• Ik zou het persoonlijk heel lastig vinden, gezien ik fan ban van bijna alles. Uiteindelijk denk ik toch dat ik het meeste zou gaan twijfelen tussen Middle Earth en Hogwarts. Maar omdat je niet verzekerd bent van een toverstok en magie, denk ik toch dat ik voor Middle Earth ga. Want het is gewoon een prachtige wereld met geweldige wezens. Elven bijvoorbeeld. (wbw)

    Hogwarts, Wonderland, Neverland, 221B Baker street....


    UGH, lastig.


    Spinning around, I'm weightless.

    Dumbledoooor


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Hogwarts. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.

    Middle Earth (:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dumbledoor! (cool)

    Maar nu even serieus, ehm, ik denk dat ik toch voor Hogwarts zou gaan uit dit rijtje :3 Deels omdat het me toch ook wel het meest veilig lijkt. Like, GoT is vast leuk, maar volgens mij overleef je dat niet langer dan een maand ofzo..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    Dumbledoor! (cool)

    Maar nu even serieus, ehm, ik denk dat ik toch voor Hogwarts zou gaan uit dit rijtje :3 Deels omdat het me toch ook wel het meest veilig lijkt. Like, GoT is vast leuk, maar volgens mij overleef je dat niet langer dan een maand ofzo..

    Daar wordt iedereen afgeslacht ja. :'D
    Inderdaad niet de meest veilige keuze haha.


    I wanna be a wizard!

    Omdat ik me verveel: mijn reactie per deur!


    Narnia: Geen slechte keus denk ik, al zou ik me waarschijnlijk niet comfortabel voelen met het idee dat er zomaar een spin vanuit het niets op kan duiken om vervolgens tegen me aan te gaan zitten praten :c

    Hogwarts: Afgezien van Hagrid zijn voorliefde voor beesten met tanden en klauwen, is dit geen verkeerde optie :Y)

    Wonderland: Ik denk dat als ik hier rond zou lopen, ik 24/7 het idee zou hebben zwaar stoned te zijn..

    Camelot: Hoewel ik geschiedenis interessant vind, overleef ik waarschijnlijk niet in een tijdperk zonder enige vorm van technologie.

    Neverland: Dit zou met Hogwarts een serieus te overwegen optie zijn. Alleen jammer dat Peter Pan al een Wendy heeft. Dat zou het zeer verwarrend maken.

    Westeros: Nouja, als ik binnen een paar dagen vermoord wil worden door de heer Martin.. :')

    Middle Earth: Ik weet niet. Smaug jaagt me de stuipen op het lijf, dood of niet.

    Hyrule: Maar maar.. Mijn potjes! D:

    Mushroom Kingdom: Ehh.. Ik zie mezelf nog niet echt rondspringen in een jurk, zeg maar..

    221B Baker ST: Dit is het moment waar ik toegeef nog nooit Sherlock Holmes te hebben gekeken, hehe..

    Dumbledoor: FREAKING DUMBLEDOOR O_O

    Tardis: Yeah, zelfde als met Sherlock. Ik heb nog nooit Doctor Who gekeken :/


    Ik heb geen leven, ik weet het, maar het was leuk om te doen :Y)

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 18:35 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hyrule ^^

    'Dumbledoor' omfg. Maar ik zou kiezen voor Middle Earth. ^^


    Caution first, always.

    Sure, Middle Earth zit vol orks en andere ellende, maar niets weerhoudt mee ervan die deur te kiezen. Byeee


    Rest in Peace, Son of Gondor

    MEhhh ik kan niet kiezeenn!
    Middle Earth, for sure. Elves :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Neverland of Narnia.


    26 - 02 - '16

    Neverland. <3


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    TARDIS-door 100%


    in love with the fictional characters, I'm sorry