• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 17:18 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    SonOfGondor schreef:
    Nu wil ik Star Wars weer zien. Wie wil er mee?


    IKIKIKIKIK.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil niet meer....


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    KyloRen schreef:
    (...)
    Aw, vervelend! Nouja, ze behoed je in ieder geval voor een vervelende griep.


    Ja haha xd

    En Thomas, romantisch eah ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Valet schreef:
    (...)

    IKIKIKIKIK.


    Yeah! Misschien moeten we een Star Wars meeting organiseren. Dat zou leuk zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Yeah! Misschien moeten we een Star Wars meeting organiseren. Dat zou leuk zijn.

    Het is dat ik al twee keer geweest ben... haha.

    KyloRen schreef:
    (...)
    Het is dat ik al twee keer geweest ben... haha.


    Nog maar 2 keer? Driemaal is scheepsrecht, zeggen ze.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    FrenchFries schreef:
    Ik wil niet meer....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ooh tuurlijk alleen jullie mening telt :/


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik ben al best moe, maar ik moet nog tot woensdag met die mensen op stap. Nouja gelukkig hebben we wel een heel leuk groepje, anders is het als begeleider helemaal niet te doen natuurlijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Nog maar 2 keer? Driemaal is scheepsrecht, zeggen ze.

    True dat. Maar ik wil de film niet te vaak achter elkaar zien. Anders kan ik 'm straks een eeuw niet zien omdat ik dan alles precies weet. :'D

    Wat is dit nou voor onzin, ik krijg een laatste aanmaning, omdat ik iets niet betaald zou hebben. Nou sorry hoor, ik heb contact gehad via de mail toen ik die shit binnen kreeg en heb het teruggestuurd naar hun, dus waar slaat dit op.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KyloRen schreef:
    (...)
    True dat. Maar ik wil de film niet te vaak achter elkaar zien. Anders kan ik 'm straks een eeuw niet zien omdat ik dan alles precies weet. :'D


    Oké, dat is een beetje gebeurd toen ik FotR te vaak achter elkaar zag, hehe.
    But I'm suddenly crushing on Kylo Ren and help.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Oké, dat is een beetje gebeurd toen ik FotR te vaak achter elkaar zag, hehe.
    But I'm suddenly crushing on Kylo Ren and help.

    Aaaah welkom bij de clubbbb. :Y) Misschien moet ik maar een Kylo Ren-fanclub beginnen haha.

    Morgen 5 jaar op Q. Bijna-veteraan! ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AtIas schreef:
    (...)
    En Thomas, romantisch eah ^^


    It's amazing!


    Sarah = ongewoon sexy