• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 17:18 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Trikova schreef:
    Ik ben over een paar maanden 16 en ik kan nog steeds niet recht knippen.. Dat is beschamend.

    Recht is saai!

    // Ik wil schilderen, maar ik moet van mezelf aan deze koffer werken. Ik wil hem af hebben! Nou ja, bijna af dan ;'D

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 15:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    (...)
    Recht is saai!

    // Ik wil schilderen, maar ik moet van mezelf aan deze koffer werken. Ik wil hem af hebben! Nou ja, bijna af dan ;'D

    true true (A)
    maar het is soms wel frustrerend als je je best wilt doen met je kamer decoreren en je kan geen rechte plaatjes uitknippen :p


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Audacity schreef:
    (...)

    Mama sarah


    Ok, dat maakt het schattig


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn deo fles viel net en ik ben bang want hij viel uit het niets.....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ugh hoeveel fucking updates heeft Windows wel niet nodig (cat)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    OK. That's it. Ik ga nooit meer naar beneden toe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Boekenfestijn viel echt onwijs tegen. Grmbl.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    WoW trut :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Natnatnatnat ewww

    Ik heb veel geld uitgegeven oeps.


    26 - 02 - '16

    En nu tekenen! En dan hoop ik schilderen erna ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm, ik heb een idee voor een RPG, maar waarschijnlijk komt daar toch niemand op af :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Hmm, ik heb een idee voor een RPG, maar waarschijnlijk komt daar toch niemand op af :c


    IK WAARSCHIJNLIJK C:
    tell me.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    I'm in tears. Ik ben meegeweest naar Almere met vrienden en nu trakteren ze me op ergens uit eten gaan. Mijn moeder zat ook in het complot. Omfg... *insert emotionele blije smiley*


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    I'm in tears. Ik ben meegeweest naar Almere met vrienden en nu trakteren ze me op ergens uit eten gaan. Mijn moeder zat ook in het complot. Omfg... *insert emotionele blije smiley*


    AWh


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]