• Zoals de titel eigenlijk wel zegt; ik ben op zoek naar een cover voor mijn verhaal voor SOTY.

    Nu heb ik alles van mijn verhaal uitgedacht en de helft ook al uitgewerkt. Nu kan ik me echt niet voorstellen wat ik op mijn cover wil. Ik loop er al bijna twee weken over na te denken, maar ik weet het gewoon niet..

    Hier gaat mijn verhaal over:

    Mijn verhaal gaat over een meisje van 21 jaar uit een klein stadje in Amerika, Biggs. Ze wordt, door haar tante die vampier is, gevraagd te helpen tegen de oorlog tegen de weerwolven. Daarvoor moet ze naar NYC verhuizen en de zoon van een roedelleider verleiden. Het is de bedoeling dat ze de zoon vermoord en -indien mogelijk- ook de roedelleider. Ze wordt door verschillende vampiers getraind die haar allemaal verschillende vechtsoorten leren. Ook leert ze goed om te gaan met een pistool en met messen gooien.


    Ik heb nu wel een face-claim voor het meisje, dat is namelijk Zoey Deutch.
    Nu zijn er zat plaatjes van haar vechtend, wat echt super fijn is, maar ik wil niet echt een vecht cover, want het gaat natuurlijk ook om het verleiden van de jongen, etc.

    EDIT: Ik zou trouwens als cover de achtergrond van de New York Skyline willen, met in het midden een bliksemschicht. Dan daarin Zoey haar gezicht en deel van haar lichaam.

    Ik hoop echt dat iemand hier een mooie cover kan maken. Diegene die de mooiste cover heeft, en die ik dus uitkies, krijgt 6 credits.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2016 - 16:38 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe


    take me back to the basics and the simple life

    Standal schreef:
    (...)
    Als je de titel doorgeeft als je hem hebt, dan pas ik het aan!


    Behind enemy lines

    Kan je misschien ook een banner maken? Dat heet volgens mij zo, toch? Iets wat je boven elk hoofdstuk zet. ik wil de banner graag hetzelfde als de cover, alleen zonder Zoey en dan minder hoog. Snap je? haha


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    xClaudiaaa schreef:
    (...)

    Behind enemy lines

    Kan je misschien ook een banner maken? Dat heet volgens mij zo, toch? Iets wat je boven elk hoofdstuk zet. ik wil de banner graag hetzelfde als de cover, alleen zonder Zoey en dan minder hoog. Snap je? haha

    Hier


    Voor een banner moet je een week geduld hebben haha, vanwege schoolexamens.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)
    Hier


    Voor een banner moet je een week geduld hebben haha, vanwege schoolexamens.


    Geeft niks. De cover is sws helemaal perfect!
    Kan ik trouwens de tekst, dat in het klein, onder de titel ook aanpassen? Want dat met victem is niet zo toepasselijk

    Ps. Sorry voor het spammen ook in je pb haha

    [ bericht aangepast op 3 feb 2016 - 17:40 ]


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ik ga wat proberen voor je.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    > Slotje op aanvraag


    What would Emma do?