• H E T • I D E E
    Het begon allemaal toen bepaalde mensen -ahum, ahum- foto's en verhalen over hun eten begonnen te spammen in het welbekende Lucht je Hart topic. Toen had een fantastisch jong meisje -ahum, ahum, ahum- een nieuw topic gestart. Het werd gedoopt; als het Lucht je Eten topic. En nu wordt het gebruikt om je honger te stillen -of vermeerderen en je lievelingssnacks uit te wisselen.
         
    Vrienden van het LJE-topic zijn iedereen's vriend. Wij zijn de liefste, meest vrijgevende en vredige mensen, als je ons eten niet aanraakt. Het enigste motto in dit topic is; Wij hebben het hart op de juiste plek, namelijk de tong.


    D E • L I J S T

    AtIas • Arlyn
    Trikova • Shania
    FrenchFries • Famke
    KyloRen • Laura
    Einar • Margot
    Antiheld • Thomas
    Pontmercy • Lisanne
    Ledecky • Melissa
    Naz • Erieka
    Xenon • Sanne
    Shawn_Mendes • Kelly
    Painkiller • Qing
    Salam • Leah
    Amica • Alina


    WIL JE OP DE LIJST?

    — Geef ons je username en/of je echte naam;
    — Spreek de magische spreuk uit; 'Wij hebben het hart op de juiste       plek, namelijk de tong.';
    — Tadaa!
         
    ENKELE REGELS!

    — De officiële smiley van dit topic is deze; :Y).
    — Hij heeft een vork vast, kan je wel zien.
    — Niemand is aansprekelijk voor honger en/of vreetbuien.
    — Niet iedereen houdt van hetzelfde. Respecteer dat.
    — Enkel Arlyn (AtIas) maakt nieuwe topics.






    Enjoy your stay and your food!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2016 - 0:00 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    (...)


    Ja, dan had ik op zijn minst een date willen hebben en dat je dan last minute afgezegd wordt. Plus een hypocriet einde van de show bij een hereniging waarna jarenlange vriendschap opeens niets voor stelt omdat die andere persoon er anders uit ziet dan je gehoopt had. Ik snap de trust issue, maar huh, je praat zoveel jaren en dan zeg je het maar op.
    Zoiets had ik op zijn minst wel verwacht



    Dan schuif ik de taak gewoon op Famke af. Famke je bent geroepen

    Oh gosh, dat schreeuw ik ook altijd naar de tv. Maar serieus... het is toch gewoon allemaal fake, je gaat zoiets toch niet weggooien omdat iemand anders er anders uitziet. Oppervlakkige fuckers altijd, al weet de show me meer te vermaken dan nodig is.
    Wat ben je toch zielig. :c

    Hahaha, misschien wel een idee om het topic door iedereen te kunnen laten maken? Ik zie de horror al voor me dat het topic vol is en iedereen hier af moet kicken en dergelijke.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Hahaha, misschien wel een idee om het topic door iedereen te kunnen laten maken? Ik zie de horror al voor me dat het topic vol is en iedereen hier af moet kicken en dergelijke.


    Goed punt, weg met het plan.


    Tijd om te eten


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik had net de lekkerste, knapperigste kibbeling OOIT <3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Pontmercy schreef:
    Ik had net de lekkerste, knapperigste kibbeling OOIT <3


    Ik had ook Kibbeling <3


    26 - 02 - '16

    Antiheld schreef:
    (...)


    Volgens mij was het iemand die de ID van iemand anders gebruikt (2 maanden pas hier, volop actief, geen fb, maar wel fb foto's posten van een -sorry ik ben een man- zeer knap meisje). Toen ik dat dus zei, was het account opeens inactief :P

    Wel jammer, want het was sowieso een super leuke en gezellige dame, dus who cares wie er achter schuilt

    Oh wel jammer ja : (


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik krijg vanavond kippensoep en OMG MIJN MOEDER MAAKT DAT ZO GOED!
    En dan nog Lidl broodjes erbij met tien lagen chocopasta erop HDKVGJREKHQWK,


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ga waarschijnlijk pannenkoeken bakken.


    26 - 02 - '16

    Naz schreef:
    Ik ga waarschijnlijk pannenkoeken bakken.

    Na de kippensoep kom ik naar jou :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Na de kippensoep kom ik naar jou :')


    Ik bak probably genoeg om vijf mensen te kunnen voeden en ik ben alleen met m'n broertje, dus. :W


    26 - 02 - '16



    Baby you're all that I want
    When you're lying here in my arms
    I'm finding it hard to believe
    We're in Heaven


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Naz schreef:
    (...)

    Ik bak probably genoeg om vijf mensen te kunnen voeden en ik ben alleen met m'n broertje, dus. :W

    Yass, haha men ouders kopen altijd van die rare pannenkoeken mix met pitten erin :/


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Yass, haha men ouders kopen altijd van die rare pannenkoeken mix met pitten erin :/


    Ik bak altijd naturel en dan kan je er nog spek pannekoeken van maken of appel bij eten, weet ik 't. :W


    26 - 02 - '16

    Forgive me

    Naz schreef:
    (...)

    Ik bak altijd naturel en dan kan je er nog spek pannekoeken van maken of appel bij eten, weet ik 't. :W

    Ik gooi er altijd van alles op Kaas met spek en appel erop en daar moet nog poedersuiker overheen :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Constantinople schreef:
    Forgive me


    Omg die dingen zijn heaven <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt