• In dit topic kunnen alle kandidaten elkaar motiveren, tips geven, of gewoon lekker over hun verhaal kletsen. *O* Hier heb je dus ook de gelegenheid om eventueel word wars te organiseren, leuke zinnen te posten van je verhaal, of grappige dingen te plaatsen die je bent tegengekomen bij je research, bijvoorbeeld.

    Er zijn wel een paar regels:
    • Het promoten van niet deelnemende stories is niet toegestaan
    • Kraak iemands werk niet af
    • Post geen uitdagende of negatieve posts

    Dit is geen topic dat actief wordt bijgehouden door de SOTY-crew, dus als je een dringende vraag of een probleem hebt, stuur ons dan alsjeblieft een berichtje of post je vraag/probleem in het officiële topic. ^^

    Veel succes! Hopelijk komen er een hoop geweldige verhalen, dit jaar!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik dacht meer aan au au au au au au au au au au au au etc.
    Ook goed voor dat woordenaantal.


    haha dat is waar!
    Ik heb het opgegeven om het 'realistisch' te beschrijven en ben dus naar humor overgeslagen... vloeken is ook goed voor mijn woordenaantal (;


    The soul needs autumn.

    Scribe schreef:
    (...)

    Eén van mijn verdere personages gaat ook Wyatt heten. Vind ik zo'n mooie naam. Reign ook. ^^

    Uhhu. Ik heb die naam volgens mij al meerdere malen gebruikt in stories haha. Maar het is gewoon een leuke naam.

    Oh my god, Wyatt :')
    Yasssss
    *Wyatt Brothers theme playing in background* *sunglasses*


    how dare you speak of grace

    KyloRen schreef:
    (...)
    Uhhu. Ik heb die naam volgens mij al meerdere malen gebruikt in stories haha. Maar het is gewoon een leuke naam.


    Haha precies!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik wil niet naar een verjaardag. Ik wil schrijveeeennn. ): (no_chears)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ik wil niet naar een verjaardag. Ik wil schrijveeeennn. ): (no_chears)

    Aww. Altijd vervelend, vooral als je net in een goed ritme zit.

    Hoofdstuk 3 is af. Ik ben volgens mij nog nooit zo enthousiast geweest met het schrijven haha.

    De examens zijn voor mij eindelijk voorbij, dus het wordt dringend tijd dat ik me eens op een verhaal voor SOTY stort. Het zou wel handiger zijn als ik ook effectief een idee had om rond te werken. :'D


    What would Emma do?

    KyloRen schreef:
    Hoofdstuk 3 is af. Ik ben volgens mij nog nooit zo enthousiast geweest met het schrijven haha.


    Jij lijkt de hele dag door te schrijven. Waar haal je de tijd vandaan? xd
    En ik deel je gevoelens. Ik ben ook nog nooit zo enthousiast geweest over mijn eigen verhaal. Die van jou is btw echt leuk. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    In plaats van te schrijven, ben ik de hele avond al diepzinnig bezig over m'n toekomst en het feit dat ik eigenlijk nog steeds alles kan doen wat ik zou willen betreft werk. Maar dan kom je op het volgende punt... wat wil ik nu eigenlijk echt?
    Ik wil in ieder geval dolgraag terug naar school over enkele maanden - hetzij dan wel volwassen onderwijs in de avonduren natuurlijk - maar ja, ik zal toch eerst moeten beslissen wat ik nu effectief wil gaan doen :'D

    Achja, wie weet ligt er wel ergens een toekomst als echte schrijfster in het verschiet, ooit XD
    Morgen ga ik er in ieder geval weer invliegen met m'n SOTY, en wie weet dat ik ergens deze week gewoon m'n 1ste hoofdstuk online smijt, zodat ik voor mezelf een extra stok achter de deur heb het niet zomaar op te geven ^_^

    Genoeg diepzinnig gedoe voor vanavond, ik ga Grimm kijken. alvast slaapwel iedereen en nog veel schrijfplezier toegewenst aan degenen die vanavond nog aan het schrijven zijn, of gaan schrijven ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Valkyries schreef:
    In plaats van te schrijven, ben ik de hele avond al diepzinnig bezig over m'n toekomst en het feit dat ik eigenlijk nog steeds alles kan doen wat ik zou willen betreft werk. Maar dan kom je op het volgende punt... wat wil ik nu eigenlijk echt?
    Ik wil in ieder geval dolgraag terug naar school over enkele maanden - hetzij dan wel volwassen onderwijs in de avonduren natuurlijk - maar ja, ik zal toch eerst moeten beslissen wat ik nu effectief wil gaan doen :'D

    Achja, wie weet ligt er wel ergens een toekomst als echte schrijfster in het verschiet, ooit XD
    Morgen ga ik er in ieder geval weer invliegen met m'n SOTY, en wie weet dat ik ergens deze week gewoon m'n 1ste hoofdstuk online smijt, zodat ik voor mezelf een extra stok achter de deur heb het niet zomaar op te geven ^_^

    Genoeg diepzinnig gedoe voor vanavond, ik ga Grimm kijken. alvast slaapwel iedereen en nog veel schrijfplezier toegewenst aan degenen die vanavond nog aan het schrijven zijn, of gaan schrijven ^_^


    Een toekomst is altijd belangrijk! (: ik ben erg nieuwsgierignaar je SOTY verhaal, dus ik hoop dat je hem snel online gooit! Voor mij helpt het persoonlijk altijd wel, omdat je dan lezers hebt die aan het wachten zijn. ^^
    Oeh en nog een Grimm kijker! Ik ben net begonnen, maar nu al hooked! Waar ben jij met kijken? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben het schrijven echt aan het uitstellen... Ik zit gewoon met zoveel ideeën in mijn hoofd en krijg ze niet écht op een rijtje. arh
    oké, ik ga mezelf verplichting om binnen 5 minuten te beginnen schrijven en gewoon een halfuur doorschrijven.


    The soul needs autumn.

    Waarom kan ik hier nou nooit gemotiveerd voor blijven :') I suck at this I knew it would happen


    I just caught the wave in your eyes

    Psychopaths schreef:
    Waarom kan ik hier nou nooit gemotiveerd voor blijven :') I suck at this I knew it would happen


    Same.
    Ik krijg altijd andere ideeën waar ik op wil focussen!

    Is dat bij jou ook zo? Maar gewoon jezelf verplichten te schrijven, dan komt de motivatie vanzelf terug!


    The soul needs autumn.

    Ik heb barweinig inspiratie.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.