• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    Inagua schreef:
    (...)

    Alsof mijn schrijfkunsten zo geweldig zijn haha. En toch heb ik verhalen online gezet. Weetje, oefening baart kunst en ik geloof dat, zou het echt zo slecht zijn (wat ik eigenlijk niet geloof), er genoeg mensen zijn die je tips kunnen geven waar jij uiteindelijk alleen maar weer wat aan hebt c:


    Zou het je wat lijken als ik jou nu stuur wat ik tot nu toe heb? Dan kun je mij meer motiveren of juist helemaal niet zo dan verwijder ik het wahaha. No jk. ^^

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 18:07 ]

    Constantinople schreef:
    (...)

    Zou het je wat lijken als ik jou nu stuur wat ik tot nu toe heb? Dan kun je mij meer motiveren of juist helemaal niet zo dan verwijder ik het wahaha. No jk. ^^


    Sure! Al ga ik met +/- een half uur weg. Uit eten met m'n zusje c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Die koppijn is niet leuk meer


    Caution first, always.

    Oh shit, ik ben helemaal vergeten dat er douanekosten bestaan. *please laat me niks extra hoeven te betalen, de nagellak was al zo duur*

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 18:53 ]

    Nog net niet het huis in brand gezet, wauw. Note to self: gebruik volgende keer gewoon een lange aansteker als je een kaars wilt aansteken.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Oh, ik voel me echt goed. Je kan niet naar mij voor weken, maar wel naar je boyfriend 4 dagen lang. lol en straks kom je weer janken dat het uit is echt een goede vriendin

    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 19:05 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Whiii, Karen Damen made my day. ^_^


    Ik wil een tuin vol egels

    Audacity schreef:
    Sollicitatie bij de etos waar ik laatst een medewerker chagrijnig maakte door een klant te vertellen dat de biodermal niet bij de etos maar bij de kruidvat in de aanbieding is yeah ik word de beste medewerker EVER hire me.



    Eerlijkheid is ook wat waard, kopen ze vast uit sympathie


    Sarah = ongewoon sexy

    Wiarda schreef:
    Oké, dus na drie maanden is het pakketje toch nog hier gekomen, alleen heeft de verkoopster twee weken geleden het geld weer teruggestort omdat we de hoop hadden opgegeven. Dus nu heb ik veertig euro en een ketting. :'D Enige verleiding om de situatie lekker zo te laten, maar het lijkt me toch wel wat socialer om dat geld terug te sturen. Die verkoopster heeft wss nu ook een melding gekregen dat hij binnen is, dus tja.



    Hee Jip ik heb die chocolade hoor!


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb je een paar uur geleden al gezegd dat het niet lekker gaat, maar ja joh, ga lekker eerst zelf eten terwijl ik al heel de dag lig te wachten omdat ik geen reet kan.


    Caution first, always.

    Antiheld schreef:
    (...)


    Hee Jip ik heb die chocolade hoor!

    Oeeeeeh, ik ben zeer, zeer benieuwd.

    Het schijnt overigens dat mijn vader binnenkort een weekend weg is en dat ik zelf avondeten moet fixen, dus de kapsalon wordt ook een feit binnenkort.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    er is dus een reden dat deze pizza 70 cent was


    Rest in Peace, Son of Gondor

    We werden hier behoorlijk aangestaard. Blijkbaar is het niet normaal om als 18-jarige je jongere zusje mee uit eten te nemen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Antiheld schreef:
    (...)


    Eerlijkheid is ook wat waard, kopen ze vast uit sympathie


    or because of my amazing allure


    i put the fun in funeral

    just leave me, like usual.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]