• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Poeh, Toby kan lang pitten. Och, kan ik ooo nog even blijven liggen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks for ignoring me.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wieeh 9.8 voor Engels toets *O*


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Shawn_Mendes schreef:
    Wieeh 9.8 voor Engels toets *O*


    Yeaaaah, go you! :3

    OTOFT: Pff. Toby is vermoeiend. :') hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh, beter wordt het straks minder pijnlijk en niet nog erger. :')


    Caution first, always.

    Ik wil mijn theoriecijfer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Als de muziek van dat nummer begint word ik al emotioneel. Hoe erg kan een spel met titelsong impact op je maken.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 12:34 ]

    Ziek zijn zuigt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Het is zo fijn als het zo mooi weer is. ^^ Ik word altijd vrolijk van zonneschijn.

    1. Meer dan de helft van de klas was boos toen ze die test aankondigde.
    2. Ze wilde hem niet verleggen toen ik het de eerste keer vroeg.
    3. Ze wilde hem niet verleggen toen ik het de tweede keer vroeg.
    4. Ik ben het een derde keer gaan vragen.
    5. Nu is ze dus wellicht licht pissed op mij, maar ik heb wel die fucking test verlegd gekregen dus het is het waard.
    6. Bedankt, mevrouw.
    7. En nu even aan jullie: Als ik iets voor jullie (en mezelf, dat uiteraard ook), doe, mij niet gelaten dat je geen dankje zegt, maar heb alsjeblieft het fatsoen om niet te gaan zeggen dat ik dan heb zitten "memmen" of zeiken of whatever bij mevrouw. Fucking hypocriete losers.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ipseity schreef:
    (...)

    Yeaaaah, go you! :3

    OTOFT: Pff. Toby is vermoeiend. :') hahaha


    Ik weet denk ik waar het fout is gegaan, ik kan geen klok lezen, dus ja... denk dat dat die 2 punten heeft gescheeld, hahha

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 14:17 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit vertrouw ik dus echt niet.... :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Um??? Volgens mij is het hele punt van nieuwe computers juist vaak dat ze níét op willekeurige momenten crashen en telkens al je programma's afsluiten?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Buikpijn? Ja, dat krijg je er van als je half 1 's nachts nog viezige groene AH basic hamburgers gaat bakken :') Echt waar, puberjongens kunnen vreten als fuck, waar laten ze het?

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 15:00 ]

    Jeeeeeeetje, volgens mij ben ik echt de oppasser geworden bij de buren. :'D Gelukkig dat ik ervoor betaald krijg, want pffffffffff. Ik hou niet van kinderen. Waarom ben ik toch zo'n goede buur? :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •