• • • V E R H A A L
    Omdat het koud is en ik denk dat mensen wel behoefte hebben aan warmte — ikzelf wel in ieder geval.
    Op een strand, ergens in Californië, ligt een groots resort. Er komen geen belangrijke mensen, enkel het doodnormale volk voor hun nodige rust. We gaan het echter niet over de gasten hebben, ditmaal gaat het over de werknemers van het Grande Pyramid Resort.
          De meeste jongeren komen iedere zomer weer terug om hier te werken, wat betekend dat er al vele vriendschappen opgebouwd zijn inmiddels. Zo nu en dan komen er nieuwelingen, maar het duurt niet lang voordat deze ook omarmt worden door de groeiende groep — dat echter niet zonder de nodige ontgroening.
          Van barmannen tot de dames achter de receptie, van de schoonmaaksters tot de koks, geen baan is te gek. Volg de levens van deze jongeren deze drukke zomer terwijl er wat ruzies uitbreken, er dronken uitspattingen gebeuren, het voorspelbare geklaag over de klanten en de nodige romances gebeuren. Het is immers vakantie, ook voor hen. Wie of wat je ook bent, je komt niet meer gauw van deze vriendschappen af.


    Gettin' jiggy wit it.



    • • R O L L E N
    Mannen, acht.
    • Isaiah Price • Asuka • 1.1 • Zeven jaar • Entertainmentteam •
    • Dylan Garcia • katsjoepiek • 1.4 • Eén jaar • Entertainmentteam •
    • Devin Cooper • Dumbledore • 1.3 • Vijf jaar • Barman / DJ •
    • Carter Russell • Bylot • 1.3 • Vier jaar • Lifeguard •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Nolan Jacobs • Magari • 1.3 • Vijf jaar • Barman / Lifeguard •
    • Ezra Attila • Jaimz • 1.5 • Jaren • Werk •
    • Gereserveerd • Nippon • 1.7 • Vier jaar • Barman / Schoonmaker •


    Vrouwen, acht.
    • Bellissa Di Caprio • Asuka • 1.1 • Twee jaar • Schoonmaakster •
    • Jamie Davis• MrsSmollett • 1.1 • Zes jaar • Receptioniste •
    • Nova Bateman • Mirin • 1.5 • Drie jaar • Barvrouw •
    • Ella Ashby • Sempre • 1.2 • Drie jaar • Chef-kok •
    • Eveline Summers • tubbietoost • 1.4 • Twee jaar • Entertainmentteam •
    • Solange Blaise • AtIas • 1.4 • Vier jaar • Receptioniste •
    • Gereserveerd • PecuIiar • Pagina • Jaren • Werk •
    • Polina Abdulov • Magari • 1.6 • Eén jaar • Patissier •
    • Camillo Acosta • Zabini • 1.8 • Jaren • Werk •




    • • I N V U L L E N
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21, maximaal 27.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Verleden.
    Heden. — Waar woont hij / zij nu en hoe?
    Extra,
    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?



    • • R E G E L S
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Maximaal twee personages per persoon, minimaal één man.
    — Houdt het aantal mannen en vrouwen gelijk!
    — Niemand wordt buitengesloten, oftewel geen ORPG's in dit RPG.
    — Geen Mary Sue's / Gary Sue's, flaws zijn geweldig.
    — Als je meedoet, doe dan ook echt mee, geen eendagsvliegen.
    — Het is verplicht (in het praattopic) om relatielijstjes te maken.
    — OOC gaat in het praattopic, niet speeltopic.
    — Geen andere personages besturen, mits dat besproken is.
    — Maak je rollen lekker interessant, ik zet je anders weer aan het werk.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs en bla bla.



    • • T O P I C S
    Rollentopic: #1
    Praattopic: #1
    Speeltopic #1

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 20:44 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik maak Ella morgen af!


    When time and life shook hands and said goodbye.


    I'm your little ray of pitch black.

    Solange is een schatje, Atlas! I like her!
          Ik vind het echt heel lief dat je mij naam als credit neerzet, maar dat is echt niet nodig hoor. Ik waardeer het wel though. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    Solange is een schatje, Atlas! I like her!
          Ik vind het echt heel lief dat je mij naam als credit neerzet, maar dat is echt niet nodig hoor. Ik waardeer het wel though. ^_^


    Bedankt ^^
    Anders voel ik me zo plagiaat-achtig c:


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Nova Rose Bateman






    Naam.
    Nova — 'Nieuw', Latijns
    Rose — 'Bloem', Schots
    Bateman — Familienaam, Amerikaans

    Leeftijd.
    Nova is 23 jaar oud. Ze is geboren op 10 oktober.

    Uiterlijk.
    Stephanie Bertram Rose
    — Gewicht • 55 kilogram.
    — Grootte • 170 centimeter..
    — Figuur • Slank, opvallende vrouwelijke vormen.
    — Gezichtsvorm • Ovaal/rond.
    — Wenkbrauwen. • Donkerbruin, dun geëpileerd.
    — Oogkleur • Lichtgroen.
    — Neus • Aan de brede kant.
    — Lippen • Stevig.
    — Tanden • Wit, recht.
    — Huidskleur • Getint.
    — Haarkleur • Blond, lichtbruin.
    — Haartype • Krullen.
    — Haarstijl • Wanneer ze haar haren stijld, net over de schouders.
    — Kledingstijl • Casual, vrouwelijk.
    — Favoriet kledingstuk • Ripped skinny jeans.
    — Accessoires • Oorbellen en een ring.
    — Piercing/tatoeages • Navelpiercing, kleine tatoeage tussen haar schouderbladen met de voorletters van haar familie (DRM).
    • Credits voor bovenstaand lijstje naar AtIas

    Innerlijk
    Positieve eigenschappen.
    Charmant.
    Doorzettend.
    Eerlijk.
    Flirty.
    Intelligent.
    Liefdevol.
    Sociaal.
    Zelfzeker.

    Negatieve eigenschappen.
    Arrogant.
    Brutaal.
    Eigenwijs.
    Jaloers.
    Loslippig.
    Perfectionistisch.
    Sarcastisch.
    Standvastig.

    Verleden & Heden.
    Daniel Jack Bateman - Vader - 57 jaar - Bankier
    Rose Janey Bateman (née Smith) - Moeder - 55 jaar - Bloemiste
    Michael Daniel Bateman - Broertje - 20 jaar - Student bedrijfskunde


    Nova is geboren in een welvarend gezin in hartje Santa Barbara in de staat Califonië. Ze is geboren uit het huwelijk van Daniel en Rose Bateman. Het gezin Bateman is een gelukkig en welvarend gezin. Nova heeft een goede band met zowel haar ouders als haar 3 jaar jongere broertje. Nova is een typische 'Californian Girl'. Ze houdt van zon, zee en strand, en brengt hier dan ook het liefste al haar tijd door. Ze heeft dan ook met het geld dat ze verdient, en een kleine bijdrage van haar ouders, een enorm mooi appartement aan het strand gekocht. Het liefst brengt ze hier al haar tijd door, alhoewel ze nog wel vaak
    in het ouderlijk huis te vinden is om wat tijd met haar ouders en haar broertje door te brengen.
    Dit is wel een tijdje anders geweest. Nova heeft omwille van een oude relatie een tijd geen contact meer gehad met haar ouders. Haar ouders zagen helemaal niks
    in de jongen waarmee Nova een relatie had en wilde niet dat zij met hem omging omdat ze vonden dat hij een slechte invloed op haar had. Ze ging roken, ze ging veel uit en was weinig thuis. In deze bewuste zomer is ze dan ook, om haar ouders te ontvluchten, voor het eerst in het resort komen werken. Na een kleine twee weken werken is het uit gegaan met haar toenmalige vriend. Buiten het werken in het resort in de zomer, werkt Nova in een kledingwinkel in een winkelcentrum bij haar in de buurt. Ze is hier assistent manager.

    Extra,
    Sexualiteit: Heteroseksueel, alhoewel ze in een dronken bui weleens wat anders denkt/doet.
    Godsdienst: Geen.
    Likes: Zon, zee, strand, feestjes, alcohol, mannen, haar werk, leuke dingen doen met vriendinnen, pizza, pasta, muziek.
    Dislikes: Alleen zijn, donkere ruimtes, dieren, drugs, groentes, regen.

    Tijd. — Hoeveel jaar hij / zij er werkt, zomers.
    Dit wordt de derde zomer dat zij in het resort werkt.

    Werk. — Wat voor werk verricht hij / zij?
    Barvrouw. Ze vindt het contact met de klanten en de muziek enorm leuk.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 20:46 ]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Thalia Nyssa Angelopoulos
    “The best revenge is to live on and prove yourself.”
    Thalia | Blooming | Greek
    Nyssa | Inception | Greek
    Angelopoulos | from the personal name Angelos (from angelos ‘messenger’, ‘angel’) + the patronymic ending -poulos


    L E E F T I J D
    22 | 23 September | Virgo | Fall


    G E S L A C H T
    Vrouwelijk


    "QUOTE"

    I N N E R L I J K
    KOPPIG

    EIGENWIJS

    ZELFSTANDIG

    DOET ZICH ZELFVERZEKERD VOOR

    ROEKELOOS

    NONCHALANT

    ZORGELOOS

    SLORDIG

    FLIRTY

    VROLIJK

    VINDINGRIJK

    SPONTAAN

    KOMT VOOR ZICHZELF OP

    EERLIJK

    DENKT NIET NA VOOR ZE PRAAT

    DOELGERICHT

    OPEN-MINDED

    SNEL JALOERS

    ONZEKER

    ONVOORSPELBAAR
         
         
    Toen Thalia met haar ouders naar Amerika verhuisde vanwege een baan die haar vader aangeboden kreeg, was Thalia pas drie. Haar ouders gingen ervan uit dat ze er niet zo lang zouden blijven, waardoor ze de moeite niet namen om Thalia Engels te leren spreken. Toen ze na twee jaar nog steeds niet terug waren in Griekenland en Thalia alleen nog maar de Griekse taal beheerste, besloten ze hier verandering in aan te brengen. Helaas was het toen al enigszins laat en bleven het accent en gebrekkige Engels lange tijd hangen. Hoewel het accent bijna niet meer opvalt en haar Engels vrijwel perfect is - net zo goed als een native speaker, dat in ieder geval, heeft Thalia hier aardig wat problemen door gehad.

    Na jaren lang gepest te zijn vanwege haar achternaam en haar accent - en het feit dat ze in de eerste paar jaar (bijna) geen Engels sprak en toch niets terug durfde te zeggen als ze gepest werd, heeft Thalia besloten het heft in eigen handen te nemen en het beeld dat iedereen van haar had om te draaien. Waar men haar eerst zag als dat kleine, onzekere, blonde meisje dat zich verstopte in oversized kleding en niets durfde te zeggen vanwege haar accent, zien ze nu een zelfverzekerd jong meisje dat zich goed voelt in haar eigen lichaam en trots is op wie ze zelf is. Natuurlijk is deze overgang niet zomaar gegaan, en neigt Thalia nu enigszins naar de foute kant - Iets te korte jurkjes en foute vrienden, overal te laat komen en zich altijd verslapen zijn geen onbekende dingen voor haar. Hoewel vrijwel niemand haar meer pest - en waarom zouden ze ook? Het doet haar toch niets meer. - schuilt er onder die dikke act van zelfverzekerdheid en spontaniteit een kern van onzekerheid die alleen haar beste vrienden kennen.

    U I T E R L I J K
    BRUIN HAAR

    BRUINE OGEN

    WEINIG MAKEUP

    RONDINGEN

    VINTAGE STIJL

    KLEIN

    1.67 METER

    STERK

    HALFLANG HAAR

    OORBELLEN

    Thalia werkt hard voor het lichaam dat ze nu heeft. Ze gaat minstens twee keer per week joggen in de ochtend, volgt twee bokslessen per week en gaat vaak tussendoor ook nog even naar de sportschool. Dit is niet per sé omdat ze het leuk vindt, maar meer omdat ze denkt dat mensen haar zo minder uit zullen lachen. Daarnaast heeft ze dezelfde aanleg als haar ouders om al aan te komen als ze naar een koekje kijkt, dus moet ze hard werken om haar lichaam te behouden.
    R E L A T I E S
          Elin Artemis Lyon || Cousin || x
          Agathe Maeva Lyon || Cousin || x
    More?


    E X T R A
          Sexualiteit: Biseksueel
          Likes: Friends, books, penguins, rain.
          Dislikes: Bullies, thunderstorms.
          Tijd:Dit is Thalia's derde jaar.
          Werk: Thalia staat achter (en vaak ook op) de bar. Vroeger hielp ze mee in het animatieteam, maar toen haar "image" veranderde, wilde ze liever een baantje dat daar beter bij past.

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 13:00 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een jongen?

    Jaimz schreef:
    Mag ik een jongen?


    Natuurlijk. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ezra Olaf Attila

    “He slept with wolves without fear, for the wolves knew a lion was among them.”



          Naam:
    Ezra: Help- Hebrew
    Olaf: Heir - Danish
    Attila: Young father- Hungarian

          Leeftijd:
    23, 24/08, Virgo

          Innerlijk:
    Lief - grappig -chaotisch - druk - aanwezig - spontaan - beschermend - nieuwsgierig - slim.

    Ezra is ontzettend eigenwijze en ondeugende jongeman. Hij is spontaan en geniet van het leven, wat hij overduidelijk van zijn moeder heeft overgenomen, hij is zelden verlegen en laat zich zeker niet snel uit het veld slaan. Hij is vaak erg optimistisch en vrolijk. Vaak genoeg is hij flirterig, maar hij is niet echt opzoek naar iets serieus. Zijn woordkeuze is niet altijd even slim waardoor hij wel eens brutaal of fout overkomt, maar Ezra maakt zich nergens echt druk over. Hij is een te perfectionistische en kritische jongen, tot de ergernis van vele. Hij is dan ook erg standvastig en geen opgever. Vindt hij iets wat hij wilt, dan blijft hij volhouden tot hij het gekregen heeft, maar dat maakt hem niet verwaand. Ezra heeft een uitgesproken mening en is niet bang om deze te geven, hij bedoelt het dan misschien wel niet slecht maar zo kan het naar veel mensen wel overkomen. Ezra heeft een sarcastische ondertoon in veel dingen die hij zegt, en dit is dan ook zijn humor. Hij is opvallend, zorgzaam, lief, recht door zee en bovenal heel nieuwsgierig. Hij weet dat het slecht is om je in je leven aan één ding vast te houden, omdat je dat ene ding zo kunt verliezen en je wereld dan lijkt in te storten. Met de dag leven, nadenken en dan pas doen.

          Uiterlijk:
    Ezra ziet er niet slecht uit en daar is hij zich ook bewust van. Hij heeft zwart haar, dat voor een jongen aan de lange kant is. Zijn gezicht is gelijkmatig met een sterke kaaklijn en hij heeft lichtbruine ogen. Als hij glimlacht trekt zijn rechtermondhoek vaak net iets meer omhoog dan de andere, waardoor hij een uitdagende en ietwat brutale uitstraling krijgt. Wanneer hij helemaal voluit lacht doet zijn hele gezicht mee, wat hem iets jongs en aandoenlijks geeft. Hij heeft een gemiddelde lengte en een vrij normaal postuur: atletisch maar niet bijzonder gespierd. Hij beweegt soepel en vanzelfsprekend, met een natuurlijke rechte houding. Omdat hij niet teveel nadenkt over kleding draagt hij vaak simpele outfits.

          Verleden & heden:
    Oliver John Attila • 50 jaar • vader.
    Rachel Ezra Attila (neé Fogh) • 47 jaar • moeder.
    † Janna Suze Attila • 9 jaar • zusje.
    Delilah Cera Attila • 7 jaar • zusje


    Ezra is één van de kinderen die in een rijk gezin is opgegroeid en toch liefde van zijn ouders heeft gekregen, ondanks dat er bepaalde eisen waren. Zijn ouders hebben beide een belangrijk beroep en stelden vaak eisen als goede cijfers, leren en een goede prestatie brengen. Zowel Ezra als Janna deden dit altijd. Soms komt Ezra ook wat leergierig of betweterig over, echter bedoelt hij dit niet zo — hij is het gewoon zo gewend.
    Janna en Ezra zijn opgegroeid in Hongarije, Delilah integendeel is in Miami geboren. De familie verhuisde naar Amerika één jaar voordat de jongste van het gezin geboren is. Janna is op haar negende overleden toen ze bij een vriendinnetje ging spelen en daar brand uitbrak. Enkel de vader van het vriendinnetjes heeft het overleefd. Ezra is in een liefdevolle, hardwerkende familie opgegroeid en kent ook geen geweld, enkel soms verdriet door de dood van zijn zusje.

    Ezra woont nu alleen in een appartement in Santa Rosa.

          Extra:
    • Ezra heeft hoogtevrees en voelt zich ook niet op zijn gemak in liften. Behalve zijn ouders weet haast niemand hier van af.

          Tijd:
    Dit is zijn derde jaar op het resort.

          Werk:
    Receptionist.


    “. . .”


    “. . .”

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 8:28 ]

    Mocht ik dan ook nog mijn man of?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Mocht ik dan ook nog mijn man of?


    Jaa, ik wilde je net gb'en of je je vrouw nog wilde? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Nia schreef:
    (...)

    Jaa, ik wilde je net gb'en of je je vrouw nog wilde? c:


    Dat bedoelde ik, haha, ik ben ook weer lekker wakker :3. Yaaay.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Dat bedoelde ik, haha, ik ben ook weer lekker wakker :3. Yaaay.


    Ach, kan gebeuren, haha — je zult zeker niet de eerste zijn, maar al helemaal niet de laatste. Ik zet je er dan direct bij. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Dan hebben we zeker genoeg rollen om te gaan beginnen? ;D


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Dan hebben we zeker genoeg rollen om te gaan beginnen? ;D


    Jup! Ik ga straks PecuIiar even gb'en over haar rollen, want ik zou het liefst morgen of overmorgen willen beginnen, tenzij het voor anderen niet uitkomt natuurlijk. c:

    [ bericht aangepast op 2 feb 2016 - 13:55 ]


    I'm your little ray of pitch black.