• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Oh lol ja, antwoord dan maar gewoon niet meer. Dat gaat alles echt oplossen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Just... read, ok ladies?

    10 Facts Every Woman Should Know:
    1. Everyone has rolls when they bend over.
    2. When someone tells you that you're beautiful, believe them. They aren't lying.
    3. Sometimes we all wake up with breath that could kill a goat.
    4. For every woman unhappy with her stretch marks is another woman who wishes she had them.
    5. You should definitely have more confidence. And if you saw yourself the way others see you, you would.
    6. Don't look for a man to save you. Be able to save yourself.
    7. It's okay to not love every part of your body....but you should.
    8. We all have that one friend who seems to have it all together. That woman with the seemingly perfect life. Well, you might be that woman to someone else.
    9. You should be a priority. Not an option, a last resort, or a backup plan.
    10. You're a woman. That alone makes you pretty damn remarkable.
    — Austin Blood


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb echt een te grote crush op Kíli van The Hobbit..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oké dus deze dag was vreemd en chaotisch maar 1. gym ging goed (OVERWINNING) 2. heb klas verteld over mijn issues met gym (conflicterend met punt 1 maar ze reageerden goed dus dat was mooi) 3. verlegen meisje gaf me allemaal achten en een negen voor mijn presentatie (zelfs al was de boel kut georganiseerd 4. Leuk Joch vroeg of ik nog een keer mijn presentatie voor hem wilde doen omdat hij het interessant vond klinken en dat was ultra bonus want contact + aww wat een geschiedenisnerd 5. een vreemde borrel bij mijn oud mentrix en geroddel terwijl iedereen steeds dronkener werd maar een aangeschoten mentrix is ook best amusant of zo

    ik weet niet waarom ik mijn hele dag nou moet beschrijven op het internet maar het was een boel of zo en in de afgelopen tijd ben ik iets te afhankelijk geworden van het ljh om mijn gedachten te ordenen dus jullie zijn bij dezen allemaal mijn praatpaaltherapeut. En ik houd van jullie. Weltrusten.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb geen zin om te fietsen, dus zoek een reden om met de bus te gaan. Er is zo kans op regen: reden gevonden. Wel of niet toegeven?


    Stenenlikker

    Spijt dat gym goed ging want fuuuck, wat een spierpijn. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik kan hier toch ook verdomme niets aan doen, jezus christus. leuk zo op de vroege ochtend mam, echt geweldig!!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nu ik op Netflix elke week moetwachten op een nieuwe aflevering van PLL vind ik het helemaal niet meer zo leuk. Ik zit er niet meer in. Bovendien ben ik nu meer fan van Marco Polo en Black Sails. Toch kijk ik het nog, omdat ik wil weten hoe het eindigt. #dilemma


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Blegh, Nederlands ging echt kut :c


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Van de elf colleges die ik tot nu toe had moeten hebben in 2016, zijn er drie ook echt doorgegaan. Dat is een denderend begin. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maart wordt de maand waarin ik geen enkele supermarkt in stap want dit gaat te ver


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    True Blood blijft leuk. :W


    Caution first, always.

    Ik zat op Facebook omdat Quizlet het niet deed. Ik heb echt een leven :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ahhhhh zo blij dat dit gedoe met de psycholoog is afgelopen omg :3 Ik ben benieuwt wat de psychiater zal zeggen...

    Ik moest een stage plek vinden voor een game bedrijf, maar ik heb stage op een school. En ik krijg les