• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 30 jan 2016 - 21:21 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wauw deze Dracula is zo emo. I do not approve.

    Nopenopenopenopenopenopenopnenopenopenopenope


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Voor iedereen hier:




    Ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen (:


    26 - 02 - '16

    Oh. oké dan. Ik weet weer genoeg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Naz schreef:
    Voor iedereen hier:




    Ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen (:

    Ahw <3 You To :3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    But waaaait. He's a really good actor. Okay so he is emo, but a good actor... which makes it watchable. Meh, good enough.

    Het is twintig over drie en ik hoorde net wat jongens langs ons huis lopen en eentje schreeuwde opeens heel hard heil Hitler precies onder mijn raam??? En A) wtf, waarom zou je dat doen, maar vooral B) de gedachte dat dit vermoedelijk jongens ergens uit de buurt zijn en de kans daarom groot is dat ze weten wie hier woont en het hen daarom grappig leek maakt me een beetje misselijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Het is twintig over drie en ik hoorde net wat jongens langs ons huis lopen en eentje schreeuwde opeens heel hard heil Hitler precies onder mijn raam??? En A) wtf, waarom zou je dat doen, maar vooral B) de gedachte dat dit vermoedelijk jongens ergens uit de buurt zijn en de kans daarom groot is dat ze weten wie hier woont en het hen daarom grappig leek maakt me een beetje misselijk.


    Combinatie? Maar daar moet je je niet door laten leiden (flower)


    Sarah = ongewoon sexy

    Uuugh ik wil gewoon slapeen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Om 4u gaan slapen en dan wedstrijd hebben, geen goeie combi. En wtf is er allemaal gebeurd op dat feestje. 0.0


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Jij bent als onkruid. Ik heb verdelger nodig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kwijjjlllllll. Ik met mijn stomme obsessie. :')

    Dit is echt een hel. Gelukkig dat het normaal schijnt te zijn, want het voelt constant alsof mijn hart en ribben door mijn zij naar buiten willen komen.


    Caution first, always.

    Waarom moet ik dat elke keer weer uit leggen? -.-


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mijn huisdieren zijn aan het stoeien om wie er op de stoel mag. Het is me gelukt om er een foto van te nemen, hihi.



    De kat wint, geloof ik. :W


    26 - 02 - '16