• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SPAMSPAMSPAM

    Zo lekker een pot thee zetten en dan gaan schrijven. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil ook schrijven, maar ik moet van mezelf eerst iets aan school gaan doen want anders moet ik alles morgen doen en dan ben ik morgen weer boos op mezelf. (krul)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik wil ook schrijven, maar ik moet van mezelf eerst iets aan school gaan doen want anders moet ik alles morgen doen en dan ben ik morgen weer boos op mezelf. (krul)

    Goede instelling!
    Ik moet eigenlijk ook bezig (vrijdag moet iets af zijn), maar ik ga het toch nog even wat langer uitstellen haha. Het is hoogstens twee uurtjes werk dus ik gok dat het makkelijk af komt deze week. Dus dit weekend lekker schrijveeeeen.

    Jaloerssss. Voor mij moet het maandag af zijn en ik moet morgen ook weer werken, dus moet ik even 'zin maken' haha. Maar schrijven is natuurlijk véél leuker. :'D


    She's imperfect but she tries

    Geen idee, maar ik ben vandaag heel gedemotiveerd en wil gewoon stoppen met m'n verhaal :-/


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Geen idee, maar ik ben vandaag heel gedemotiveerd en wil gewoon stoppen met m'n verhaal :-/

    Ah no, wat vervelend!
    Maar je moet zeker niet zomaar stoppen, dat zou echt zonde zijn! Heb je echt geen enkel idee hoe het komt? Denk je niet dat het gewoon even een "slechte dag" is wat betreft schrijven? Want die heb ik ook heel vaak gehad. Maar uiteindelijk keert de motivatie vanzelf wel weer terug.

    Valkyries schreef:
    Geen idee, maar ik ben vandaag heel gedemotiveerd en wil gewoon stoppen met m'n verhaal :-/


    Niet stoppen! Je hebt gewoon een slechte dag qua schrijven en je verhaal. Dan zit gewoon even alles tegen. Heb ik er ook al tussen gehad. Gewoon een dag niet schrijven en er morgen weer met volle moed tegenaan gaan. ^^ c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb de voorkant van mijn verhaal aangepast. Was er toch niet helemaal tevreden over. Nu vind ik hem mooier. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik heb de voorkant van mijn verhaal aangepast. Was er toch niet helemaal tevreden over. Nu vind ik hem mooier. ^^

    Zag het! Ziet er netjes uit!

    Bedankt voor jullie reacties en steun, dat doet echt al veel (flower)

    Onzekerheid is gewoon een bitch als je slecht in je vel zit, I guess XD
    Nja,het is uiteindelijk gewoon 'het leven' waar ik wat last van heb, gewoon omdat ik mezelf de laatste weken ietsje voorbij aan het lopen ben om alles maar gedaan te krijgen. Niks aan te doen en hier klagen is verder ook zinloos, omdat het er uiteindelijk allemaal bij hoort XD
    Komt wel weer goed, evenals met het schrijven. Ik heb m'n SOTY gewoon op m'n gemak herlezen net en uiteindelijk is het echt niet slecht, dus als ik me weer wat beter voel, gaan we er vast en zeker aan verder ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Scribe schreef:
    Ik heb de voorkant van mijn verhaal aangepast. Was er toch niet helemaal tevreden over. Nu vind ik hem mooier. ^^

    Het ziet er echt fantastisch uit!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    Bedankt voor jullie reacties en steun, dat doet echt al veel (flower)

    Onzekerheid is gewoon een bitch als je slecht in je vel zit, I guess XD
    Nja,het is uiteindelijk gewoon 'het leven' waar ik wat last van heb, gewoon omdat ik mezelf de laatste weken ietsje voorbij aan het lopen ben om alles maar gedaan te krijgen. Niks aan te doen en hier klagen is verder ook zinloos, omdat het er uiteindelijk allemaal bij hoort XD
    Komt wel weer goed, evenals met het schrijven. Ik heb m'n SOTY gewoon op m'n gemak herlezen net en uiteindelijk is het echt niet slecht, dus als ik me weer wat beter voel, gaan we er vast en zeker aan verder ^_^

    Komt zeker wel goed! Ik heb sowieso al wel vertrouwen in je, omdat je gewoon een super goede schrijfster bent. En ik kan stiekem ook niet wachten tot ik wat werk van je kan lezen haha. ^^

    KyloRen schreef:
    (...)
    Komt zeker wel goed! Ik heb sowieso al wel vertrouwen in je, omdat je gewoon een super goede schrijfster bent. En ik kan stiekem ook niet wachten tot ik wat werk van je kan lezen haha. ^^

    Mihi thnx (flower)

    Ik moet zeggen, door jouw vamp-verhaal heb ik echt zin om het vamp-verhaal waar ik enkele jaren terug aan bezig was - en hier op Q postte onder Daybreak Revelations - terug op te nemen, of nouja, opnieuw te beginnen XD Misschien een idee voor na SOTY ^_^
    En laatst heb ik ons verhaal ook nog eens herlezen, en eigenlijk echt stom dat we daarmee gestopt zijn :'D Nja, tijdsgebrek is echt een bitch XD


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    (...)
    Mihi thnx (flower)

    Ik moet zeggen, door jouw vamp-verhaal heb ik echt zin om het vamp-verhaal waar ik enkele jaren terug aan bezig was - en hier op Q postte onder Daybreak Revelations - terug op te nemen, of nouja, opnieuw te beginnen XD Misschien een idee voor na SOTY ^_^
    En laatst heb ik ons verhaal ook nog eens herlezen, en eigenlijk echt stom dat we daarmee gestopt zijn :'D Nja, tijdsgebrek is echt een bitch XD

    Die story kan ik me nog heel goed herinneren! Ik zou die echt dolgraag willen lezen. ^^
    En ja dat is echt zonde. Nouja, wie weet - misschien op een dag dat er nog wat mee kan gebeuren haha. :'D

    Ik zit te twijfelen over een verder personage in mijn verhaal.
    Of hij is een hoog geplaatst krijger die eigenlijk een spion is en verraad pleegt.
    Of hij is een gevangene, wat later vrij komt, krijger wordt en dan verraad pleegt. (Dus eigenlijk nooit goed was)

    Welke zal ik doen?

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 20:25 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!