• Hoi allemaal!

    Dit jaar ga ik afstuderen aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht en ben ik straks afgestudeerd filmmaker! Voor mijn afstudeerfilm ga ik samen met mijn lifelong friend (en tevens afstuderend animatiestudente) een documentaire maken waarin een dragqueen centraal staat:

    "Salem Reed" is een afstudeerproject van Claire Meulemeesters en Carmen van Sleeuwen.

    Nielson en zijn drag-personage Salem Reed staan centraal in deze documentaire, die bestaat uit een sterk samenspel van traditionele film en animatie.

    Waar Nielson overdag een rustige student is, transformeert hij een paar avonden per maand in Salem Reed, een extravagante, vurige queen die blaakt van het zelfvertrouwen.
    We gaan op zoek naar de identiteit van twee uiterste persoonlijkheden. Want wie is Salem en wie is Nielson? Wie zien zij wanneer zij in de spiegel kijken? Waar ligt de scheidingslijn tussen deze twee uiteenlopende karakters? En wat kunnen zij van elkaar leren?

    Verwacht in juli 2016.


    But that's where you might come in! (: Om deze film te financieren, hebben we sponsoring nodig. Als jij ons wil helpen om deze film mogelijk te maken zou dat echt fantastisch zijn! Als een donatie niet gaat lukken, zou sharen via FB etc ook al heel veel helpen. Aaarghh, dit is zo spannend..!


    Alvast super bedankt!

    HIER vind je een link naar de CineCrowd-page waar de teaser online staat!

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 12:40 ]


    ars moriendi

    De teaser ziet er echt heel interessant uit.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Mattel schreef:
    De teaser ziet er echt heel interessant uit.

    Dankjewel! (:


    ars moriendi

    Ik bump hem even omdat we nog maar twee dagen te gaan hebben..


    ars moriendi

    Het klinkt heel gaaf :)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wauw. ik studeer dit jaar ook af op film mijn eindproject is ook geïnspireerd door Drag! (Al maak ik een videoclip.)
    Oke dit wilde ik even delen.

    Maar ik heb zoveel geld uitgegeven aan mijn eigen project dat ik nu totaal blut ben. Anders had ik je graag geholpen. In ieder geval enorm veel succes!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    AdoreDelano schreef:
    Wauw. ik studeer dit jaar ook af op film mijn eindproject is ook geïnspireerd door Drag! (Al maak ik een videoclip.)
    Oke dit wilde ik even delen.

    Maar ik heb zoveel geld uitgegeven aan mijn eigen project dat ik nu totaal blut ben. Anders had ik je graag geholpen. In ieder geval enorm veel succes!

    Oh, wat interessant! (: Stuur me een linkje door zodra hij af is, ben erg benieuwd!


    ars moriendi

    Mattel schreef:
    De teaser ziet er echt heel interessant uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Awesum teaser ;o


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik wou dat ik kon doneren...
    Ik wil hem echt wel zien though


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Heel gaaf!


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat cool zeg!
    Secretly jealous of your education
    Je bent mooi zeg trouwens -haha dit gaat zo niet over het onderwerp maar ik wilde het wel even melden-
    Maar is het nou een realistische docu, want het lijkt in die teaser een beetje alsof je die personages hebt verzonnen??


    Aan niets denken is ook denken.

    Apocalyptic schreef:
    (...)
    Oh, wat interessant! (: Stuur me een linkje door zodra hij af is, ben erg benieuwd!

    Oww het heeft niks met drags zelf te maken hoor. Maar het is geïnspireerd op Adore haar hello, i love you videoclip.
    Maar ik zal kijken of het resultaat straks het delen waard is, maar na het zien van alleen al jou teaser is dat van mij kinderspel.

    En iets anders, dan ga je zeker ook naar Bots? :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wat een lieve reacties, dankjewel! (: Ik zit bijna aan de 100% en er is nog geld onderweg, dus ik heb er een goed gevoel over!

    Caprice schreef:
    Wat cool zeg!
    Secretly jealous of your education
    Je bent mooi zeg trouwens -haha dit gaat zo niet over het onderwerp maar ik wilde het wel even melden-
    Maar is het nou een realistische docu, want het lijkt in die teaser een beetje alsof je die personages hebt verzonnen??

    Aahw :x Dankjewel, haha. En nou, het punt is dus dat queen Salem een bedacht drag queen personage is van de jongen, Nielson. Het wordt een documentaire waarnaar wordt gezocht naar de scheidingslijn tussen die twee identiteiten. Wie is Nielson en wie is Salem? Wat kunnen zij van elkaar leren en in hoeverre lopen deze karakters in elkaar over, etc. En ja, het is helemaal echt!

    Had vandaag trouwens mijn eerste draaidag, en dit is Salem met een windkap/dooie kat op haar hoofd. Het is zo'n mooi mens. :')


    ars moriendi

    Zie ik nou goed dat je het bedrag opgehaald hebt? Ik ben super benieuwd! (:

    [ bericht aangepast op 12 maart 2016 - 8:12 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat gaaf!
    Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat
    Laat je even weten als je het ergens kunt bekijken ?


    Aan niets denken is ook denken.