• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:25 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    Ik heb pijn

    R.I.P. Arlyn 8-2-2016


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik stompte mezelf net perongeluk voor mijn mond. Auw.. dat doet nog best wel pijn..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    Ik stompte mezelf net perongeluk voor mijn mond. Auw.. dat doet nog best wel pijn..

    Applausje voor Shania, echt wonderlijk hoe ze dit voor elkaar krijgt :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Applausje voor Shania, echt wonderlijk hoe ze dit voor elkaar krijgt :')


    Ach, ik sla mezelf ook altijd voor mijn bek :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Applausje voor Shania, echt wonderlijk hoe ze dit voor elkaar krijgt :')

    Dankjewel. I appreciate it <3
    ik weet ook echt niet waarom ik het deed...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanheda schreef:
    (...)

    Ach, ik sla mezelf ook altijd voor mijn bek :W

    Yes! ben ik niet de enige, dus!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh god, ik heb zoooooveeeeeel pijn someone please help me

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 18:31 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Godverdomme symbolen wiskunde welke gek bedenkt dit ook, shit shit ik ga echt een onvoldoende halen.
    Ik ben echt de meest domme persoon die er is, iedereen gaat godverdomme over naar havo/vwo en dan blijf ik in de 2e of ga ik naar TL.
    Echt goed bezig Famke, straks sta je 3 vakken voldoende. Je ouders zullen trots zijn.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Isn't this the cutest thing? *//*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Trikova schreef:
    (...)
    Yes! ben ik niet de enige, dus!


    Hahah, het is echt vreselijk soms ;')

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 18:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FrenchFries schreef:
    Godverdomme symbolen wiskunde welke gek bedenkt dit ook, shit shit ik ga echt een onvoldoende halen.
    Ik ben echt de meest domme persoon die er is, iedereen gaat godverdomme over naar havo/vwo en dan blijf ik in de 2e of ga ik naar TL.
    Echt goed bezig Famke, straks sta je 3 vakken voldoende. Je ouders zullen trots zijn.


    Ik weet niet of ik je zou kunnen helpen met wis?..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    FrenchFries schreef:
    Godverdomme symbolen wiskunde welke gek bedenkt dit ook, shit shit ik ga echt een onvoldoende halen.
    Ik ben echt de meest domme persoon die er is, iedereen gaat godverdomme over naar havo/vwo en dan blijf ik in de 2e of ga ik naar TL.
    Echt goed bezig Famke, straks sta je 3 vakken voldoende. Je ouders zullen trots zijn.

    Lieve schat, je bent echt niet dom. Wiskunde is verdomd lastig, en ik ben ook tot de vierde gekomen met elk jaar een 5 afgerond voor Wiskunde. You can do it. Maar je bent echt niet dom. Dat kan ik echt niet geloven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanheda schreef:
    (...)

    Hahah, het is echt vreselijk soms ;')


    ME. EVERY. SINGLE. NIGHT. En gewoon altijd eigenlijk als ik onder de dekens lig


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Lieve schat, je bent echt niet dom. Wiskunde is verdomd lastig, en ik ben ook tot de vierde gekomen met elk jaar een 5 afgerond voor Wiskunde. You can do it. Maar je bent echt niet dom. Dat kan ik echt niet geloven.


    Wiskunde en rekenen zijn kut. Ik haalde nooit meer dan een 2 en op mijn eindrapport op het vmbo had ik een 1,8 :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikova schreef:
    (...)
    ME. EVERY. SINGLE. NIGHT. En gewoon altijd eigenlijk als ik onder de dekens lig


    Ik dus ook ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.