• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Who cares


    Sarah = ongewoon sexy


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik vind Bastille op zich niet zo bijzonder, maar Pompeii geeft me door Lowlands zo'n geweldig gevoel als ik het hoor. Ik mis Lowlands damn it.


    Caution first, always.

    WAAROM. Ik heb hem niet afgesloten, dus sluit dan ook niet al mijn programma's af, raar ding. Zo heb ik iedere keer eerst vijf tot tien minuten nodig om alles op te starten. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mooi antwoordt op die vage vraag van je toch ook weer.... Nu kan ik je dus nooit meer normaal aankijken :$


    Draco dormiens nunquam titillandus

    Heeeuuui, heb me aangemeld voor mijn vervolgopleiding :Y)


    Stenenlikker

    Say goodbye. As we dance with the Devil tonight.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uwwww Twenty One Pilots why are you so right about all my feelings :')

    I disguise
    And I will lie
    And I will take my precious time
    As the days melt away
    As I stand in line
    And I die as I wait as I wait on my crime
    And I'll try to delay what you make of my life
    But I don't want your way,
    I want mine
    I'm dying and I'm trying
    But believe me I'm fine
    But I'm lying,
    I'm so very far from fine

    And I, I can feel the pull begin
    Feel my conscience wearing thin
    And my skin
    It will start to break up and fall apart

    Zo moe. Geen energie meer voor dat verslag dus dat moet morgen maar. Nu lekker hobbit kijken.

    Yeah. Star Wars!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I don't care what you want, I just want mine

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 21:01 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wilde iets slaan en nu zit ik zonder enige aanleiding bijna te huilen om een mailtje dat een van mijn colleges van morgen vervalt, dus misschien is het tijd om eens enorm vroeg te gaan slapen, jeetje.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    GODDAMNIT. Waar zitten deze comics ook al weer. Devianart: ik houd van je, maar nu moet toch net iets liever gaan doen potverdrie. IK WIL MARAUDERCOMICS D:


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog 2 dagen.


    <3

    Ik kan het nog steeds niet geloven, eigenlijk. :W


    26 - 02 - '16