• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Even een verslag schrijven voor een proef die je niet eens zelf hebt mogen uitvoeren. Way to go, kut scheidkunde


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    ^Gefeliciteerd!

    Dankjewel ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb echt het gevoel dat ik moet overgeven, zo stressed ben ik..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik klik zovaak perongeluk een profiel aan, terwijl ik scroll op mijn mobiel. -_-

    Jezus, sorry dat ik iets vraag...!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hee hoi allemaal ik wil niet storen maar bestaan de Hamka's pizza nog tegenwoordig? Doei


    Sarah = ongewoon sexy

    Volgende doel: I See Fire kunnen spelen op keyboard! Hopelijk gaat deze me lukken!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik krijg het gevoel dat de ouders van mijm vriend de vriendin van zijn beste vriend leuker vinden dan dat ze mij vinden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jabadabadoeee

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 0:50 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    De drang is groot om deze serie te kijken, maar ik weet niet of ik het red dan morgen...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    plop.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 23:50 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke ik zit er nog een uurtje. Spreekuur met Thomas


    Sarah = ongewoon sexy

    Nope, helemaaaaal een goed idee een nieuw fandom binnen te stappen terwijl ik al in de stress zit door huiswerk


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Burnley schreef:
    Nope, helemaaaaal een goed idee een nieuw fandom binnen te stappen terwijl ik al in de stress zit door huiswerk

    I feel you....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben over mijn slaap heen, zucht. Dat wordt morgen een zeer wakkere (kuch) ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.