerder dat hij vaak niet genoegen neemt met minder. Het salaris wat hij verdient is voor hem dan ook totaal niet belangerijk en hij doet het baantje alleen voor het leuke, de gezelligheid, drank en de dames.
          Uiterlijk;
    Dylan vindt zijn eigen haar het allerbelangrijkste en besteedt daar altijd minimaal een halfuur aan, daarnaast heeft hij twee diamanten oorbellen bijna altijd in. Hij heeft een brede lach en perfecte witte tanden door z’n white teeth behandeling waar hij tot toe gedwongen is door zijn moeder die dacht dat een modellen carrière perfect bij hem zou passen. Dylan heeft zich rebels overgeworpen tot de tattoo’s toen hij zeventien werd en begon met een kroontje op zijn rechterborst en vanuit die tattoo had hij er nog een op zijn rechterarm geplaats en op zijn linkerborst. Zijn kledingkast bestaat letterlijk uit alles en van alles, hij heeft graag variërende outfits en ruikt altijd heerlijk naar een mannen aftershave waar hij extreem veel van opspuit. Dat doet hij omdat hij liever niet naar rook ruikt en zeker niet omdat hij met kinderen werkt. Dylan heeft donkere ogen en donkere haren, hij draagt ook altijd een ring die hij van zijn opa heeft gekregen.
          Verleden en heden;
    Dylan heeft altijd een rijke, luxueuze jeugd gehad doormede van zijn vader die een groot firma leidde. Hij heeft Dylan altijd aangemoedigd om hard te werken voor zijn geld maar als Dylan zijn puppyoogjes opzette kreeg hij al gauw wat zakgeld zonder zijn best te doen. Dylan is dan ook alles behalve een harde werker en neemt het leven niet zo serieus als zijn vader dat misschien had gewild, toen hij het zomerbaantje had gevonden vond hij dit de perfecte manier om te laten zien wat hij kon en om wat geld bij te verdienen zeker nu hij zijn eigen appartementje had gevonden in San Fransisco. Hij woont alleen en heeft geen vriendin of iets in die richting. Hij vindt het niet erg en is ook niet opzoek, hij is nog veel te levendig om zich te binden aan iets serieus.
          Extra;
    Likes • alcohol, smoking, partying, kids, comedy ( movies and cabaretiers ), skating, milfs.
    Dislikes • responsibilities, cats, people who cry because he gets really uncomfortable because of that.
          Werk en tijd;
    Dylan werkt al één jaar bij het resort in het entertainment team en geeft graag kleine shows weg voor de kinderen die daar verblijven.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 17:32 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Milfs, hahahaha.
    Trouwens, bedoel je met amusement leider een lid van het entertainmentteam? Sowieso is het niet mijn plan niemand als leider te bestippelen ergens, gezien ik geen hiërarchie wil hebben. c: Iedereen is gewoon een gelijke, de mensen van het management gaan gewoon over iedereen, die zoeken het maar lekker uit, lol.

    Verder vind ik hem wel goed. Lekker interessant!


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Milfs, hahahaha.
    Trouwens, bedoel je met amusement leider een lid van het entertainmentteam? Sowieso is het niet mijn plan niemand als leider te bestippelen ergens, gezien ik geen hiërarchie wil hebben. c: Iedereen is gewoon een gelijke, de mensen van het management gaan gewoon over iedereen, die zoeken het maar lekker uit, lol.

    Verder vind ik hem wel goed. Lekker interessant!


    Oeps ja sorry! bedoelde eigenlijk gewoon entertainmentteam, niet persé als leider ofzoiets. Verander het zo!

    en ja vond het wel toepasselijk dat hij met al die kinderen werkte en die moeders oeps. im a horrible person lol.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    katsjoepiek schreef:
    (...)

    Oeps ja sorry! bedoelde eigenlijk gewoon entertainmentteam, niet persé als leider ofzoiets. Verander het zo!

    en ja vond het wel toepasselijk dat hij met al die kinderen werkte en die moeders oeps. im a horrible person lol.


    Fantastische rol haha, heerlijk!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    katsjoepiek schreef:
    (...)

    Oeps ja sorry! bedoelde eigenlijk gewoon entertainmentteam, niet persé als leider ofzoiets. Verander het zo!

    en ja vond het wel toepasselijk dat hij met al die kinderen werkte en die moeders oeps. im a horrible person lol.


    Ah oké dan, geen probleem. Dan zet ik dat zo in het beginbericht! c: Ik vind milfs een leuke toevoeging, en ben vreselijk benieuwd hoe hem dat af zou gaan, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha dankjewel! Ik moet wel nog wel mijn complimentje geven aan jullie layouts ben er gister achter gekomen hoe je columns deed nou daar stopte mijn kennis alweer dus vind het echt een talent als je het wel kunt :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vind de rollen tot nu toe echt leuk, haha :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    katsjoepiek schreef:
    Haha dankjewel! Ik moet wel nog wel mijn complimentje geven aan jullie layouts ben er gister achter gekomen hoe je columns deed nou daar stopte mijn kennis alweer dus vind het echt een talent als je het wel kunt :Y)


    Haha, gewoon eens eentje overnemen die je wel leuk vind en dan eigen maken. En anders kun je mij altijd vragen stellen, ik weet wel het een en ander, al zeg ik het zelf.

    Magari schreef:
    Ik vind de rollen tot nu toe echt leuk, haha :3.


    Ik ook. c: Sowieso dat jullie er even voor zorgen dat ik nóg enthousiaster ben. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Mede mogelijk gemaakt dankzij de lay-out van NIA.

    S O L A N G E      B L A I S E


    N A A M
    Solange Gaëlle Blaise. Een simpele maar mooie naam, dat is de mening van haar ouders dan. Solange gaat hier echter niet mee akkoord. Wie noemt zijn kind nu Solange? De moeder van Beyonce, misschien, maar dat kan zomaar want blijkbaar is het cool als beroemde mensen rare namen geven.     
    Solange vindt haar naam wel degelijk uniek maar net een tikkeltje te raar, mede omdat hij bijna niet-voorkomend is en omdat mensen geen flauw benul hebben hoe je deze naam moet uitspreken.

    L E E F T I J D

    Solange is 24 jaar en ze wordt 25 lentes jong op 14 februari. Haar sterrenbeeld is een Waterman. Ze wil liever niet oud worden en voor altijd in haar twintig blijven.

    U I T E R L I J K
    — Gewicht • 63 kilogram.
    — Grootte • 179 centimeter.
    — Lichaamstype • Ectomorf.
    — Figuur • Slank, atletisch.
    — Gezichtsvorm • Rond.
    — Wenkbrauwen. • Bruin en dik.
    — Oogkleur • Bruingroen.
    — Neus • Smal.
    — Lippen • Volle lippen.
    — Tanden • Wit, recht.
    — Huidskleur • Bleek.
    — Kenmerken • Dikke wenkbrauwen, intimiderend aanzicht.
    — Haarkleur • Blond.
    — Haartype • Golvend.
    — Haarstijl • Lang en golvend.
    — Stem • Sopraan, lichtjes schel.
    — Kledingstijl • Alles zolang het goed zit.
    — Favoriet kledingstuk • Hoeden, strikjes en zonnebrillen.
    — Accessoires • Draagt vaak ringen en armbanden.

    I N N E R L I J K
    Positieve eigenschappen.
    Sarcastisch
    Kalm.
    Beschermend.

    Intelligent
    Avontuurlijk.
    Alert.
    Creatief.
    Sympathiek.
    Romantisch.
    Behulpzaam
    Gedisciplineerd.
    Leergierig.
    Zwijgzaam.
    Negatieve eigenschappen.
    Melancholisch.
    Gulzig.
    Prikkelbaar.

    Agressief.
    Slordig.
    Intens.
    Zelfbewust.
    Eigenwijs.
    Prikkelbaar.
    Opvliegend.
    Kieskeurig.
    Mysterieus.
    Jaloers.
    Solange is een type mens dat heel wisselvallig kan zijn, de ene dag kom je haar gelukkig tegen en de andere dag, wel, niet zo gelukkig. Heb je geluk en is ze gelukkig, dan is ze een van de meest sublieme wezens dat men zich kan inbeelden. Sarcasme is een van Solange's basiseigenschappen. Zonder sarcasme was ze gewoon Olange zonder de 'S' van Sarcasme.
         
    Heb je echter niet zo veel geluk en tref je haar aan in een kwade bui, dan is het beter dat je zandzakken voor de deur zet, alle elektronica uitschakelt en uit het stopcontact trekt. Solange is daarintegen niet meer zoveel kwaad gezien omdat de zomers in het resort leuk zijn.
    V E R L E D E N & H E D E N
    Alain Blaise » Vader » In leven.
    Madeleine Blaise (neé Yde) » Moeder » In leven.
    Solange Blaise » Zijzelf » 24 jaar.
    Arabelle Blaise » zusje » 19 jaar.

    Solange is oorspronkelijk uit Amerika maar haar moeder is een echte Française. Geboren en getogen in Frankrijk, dus ook met alle gewoontes van de Franse cultuur. Solange houdt van haar moeder want zij is de grond onder haar voeten en ze heeft voor alles een wijze levenles. Ze kan zich wel kapotlachen met het stuntelige Engels van haar moeder, maar desalniettemin houdt Solange van haar.
         
    Solange was vijf jaar toen Arabelle op de wereld werd gezet en ze was onmiddellijk al gelukkig, ze had een klein zusje wat betekende dat zij nu ook grote zus was. Deze liefde verdween echter als sneeuw voor de zon toen Solange in de gaten had dat Arabelle meer aandacht kreeg als zij. Na een paar jaar, begon Solange meer volwassen te worden en realiseerde zich dat zij haar zusje moest beschermen van de gevaren van de buitenwereld. Ze was wel 10 jaar dus dat was ook een vervlogen hoop, nu houden de twee zussen van elkaar, ongelimiteerd en onvoorwaardelijk.
         
    Het was op jonge leeftijd dat Alain erachter kwam dat Solange een buitengewoon talent had; dichten. Solange was altijd al creatief geweest en als ze weer eens een slechte dag had, nam ze haar schriftje bij zich en begon ze te schrijven, schrijven, schrijven. Als ze klaar was met een gedichtje liet ze die aan haar vader zien om vervolgens een mond te zien die openvalt. Antoine begon de gedichten op zijn beurt te laten zien aan Madeleine en Solange wist gewoon dat ze later iets zou willen doen met schrijven.

    Nu, 14 jaar later, werkt Solange als schrijfster. Nu ja, ze werkt niet echt als schrijfster want haar officiële baan is niets minder als songwriter. Als Solange vrije tijd heeft, wat ze redelijk vaak heeft, dan gaat ze weer beginnen schrijven. Aangezien Solange geen vast werkschema heeft, kan ze in de zomers gaan werken in het resort. Dit vindt ze geweldig omdat ze uitzicht heeft op het strand, de werknemers zijn echt geweldig en ze kan veel bijpraten tijdens werkuren want ze zien elkaar elke zomer pas terug.

    E X T R A
    — Geaardheid • Heteroseksueel.
    — Diepste geheim • Ongelooflijk gevoelig.
    — Doelen in toekomst • Een bestseller uitgeven.
    — Tikken • Haar hoofd kan op sommige momenten onbewust beginnen draaien.
    — Angsten • Falen, met veel mensen in een kamer.
    — Rookt? Drinkt? • Ze drinkt wel maar op een gewone basis.
    — Muzieksmaak • Ze houdt het meest van indie pop.
    — Likes •Vrienden, fietsen, volleybal, films kijken.
    — Dislikes • Dansen, grote honden, kerstmisliedjes, de beltonen die je met je mobiel meekrijgt.
    — Aantal jaar • Solange werkt al vier jaar voor het resort.
    — Werk • Dame achter de receptie

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 22:21 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Nia schreef:
    Haha, YOLO-instelling. ;D I like him tot nu toe. c:

    Mocht je echt een lay-out willen dan ben je ook wel welkom om de mijne eventueel over te nemen? Als het maar niet exact hetzelfde is vind ik het prima, haha. Gewoon een beetje met lettertypes gaan kloten en de codes uitvinden en binnen no time lukt het jullie ook allemaal. Zelf heb ik een story waarin ik dat soort dingen altijd uitprobeer, dat is wel een ideetje, misschien? Ik ben zelf ook begonnen door de codes van iemand anders over te nemen en het eigen te maken. ;D


    Mag ik jou even een pb sturen? (flower)

    katsjoepiek schreef:
    ROBBIE AMELL AHSFKSAJGLKSA.

    hij is knap (nerd):$


    someone out there feels better because you exist

    katsjoepiek schreef:
    Haha dankjewel! Ik moet wel nog wel mijn complimentje geven aan jullie layouts ben er gister achter gekomen hoe je columns deed nou daar stopte mijn kennis alweer dus vind het echt een talent als je het wel kunt :Y)


    Haha I feel ya on that one. Ik heb Nia's lay-out overgenomen een tijdje terug en m helemaal eigen gemaakt c:


    Faith is everything.

    Nia schreef:
    (...)

    Jij staat er ook bij. c:

    Belmont, je bent al direct uit de wachtrij en kunt je vrouw ook aanmaken!



    Aaah yay! Dat is fijn, dan komen ze er zo snel mogelijk aan ^^


    Spinning around, I'm weightless.

    Naam.
    Eveline Summers

    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    22

    Uiterlijk.
    Russian model Ilona ?
    Gewicht:60 kilogram.
    Grootte: 165 centimeter.
    Lichaamstype: Slank, gespierd met kleine rondingen.
    Figuur: Gespierd, C-cup, kleine ronde vormen.
    Oogkleur: Blauw.
    Haarkleur: Blond
    Haartype: slag
    Kledingstijl: sportief.

    Innerlijk.
    Eveline is een spontaan en vrolijk meisje. Ze is gek op kinderen en het vermaken van mensen. Eveline is gewend om in het middelpunt van de aandacht te staan en erg bewust van haar uiterlijk en vind het belangrijk om voldoende te sporten.
    Eveline kan niet goed keuzes maken. Ze laat anderen vaak voor haar beslissen en hecht meer aan de mening van andere dan aan die van haarzelf. Ze gaat er automatisch vanuit dat andere beter weten wat er moet gebeuren dan dat ze dit zelf weet. Als er dan achteraf iets mis gaat baalt ze van zichzelf.
    Eveline is niet goed in het hebben van diepgaande vriendschappen, omdat ze dan een mening moet geven. Ze is wel erg sociaal en heeft een hoop goede kennissen waarmee haar relaties oppervlakkig blijven. In privé situaties staat Eveline liever niet 'in the spotlight.' Ze zou graag een goede vriendin willen waar ze haar mening wel aan durfde te vertellen, maar dit is tot op heden niet gelukt.

    Verleden.
    Eveline komt uit een gebroken gezin. Haar vader had er een vrouw naast en daar woont hij nu mee samen. Eveline heeft zelden contact met hem. Haar moeder is na de scheiding flink veranderd en besteed weinig aandacht aan Eveline.
    Eveline wil graag juf worden op de basisschool en toen ze vorig jaar klaar was met haar opleiding had ze geen geld voor een vakantie en besloot mee te gaan helpen bij de kinderanimatie. Dit jaar wilde ze perse terug.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Ze woont in een appartement in haar geboortestad. een kleine 100 kilometer van het resort af.
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Dit wordt haar 2de zomer
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?
    Animatieteam

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 17:10 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis