• Leef jullie uit
    - maar wel veilig

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 22:08 ]


    i put the fun in funeral

    KyloRen schreef:
    Doe mij maar geld. Kan ik lekker reizen.

    Ik weet niet, ik heb al eerder een jaar zonder gezeten en het ging wel maar het was wel klote. Doe toch maar geld tho.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Val schreef:
    Ik weet niet, ik heb al eerder een jaar zonder gezeten en het ging wel maar het was wel klote. Doe toch maar geld tho.



    Sarah = ongewoon sexy

    Ik behoud liever m'n seksleven, dus laat dat geld maar zitten.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Uit 'onderzoek' blijkt dat veel mensen aan iemand anders denken dan hun partner tijdens de daad. Iemand die daar iets over kwijt wil/kan?

    Want ik moet bekennen dat ik dat wel eens had, wel bij korte scharrels in my defence


    Sarah = ongewoon sexy

    Tbh nee, geen ervaring mee.


    26 - 02 - '16

    Korte scharrels, ja. Echte relaties, nee.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Denk trouwens dat het sowieso iets is voor de stellen die al oneindig bij elkaar zijn :"P

    Maarja ik schop dit topic net zo lang tot het weer leeft


    Sarah = ongewoon sexy

    Malfiore schreef:
    Korte scharrels, ja. Echte relaties, nee.


    Gelukkig, voel ik me al wat minder gek. En hey, het was toch een donkere kamer, dus het was ook niet zo moeilijk :"D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb het ooit eens bij m'n ex gehad, en niet omdat we destijds al behoorlijk lang samen waren, maar omdat de relatie al akelig dicht op een einde zat. :')
    Verder eigenlijk niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Antiheld schreef:
    Uit 'onderzoek' blijkt dat veel mensen aan iemand anders denken dan hun partner tijdens de daad. Iemand die daar iets over kwijt wil/kan?

    Want ik moet bekennen dat ik dat wel eens had, wel bij korte scharrels in my defence


    Ik denk aan heel veel dingen tijdens de "daad", maar dat is gewoon omdat mijn gedachten altijd van de hak op de tak springen. Dus hier en daar schiet er ook wel eens een persoon door. Ik denk alleen nooit dat ik bezig ben met iemand anders als ik met mijn eigen vriend in bed lig


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    (...)

    Ik denk aan heel veel dingen tijdens de "daad", maar dat is gewoon omdat mijn gedachten altijd van de hak op de tak springen. Dus hier en daar schiet er ook wel eens een persoon door. Ik denk alleen nooit dat ik bezig ben met iemand anders als ik met mijn eigen vriend in bed lig


    Ja oke, maar dit gaat dus echt over volledig aan iemand anders denken terwijl je bezig bent, dus dat zou dan niet het geval zijn


    Sarah = ongewoon sexy

    Mijn rationeel denken is daar te beperkt voor tijdens seks lol


    i put the fun in funeral

    Ik heb door dit topic wel een beeld van Sarah (en een aantal anderen) als een beest in bed (hoera)


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Ik heb door dit topic wel een beeld van Sarah (en een aantal anderen) als een beest in bed (hoera)


    Oh god. Ik hoop niet dat ik een bepaald beeld geschetst heb.


    26 - 02 - '16