• 2015 is al dertien dagen geleden afgelopen, maar we zijn vast nog niet alles vergeten! Nia is hier vorig jaar mee begonnen en samen met JamesPotter heeft ze de categorieën van dit jaar samengesteld. Omdat ze beiden geen tijd meer hebben om het uit te voeren, heb ik dat in overleg opgepakt!


    Stemmen.
    Stemmen kan tot 29 februari 23:59. Bij de categorieën waar meerdere polls zijn, wint degene die het hoogste aantal stemmen heeft in de beide polls.

    Nominaties.
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    Nominaties: Square, Krull, Rutger, Wiarda, Eshkeri, Wookiee, Reigns, Pads, Amphibian, Scribe
    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    Nominaties: Peralta, Rasalhague, Nakotak, Square, SPECS, Eirian, Amphibian, Copal
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    Nominaties: Painkiller, ElfLord, Pterodactyl, Eshkeri, ProngsPotter, Square, Laleah, Bokuto
    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    Nominaties: Valet, Ratonhnhake, Scandal, Painkiller, ElfLord, Laleah, KyloRen, Hamily, Colossus, Debbaut, Trees, Tortura, Einar, WolfsChild, Hawke, Luna_Lovegood, Sizzler
    5. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]
    Nominaties: Saturnine, Einar, Zahara, Shawn_Mendes, Eshkeri, SPECS, Nia, Ross
    6. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    Nominaties: Eshkeri, Midorima, Sahrotaar, Nakotak, Probie, Hawke, Amphibian, InfinityStyles, Neuller, Hummies, ElfLord
    7. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    Nominaties: katl1, Scandal, Hazy, Square, Krull, Dauth, Scribe, STYLINSANE, SPECS, Patholoog, nerveus, Rutger
    8. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessantste fangirl momenten?]
    Nominaties: JamesPotter, Jensen, KyloRen, Lily_Evans, IrishNialler, Shawn_Mendes, Festus_, Criostal, Colossus, SiruslyBlack
    9. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    Nominaties: Jensen, Lily_Evans, Square, Hiiragi, Pads, Bokuto, Aesthetiek, STYLINSANE, RBB, MALIK93,
    10. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    Nominaties: Wiarda, Audacity, Debbaut, SonOfCoul, Genius, Donar, sizzler, Dauth, xGwenxVeerx
    11. Drama Queen van het jaar. [Iedereen heeft nu minimaal één persoon in zijn hoofd die ze willen nomineren.]
    Nominaties: Shawn_Mendes, Sahrotaar, Audacity, Colossus, Geilinsky, SPECS
    12. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    Nominaties: Einar, Audacity, Pads, STYLINSANE
    13. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    Nominaties: Colossus, Tortura, InfinityStyles, MALIK93
    14. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]
    Nominaties: xKirito, Painkiller, Zahara, Probie, Shawn_Mendes, MALIK93, Audicity, Tuena
    15. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    Nominaties: Tortura, Kanarie, Esra22Erbay, Grassi, Galinda, Reigns, Audicity, STYLINSANE
    16. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    Nominaties: Asgardian, Square, Sonder, Hamily
    17. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    Nominaties: Einar, Meiiore, Seb, Wiarda, Pterodactyl, Scandal
    18. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    Nominaties: Wiarda, ElfLord, Painkiller, Ratonhnhake, Amphibian, DrDashy, q]Gertruda[/q], MALIK92
    19. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    Nominaties: Shawn_Mendes, Wijngaard, Nia, SonOfGondor, Colossus, Drakenoog, Grassi, Wallen, Lily_Evans
    20. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]
    Nominaties: Eshkeri, Lily_Evans, Reigns, MALIK93, SonOfGondor, Krampus, Nia
    21. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    Nominaties: Founder, dayxdreamer, JamesPotter, ElfLord, SPECS, Debbaut, Square, Wiarda, Madrugada, ProngsPotter, Pads, Lily_Evans, Halfbloodprince
    22. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    Nominaties: Amphibian, SonOfGondor, Therizinosaurus, Tamir, Kauwgomjunky, Kanarie, Laleah, Ironfoot, Lendgornwen, KyloRen, Trees, SonOfCoul, Feanor
    23. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    Nominaties: Rutger, Peralta, Scandal, Debbaut
    24. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]
    Nominaties: Ledecky, Pterodactyl, Grassi, Hamily, Neuler, Buurman_Mol, Colossus, MALIK93
    25. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    Nominaties: Amphibian, Corday, Lily_Evans, Laleah, MALIK93, SonOfGondor
    26. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    Nominaties: Ratonhnhake, Kangster, Pads, Ledecky
    27. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    Nominaties: Jensen, Shawn_Mendes, Eshkeri, Ledecky, Trees, Tamir, ElfLord
    28. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    Nominaties: Clace, Stevenson, Scandal, Robind19
    29. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    Nominaties: Eshkeri, Dreadfort, Paardenvriend, xKirito, Sizzler, Colossus
    30. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    Nominaties: Audacity, Kanarie, Tortura, KyloRen, Colossus, Sonder, MrsNeymessi, InfinityStyles, WillNotLearn, Antiheld, Atlas, Wijngaard


    Polls
    Quizletceleb van het jaar
    Meetingslet van het jaar
    Allemansvriend van het jaar
    Knuffelbeer van het jaar [1/2]
    Knuffelbeer van het jaar [2/2]
    Fabulous diva van het jaar
    Fangirl van het jaar [1/2]
    Fangirl van het jaar [2/2]
    Persistent little booger van het jaar [1/2]
    Persistent little booger van het jaar [2/2]
    Incognitoso van het jaar [1/2]
    Incognitoso van het jaar [2/2]
    Sarcast van het jaar
    Encyclopedie van het jaar
    Filosoof van het jaar
    Troller van het jaar
    Ongelukkige pinguïn van het jaar
    Fantasierijkste van het jaar
    Nieuwslezer van het jaar
    Heks/tovenaar van het jaar [1/2]
    Heks/tovenaar van het jaar [2/2]
    Hobbit van het jaar [1/2]
    Hobbit van het jaar [2/2]
    Topicspammer van het jaar
    Shipper van het jaar
    Droogkloot van het jaar
    Dramaqueen van het jaar
    Drunk poster van het jaar
    Pervert van het jaar
    Rebel van het jaar
    Wedstrijdfanatiekeling van het jaar
    Schrijfaholic van het jaar
    Muziekverslaafde van het jaar
    Anabolenslikker van het jaar
    Dierenliefhebber van het jaar
    Omnomnommer van het jaar [1/2]
    Omnomnommer van het jaar [2/2]

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 21:40 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Duurt lang.


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Duurt lang.


    Ja man, ik had al lang klaar geweest.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sshht, we moeten gewoon een beetje geduld hebben ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Sshht, we moeten gewoon een beetje geduld hebben ^^


    Haha, take your time ^^

    Het wordt alleen maar spannender zo, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat jammer van alle opmerkingen in dit topic zeg.. maakt de verkiezing er niet echt gezelliger op.


    Pretty is just a pretty word.

    Ja, geduld is een schone zaak. Maar het gaat om wat polls aanmaken, niet om het opzetten van een rapport. Heb je geen tijd daarvoor, laat iemand anders het dan doen, dan krijg je ook geen gezeur


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Ja, geduld is een schone zaak. Maar het gaat om wat polls aanmaken, niet om het opzetten van een rapport. Heb je geen tijd daarvoor, laat iemand anders het dan doen, dan krijg je ook geen gezeur

    Nou ik ben allang blij dat er mensen tijd voor wilden vrijmaken. Ik wacht er liever een weekje op dan dat ik het allemaal zelf moet gaan doen. (:
    Maar goed, als Colossus de goede polls opstuurt dan is het klaar (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    -dubbel-

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 20:35 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Pfff die trage Colossus (; hup hup


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Pfff die trage Colossus (; hup hup


    Huh? Ik heb alles al gestuurd een aantal dagen geleden :')

    Colossus schreef:
    (...)

    Huh? Ik heb alles al gestuurd een aantal dagen geleden :')


    Verkeerde polls ja, dat heeft Natas al gezegd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amphibian schreef:
    (...)
    Zeg bijdehandje... jij hebt wel de verkeerde polls gemaakt. :')


    Eh nee hoor ik heb de polls gemaakt die je me gaf :')

    Colossus schreef:
    (...)

    Eh nee hoor ik heb de polls gemaakt die je me gaf :')


    En nog koppig ook :')
    Deze moest je maken:

    Amphibian schreef:
    De nominaties zijn gesloten!
    Voor degenen die wilden helpen met het maken van de polls, heb ik de polls hieronder verdeeld. Kunnen jullie de links van de polls naar mij sturen in een PB als ze af zijn (niet-aanklikbaar)? En zouden jullie in de introductie naar dit topic willen wijzen voor de rest van de polls?

    Alvast bedankt. ^^
    Oh, en het zou fijn zijn als jullie even checken of de namen nog kloppen. (:

    Ledecky
    1. Quizletceleb van het jaar. [De meest bekende Quizletter, deze moet wel actief zijn.]
    2. Meetingslet van het jaar. [Wie was er dit jaar bij iedere meeting?]
    3. Allemansvriend van het jaar. [Wie o wie is volgens jou het meest sociale Q-lid?]
    4. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    5. Knuffelbeer van het jaar. [Free hugs! Wie is er altijd bezig mensen te helpen?]
    6. Fabulous Diva van het jaar. [Interpreteer het zoals je wilt, maar een diva is een diva.]

    Neophema
    7. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    8. Incognitoso van het jaar. [Wie is het Q-lid bij wie je telkens weer naar zijn / haar profiel moest gaan om te zien wie het was?]
    9. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    10. Persistent little booger van het jaar. [En wie is al deze tijd precies hetzelfde gebleven qua naam?]
    11. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessante fangirl momenten?]
    12. Fangirl van het jaar. [Spreekt denk ik voor zich, wie had de meest interessante fangirl momenten?]

    Clace
    13. Shipper van het jaar. [Natuurlijk heeft iedereen zo zijn ships, maar wie gaat er soms iets wat te ver?]
    14. Droogkloot van het jaar. [De persoon die soms zo simpel reageert dat je even een traantje weg moet pinken.]
    15. Drama Queen van het jaar. [Iedereen heeft nu minimaal één persoon in zijn hoofd die ze willen nomineren.]
    16. Drunk poster van het jaar. [Blijkbaar zijn er erg veel dronken posts, maar wie staat er aan de top?]
    17. Pervert van het jaar. [Dat Q vol zit met perverts is al duidelijk, maar wie stijgt boven iedereen uit?]
    18. Rebel van het jaar. [Rebels gedrag, wie is er geweldig in?]

    Colossus
    19. Sarcast van het jaar. [En ook bij deze categorie springt er iemand in jouw hoofd.]
    20. Encyclopedie van het jaar. [Naar wie ren jij voor je weetjes?]
    21. Filosoof van het jaar. [Je hebt praters... en je hebt denkers.]
    22. Troller van het jaar. [Ha-ha, wie is de Rickroller van Quizlet?]
    23. Ongelukkige Pinguïn van het jaar. [Pechvogel, maar dan in een nieuw jasje.]
    24. Fantasierijke van het jaar. [Bedenkers van RPG's, verhalen, lijstjes, blogs, columns, enzovoort. Wie wint er?]


    Wijngaard
    25. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    26. Heks / Tovenaar van het jaar. [Speciaal voor de Harry Potter fans uiteraard, of alles dat met toveren te maken heeft.
    27. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    28. Hobbit van het jaar. [Speciaal voor de Midden Aarde fans, wie wint de kleinste prijs?]
    29. Nieuwslezer van het jaar. [Welk Q-lid heeft er dit jaar de meeste nieuwstopics geopend?]
    30. Topicspammer van het jaar. [Spam, spam... wie zag jij dit jaar zo vaak voorbij komen dat het soms vervelend kon worden?]

    Amphibian
    31. Schrijfaholic van het jaar. [Ik denk dat dit wel voor zichzelf spreekt.]
    32. Wedstrijd fanatiekeling van het jaar. [Wie deed er mee aan de meeste wedstrijden, of organiseerde de meeste?]
    33. Muziekverslaafde van het jaar. [Topics over muziek, wat luister jij nu, wie praat er altijd over?]
    34. Anabolenslikker van het jaar. [Sporter van het jaar, maar dan met een Q tintje.]
    35. Dierenliefhebber van het jaar. [Genoeg huisdierfoto's en dergelijke, maar wie vind jij nou de dierenliefhebber van het jaar?]
    36. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]
    37. Omnomnommer van het jaar. [Vreetzak, foodaddict, het is maar hoe je het wilt noemen; wie kun jij wakker maken voor eten?]


    En deze heb je gemaakt:
    19. Welke Quizletter zou volgens jou de ongelukkige pinguïn van het jaar moeten zijn?
    http://www.quizlet.nl/polls/35764/welke-quizletter-zou-volgens-jou-de-ongelukkige-pi/

    20. Welke Quizletter zou volgens jou de fantasierijke van het jaar moeten zijn?
    http://www.quizlet.nl/polls/35769/welke-quizletter-zou-volgens-jou-de-fantasierijke-/

    21. Welke Quizletter zou volgens jou de heks of tovenaar van het jaar moeten zijn?
    Groep A: http://www.quizlet.nl/polls/35770/welke-quizletter-zou-volgens-jou-de-heks-of-tovena/
    Groep B: http://www.quizlet.nl/polls/35771/welke-quizletter-zou-volgens-jou-de-heks-of-tovena/

    22. Welke Quizletter zou volgens jou de hobbit van het jaar moeten zijn?
    Groep A: http://www.quizlet.nl/polls/35773/welke-quizletter-zou-volgens-jou-de-hobbit-van-het/
    Groep B: http://www.quizlet.nl/polls/35774/welke-quizletter-zou-volgens-jou-de-hobbit-van-het/

    23. Welke Quizletter zou volgens jou de nieuwslezer van het jaar moeten zijn?
    http://www.quizlet.nl/polls/35775/welke-quizletter-zou-volgens-jou-de-nieuwslezer-va/

    24. Welke Quizletter zou volgens jou de topicspammer van het jaar moeten zijn?
    http://www.quizlet.nl/polls/35776/welke-quizletter-zou-volgens-jou-de-topicspammer-v/

    Je hoefde dus alleen de eerste twee daarvan te doen. Wel goed lezen hè, haha. Je hebt alleen naar de nummers gekeken denk ik, maar die liepen natuurlijk niet synchroon doordat sommige categorieën meerdere polls hadden.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 16:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    (...)



    Oh god you're right!! My bad. Ik dacht dat ik echt de goede had. Ik ga het vandaag na schooltijd snel maken en naar je opsturen. Mijn oprechte excuses!!

    Colossus schreef:
    (...)

    Oh god you're right!! My bad. Ik dacht dat ik echt de goede had. Ik ga het vandaag na schooltijd snel maken en naar je opsturen. Mijn oprechte excuses!!

    Haha kan gebeuren. (:


    Every villain is a hero in his own mind.