• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    FrenchFries schreef:
    Hey hallo, ik had een vraagje wat klinkt beter Dick of Cock had een kleine discussie met een vriendin haha.
    Als jullie allemaal gewoon even Cock zeggen ^^


    Ja mijn opa heet Dick dus dat is nogal awkward.
    Maar ik vind Dick wel eh, beter klinken dan Cock.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Team cock, zekers stekers.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Team cock, zekers stekers.

    Goedzo ^^ maar er werd mij verteld dat Cock haan betekent whatuh?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Volgens mij is het vooral een UK (cock) vs. USA (dick advocaat) verschil. Dus eigenlijk net zo goed te vergelijken als piemel en schwanz

    Just saying


    Sarah = ongewoon sexy

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Goedzo ^^ maar er werd mij verteld dat Cock haan betekent whatuh?


    Wie is er zo slim?


    Sarah = ongewoon sexy

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Goedzo ^^ maar er werd mij verteld dat Cock haan betekent whatuh?

    Yep, dat ook, kort voor "cockerel" wat weer een alternatief is voor "rooster", blijkbaar. Allemaal een beetje vreemd. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Yep, dat ook, kort voor "cockerel" wat weer een alternatief is voor "rooster", blijkbaar. Allemaal een beetje vreemd. :')

    Zeg dat wel Hahahaha rooster haan :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Wie is er zo slim?

    Shania


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Shania


    Nee


    Sarah = ongewoon sexy

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Nee

    Thomas was zo slim amen, oké nu allemaal weer verder met jullie handwerk dit heb ik niet gezegd.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mommy schreef:
    (...)

    Nope.

    Ik heb dan iets van ben je vies van elkaar of zo.

    Nah, zal wel meevallen, ik heb ook nog nooit oraal gedaan/gekregen. Then again, heb ik weer andere issues die ik eerst misschien moet oplossen. Seks is gewoon voor iedereen anders. Ik zal nooit wat snappen van de mensen die denken dat seks gelijk de eerste nacht gebeurt dat je samen slaapt. Het kan natuurlijk wel, maar het hoeft niet. Ik heb meer tijd nodig en heb meestal al vaker (half)naakt met iemand geslapen voor ik seks heb. Ik heb wel weer orgasmes gehad dankzij een ander xD


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Iemand geïnteresseerd om ervaringen te delen met het myrenaspiraaltje? Ik heb hem vandaag laten inzetten en ik ben eerlijk gezegd heel blij dat het achter de rug is. Nu hopen dat hij vijf jaar blijft zitten en dat ik daar géén last meer van heb. *klopt dit af*


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    Iemand geïnteresseerd om ervaringen te delen met het myrenaspiraaltje? Ik heb hem vandaag laten inzetten en ik ben eerlijk gezegd heel blij dat het achter de rug is. Nu hopen dat hij vijf jaar blijft zitten en dat ik daar géén last meer van heb. *klopt dit af*


    Dit is wel interessant. Ik overweeg om die ook te nemen namelijk. Ben benieuwd of je erbij baat. (:


    The truth is out there.

    Fakku is geblokkeerd in Japan fyi. Just like.. WHY Japan?!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hag schreef:
    (...)

    Dit is wel interessant. Ik overweeg om die ook te nemen namelijk. Ben benieuwd of je erbij baat. (:

    Nou het inbrengen is even spannend, maar het is helemaal niet erg. Ik had gevraagd of mijn moeder erbij kon zijn, maar dat is puur aan jezelf. Het is in tien minuutjes gebeurd en verder heb je er beetje buikkrampen en nabloedingen aan over. Maar als dat ding er vervolgens vijf jaar voor kan zorgen dat ik niet zwanger wordt/nauwelijks last heb van mijn menstruatie is dit het allemaal waard :3
    Het is ook chill qua hormonen, want het wordt heel plaatselijk "losgelaten", waardoor je in je lijf er vrij weinig van merkt.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Deep inside, I've never felt alive