• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wanheda schreef:
    (...)

    Iedereen? ;'D
    Ik heb hier op Skadi en mijn beste vriendin(waardoor ik nieuwsgierig werd) na nog niemand dat spel zien spelen, hahah. Maar ik vond hem eigenlijk meteen heel leuk, gewoon ook om zijn geheimzinnige karakter :Y)

    Lysander heeft een geheimzinnig karakter.. Castiel is gewoon bot. En ik heb het niet over de Quizlet users (er is een topic van btw), ik heb het over daarbuiten. Altijd als ik tips of walkthroughs wil opzoeken is die van hem altijd de eerste optie.

    @ Skadi: No, he isn't. Maar dat is ieders mening tho.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 16:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Lysander heeft een geheimzinnig karakter.. Castiel is gewoon bot. En ik heb het niet over de Quizlet users (er is een topic van btw), ik heb het over daarbuiten. Altijd als ik tips of walkthroughs wil opzoeken is die van hem altijd de eerste optie.

    @ Skadi: No, he isn't. Maar dat is ieders mening tho.


    Lysander? Die ken ik nog niet volgens mij, hahah. Owh, ik ga dat topic zoeken!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 16:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Lysander? Die ken ik nog niet volgens mij, hahah. Owh, ik ga dat topic zoeken!

    Oohshit, sorry, spoiler. Ik dacht dat je veel verder was, vandaar. Ja, in dat topic is er al een hele tijd niet gepost. Hij komt in de derde episode volgens mij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Oohshit, sorry, spoiler. Ik dacht dat je veel verder was, vandaar. Ja, in dat topic is er al een hele tijd niet gepost. Hij komt in de derde episode volgens mij.


    Meh, dat topic is dicht :c
    Geeft niet, hahah.

    Dit ben ik tho ^^ :


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yaaay mijn Twinkled T bestelling uit Amerika is er zonder extra kosten :3

    Wanheda schreef:
    (...)

    Meh, dat topic is dicht :c
    Geeft niet, hahah.

    Dit ben ik tho ^^ :


    Yes, I know. Wordt niet vaak in gepost.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Yes, I know. Wordt niet vaak in gepost.



    Hoe kom je aan die piercing? ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik een bult geld zou hebben, zou ik naar Amerika of Afrika gaan om wilde dieren te fotograferen.


    26 - 02 - '16

    Wanheda schreef:
    (...)
    Hoe kom je aan die piercing? ;3

    Bij mn lip? Is geen piercing, maar een moedervlek. En als je er een topic over wilt kun je er misschien nogmaals een topic over maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sinds ik mijn haar een stuk heb afgeknipt is het gaan krullen.. YES


    — Inner peace, it's hard to find. —

    huilen


    i put the fun in funeral

    Nippon schreef:
    (...)
    Bij mn lip? Is geen piercing, maar een moedervlek. En als je er een topic over wilt kun je er misschien nogmaals een topic over maken.


    Oh, het leek op een piercing, hahah.

    Hmm, zal even kijken c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik snap dat het nie geheel logisch is dat ik vanavond ga trainen maar niet naar school geweest ben vandaag, maar misschien voel ik me nu een stuk beter? Bovendien voel ik me misschien wel beter na het de training... Je hoeft niet direct zo te reageren


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Koptelefoon mam KOP-TE-LE-FOON


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Oh, het leek op een piercing, hahah.

    Hmm, zal even kijken c:


    Ik kan ook vragen of het topic weer geopend kan worden?
    Scheelt met die fucking lange namenlijst haha


    i put the fun in funeral