• H E T • I D E E
    Het begon allemaal toen bepaalde mensen -ahum, ahum- foto's en verhalen over hun eten begonnen te spammen in het welbekende Lucht je Hart topic. Toen had een fantastisch jong meisje -ahum, ahum, ahum- een nieuw topic gestart. Het werd gedoopt; als het Lucht je Eten topic. En nu wordt het gebruikt om je honger te stillen -of vermeerderen en je lievelingssnacks uit te wisselen.
         
    Vrienden van het LJE-topic zijn iedereen's vriend. Wij zijn de liefste, meest vrijgevende en vredige mensen, als je ons eten niet aanraakt. Het enigste motto in dit topic is; Wij hebben het hart op de juiste plek, namelijk de tong.


    D E • L I J S T

    AtIas • Arlyn
    Trikova • Shania
    FrenchFries • Famke
    KyloRen • Laura
    Einar • Margot
    Antiheld • Thomas
    Pontmercy • Lisanne
    Ledecky • Melissa
    Naz • Erieka
    Xenon • Sanne
    Shawn_Mendes • Kelly
    Painkiller • Qing
    Salam • Leah
    Amica • Alina


    WIL JE OP DE LIJST?

    — Geef ons je username en/of je echte naam;
    — Spreek de magische spreuk uit; 'Wij hebben het hart op de juiste       plek, namelijk de tong.';
    — Tadaa!
         
    ENKELE REGELS!

    — De officiële smiley van dit topic is deze; :Y).
    — Hij heeft een vork vast, kan je wel zien.
    — Niemand is aansprekelijk voor honger en/of vreetbuien.
    — Niet iedereen houdt van hetzelfde. Respecteer dat.
    — Enkel Arlyn (AtIas) maakt nieuwe topics.






    Enjoy your stay and your food!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 0:00 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Pontmercy schreef:
    Ik eet echt teveel tijdens toetsweek :'D

    Jup, Same haha
    Vooral chocola en chips :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik voel me schuldig om alles wat ik vandaag gegeten heb. Wtf is er ineens mis met me :/


    26 - 02 - '16

    Asuka schreef:
    Trouwens, Chefkok Thomas, hier hadden we hetzelfde op, maar dan Ovenschotel a la Cherona. ;D


    Trots!


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Trots!


    Het was wel een 2.0 versie van de jouwe, maar goed. Mannen aan de kook hé. ;D
    Zelf doe ik altijd wat paneermeel bovenop de aardappelpuree, het geeft extra smaak en het wordt lekker krokant. Graag gedaan.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)

    Het was wel een 2.0 versie van de jouwe, maar goed. Mannen aan de kook hé. ;D
    Zelf doe ik altijd wat paneermeel bovenop de aardappelpuree, het geeft extra smaak en het wordt lekker krokant. Graag gedaan.


    Aha ja die trick ken ik, dat krokante is idd lekker, maar heb geen paneermeel, ik had er trouwens geraspte kaas bovenop gedaan. De foto was voor het de oven in ging


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)

    Aha ja die trick ken ik, dat krokante is idd lekker, maar heb geen paneermeel, ik had er trouwens geraspte kaas bovenop gedaan. De foto was voor het de oven in ging


    Oh damn, dat is ook lekker. Dat had ik de laatste keer ook gedaan op advies. c: Een mengelmoes van beide is ook lekker. ^_^


    I'm your little ray of pitch black.

    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 18:14 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    DIT TOPIC BESCHRIJFT MIJN LEVEN OMG I CAN'T

    I think everybody knows this logo, and loves this logo and wants to see everyday this logo

    Antiheld schreef:
    Volgens mij heb ik een zekere topicstarter betrapt en is die persoon nu snel vertrokken (lol)


    What did you do? D:

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 9:15 ]


    26 - 02 - '16

    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 18:15 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)


    Volgens mij was het iemand die de ID van iemand anders gebruikt (2 maanden pas hier, volop actief, geen fb, maar wel fb foto's posten van een -sorry ik ben een man- zeer knap meisje). Toen ik dat dus zei, was het account opeens inactief :P

    Wel jammer, want het was sowieso een super leuke en gezellige dame, dus who cares wie er achter schuilt


    So you got catfished? Jammer joh, want het was echt een leuk meisje inderdaad.


    I'm your little ray of pitch black.

    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 18:15 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)


    Haha zo had ik het nog niet bekeken! De teleurstelling nu!

    En inderdaad, wie gaat dit topic nu spammen en onderhouden, voelt iemand zich geroepen?

    Haha, je had het grootser verwacht?

    Nah, ik ben te rebels hiervoor. Ik sta niet eens op de lijst omdat ik de magische woorden niet uit wil spreken. En jullie spammen teveel. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    -

    [ bericht aangepast op 5 feb 2016 - 18:14 ]


    Sarah = ongewoon sexy