• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Haha wauw, Facebook maakt zo'n filmpje voor vriendendag... Hij gooit als eerste zo'n beeld van 'hier zie je je vrienden' er in waarbij hij precies al mijn Quizlet vrienden er uit haalt, en vervolgens zegt hij 'dit hebben jullie gedaan' en dan haalt hij de foto's met mijn schoolvrienden er uit, Jezus :')

    Vanaaaavoooond


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YASS MIJN NIEUWE MOBIEL IS ER!!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Trees schreef:
    Haha wauw, Facebook maakt zo'n filmpje voor vriendendag... Hij gooit als eerste zo'n beeld van 'hier zie je je vrienden' er in waarbij hij precies al mijn Quizlet vrienden er uit haalt, en vervolgens zegt hij 'dit hebben jullie gedaan' en dan haalt hij de foto's met mijn schoolvrienden er uit, Jezus :')


    Bij mij verschijnt mijn crush als tweede. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom word ik steeds vaker genegeerd en niet serieus genomen? Hell, ik voel me echt beschaamd nu.

    Iedereen heeft haar liever, maakt zich zorgen om haar en ik ben het buitenbeentje. Zoals altijd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm rocking it with my Assassin's Creed jacket.
    Mostly at the rain.

    Mijn nieuwe beeldscherm is zo chill. Kan alles nu zien en lezen zonder dat flikkerende beeld.

    Dit suckt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben een SA aan het schrijven voor SOTM maar ik twijfel nog heel erg of ik het online moet gooien. Want het gaat over mijzelf. Over mijn gevoelens enz. Arrr

    Oké, dus na drie maanden is het pakketje toch nog hier gekomen, alleen heeft de verkoopster twee weken geleden het geld weer teruggestort omdat we de hoop hadden opgegeven. Dus nu heb ik veertig euro en een ketting. :'D Enige verleiding om de situatie lekker zo te laten, maar het lijkt me toch wel wat socialer om dat geld terug te sturen. Die verkoopster heeft wss nu ook een melding gekregen dat hij binnen is, dus tja.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Constantinople schreef:
    Ik ben een SA aan het schrijven voor SOTM maar ik twijfel nog heel erg of ik het online moet gooien. Want het gaat over mijzelf. Over mijn gevoelens enz. Arrr


    Je moet doen waar jij je het meest comfortabel bij voelt. Ik ben in ieder geval nu wel heel benieuwd c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Je moet doen waar jij je het meest comfortabel bij voelt. Ik ben in ieder geval nu wel heel benieuwd c:


    Ahhhh kei leuk om te horen. Ik denk wel dat ik het online ga gooien. Maar mijn schrijfkunsten zijn niet echt geweldig goed ofzo. >.<

    Sollicitatie bij de etos waar ik laatst een medewerker chagrijnig maakte door een klant te vertellen dat de biodermal niet bij de etos maar bij de kruidvat in de aanbieding is yeah ik word de beste medewerker EVER hire me.


    i put the fun in funeral

    Constantinople schreef:
    (...)

    Ahhhh kei leuk om te horen. Ik denk wel dat ik het online ga gooien. Maar mijn schrijfkunsten zijn niet echt geweldig goed ofzo. >.<


    Alsof mijn schrijfkunsten zo geweldig zijn haha. En toch heb ik verhalen online gezet. Weetje, oefening baart kunst en ik geloof dat, zou het echt zo slecht zijn (wat ik eigenlijk niet geloof), er genoeg mensen zijn die je tips kunnen geven waar jij uiteindelijk alleen maar weer wat aan hebt c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mijn haar is nu zo zacht. Love it. Naar de kapper gaan is gewoon zo fijn!


    — Inner peace, it's hard to find. —