• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Valkyries schreef:
    (...)
    Het ziet er echt fantastisch uit!


    Thanks. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik zit te twijfelen over een verder personage in mijn verhaal.
    Of hij is een hoog geplaatst krijger die eigenlijk een spion is en verraad pleegt.
    Of hij is een gevangene, wat later vrij komt, krijger wordt en dan verraad pleegt. (Dus eigenlijk nooit goed was)

    Welke zal ik doen?

    Ik vind de tweede optie origineler

    Zo, een beetje aan de lay out gewerkt. Of het nu beter is, weet ik niet...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hmmm, zo te zien wachten mensen nog even met het posten van hun hoofdstuk. Ben ik de enige die een hoofdstuk meteen na het schrijven online gooit...?


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Hmmm, zo te zien wachten mensen nog even met het posten van hun hoofdstuk. Ben ik de enige die een hoofdstuk meteen na het schrijven online gooit...?

    Ik deed dat eerst altijd. Maar toen stuitte ik op het probleem dat ik schrijf/plot-fouten tegen kwam toen ik het terug ging lezen.
    Enja als het dan al online staat is het een beetje verwarrend om het nog aan te passen.
    Ik heb vandaag mijn eerste stukje van het hoofdstuk online gezet en zelfs toen zat ik het nog eens na te lezen haha

    Dat is inderdaad wel zo, dat je gemaakte fouten er niet echt handig uit kan halen....
    Maar ik kan meestal niet wachten om het online te gooien, hehe. Al doe ik het maar voor 2 personen.... Misschien toch proberen wat langer te wachten en dan hopen dat ik er nog wat fouten uitpluk :')


    Stenenlikker

    Ewijn schreef:
    Dat is inderdaad wel zo, dat je gemaakte fouten er niet echt handig uit kan halen....
    Maar ik kan meestal niet wachten om het online te gooien, hehe. Al doe ik het maar voor 2 personen.... Misschien toch proberen wat langer te wachten en dan hopen dat ik er nog wat fouten uitpluk :')

    Ik ben ook altijd super excited om het online te zetten. Ik heb nu bijvoorbeeld mijn volgende "hoofdstuk" al af en het staat zelfs op Q (inactief). Maar ik mag het van mezelf pas volgende week online zetten omdat ik me gewoon aan mijn schema wil houden. :'D Anders vlieg ik door de woorden heen en heb ik straks een tijd lang niets meer.

    Dankzij een wordwar heb ik alsnog de 5000 voor deze maand gehaald. 6000 zelfs!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Goed bezig! ^^

    Ik heb 10k gehaald, ben benieuwd of ik dat volgende maand ook kan halen, gezien ik dan met stage begin (morgen dus) haha. :'D


    Mijn schrijfmuziek op dit moment hehe

    Het woord "ogen" komt 54x voor in mijn verhaal tot nu toe. :'D
    Ik vind het leuk om uitdrukkingen te beschrijven met ogen ofzo

    Whuuuut. De naam "Wyatt" komt ook precies 54x voor haha. Wat een toeval.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 13:52 ]

    Ik ben net aan het schrijven hoe het voor de eerste keer aanvoelt om te transformeren in een dier....... like ik heb écht geen idee hoe dat zou kunnen voelen dus ik zit hier maar gewoon wat pijnlijke dingen te beschrijven :'D


    The soul needs autumn.

    cherish schreef:
    Ik ben net aan het schrijven hoe het voor de eerste keer aanvoelt om te transformeren in een dier....... like ik heb écht geen idee hoe dat zou kunnen voelen dus ik zit hier maar gewoon wat pijnlijke dingen te beschrijven :'D


    Ja eh... nouja de botten kraakten een beetje. En toen kwam er opeens een beetje vacht bij kijken - geen idee waar dat vandaan kwam. Oja en iets met tanden ofzo.

    Perfect. Niets meer aan doen. :Y)

    cherish schreef:
    Ik ben net aan het schrijven hoe het voor de eerste keer aanvoelt om te transformeren in een dier....... like ik heb écht geen idee hoe dat zou kunnen voelen dus ik zit hier maar gewoon wat pijnlijke dingen te beschrijven :'D


    Ik dacht meer aan au au au au au au au au au au au au etc.
    Ook goed voor dat woordenaantal.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    KyloRen schreef:
    Het woord "ogen" komt 54x voor in mijn verhaal tot nu toe. :'D
    Ik vind het leuk om uitdrukkingen te beschrijven met ogen ofzo

    Whuuuut. De naam "Wyatt" komt ook precies 54x voor haha. Wat een toeval.


    Eén van mijn verdere personages gaat ook Wyatt heten. Vind ik zo'n mooie naam. Reign ook. ^^

    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 14:15 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!