• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ellaria schreef:
    (...)

    Een machtige muzikant. Wat wil een vrouw nog meer?


    Weet niet of hij ook een muzikant was. Maar hij liet wel 2 van zijn vrouwen onthoofden :;p


    Ken je de serie The Tudors?


    Sarah = ongewoon sexy

    Square schreef:
    Haaaa, als je loser.com intypt, word je omgeleid naar de Wikipedia pagina van Donald Trump. Dit is het mooiste wat ik vandaag heb gezien. (nerd)


    Ze hebben ook een apart hoofdstuk gemaakt over zijn haarstijl omg :')

    Ach rot op hoor, verplicht in dienst willen ze weer invoeren? Nou mooi niet.
    Hoewel het me vroeger wel leuk leek om in dienst te gaan, wil ik dat nu écht niet meer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (A-L-E-X-A-N-D) E-R We are meant to be

    Yes. Enjoltaire ftw :Y)

    probably not even intended but whatever

    Wat doe ik met mijn leven ik moet leren

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 20:02 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Voor mij persoonlijk is een crush enkel gericht op het uiterlijk, aangezien je het innerlijk gewoon niet (genoeg) kent. Gewoon iemand die ik echt mooi vind. ^^


    Misschien toch maar eens statistiek bekijken, nu ik nog kan volgen. :'D

    Hm, nu je het zegt, dat is waar. Een crush is een bevlieging en dan ken je inderdaad de persoon nog niet, maar ben je om een of andere reden op slag verliefd op die persoon. Niet per sé omwille van het uiterlijk. Maar je hebt gelijk. :p

    Iew statistiek. D: Blij dat ik dat niet meer heb.


    Ik wil een tuin vol egels

    Voor de training was ik nog zo zeker dat ik me weer fit voelde ;C


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Deadpool moooooorgen
    Het is bijna zo verrrrrr

    Ik mis school hahahahahahahah, triest dit. :')


    Caution first, always.

    Morgen nog maar even een dagje thuis blijven, want ik voel me toch nog niet zo goed. Als ik vrijdag maar naar stage kan, want ik heb geen zin in gezeik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pluspunten van vandaag: zwemmen was veel minder erg dan gedacht en de body issues waren bijna nihil
    Minpunten van vandaag: Leuke Knul rook nA EEN UUR IN EEN ZWEMBAD TE HEBBEN GELEGEN EN TE HEBBEN GEDOUCHT nog 100% naar zichzelf en ik geloof dat dit het punt wordt waarop ik moet toegeven dat dit problematisch en pijnlijk wordt want godverdomme waar heb ik dit aan verdiend haal hem weg

    Nog meer pluspunten: laatste twee uur vielen uit
    Bonus minpunten: heb die twee uur verspild door met een nieuw schattig vriendinmens bij de Deen te chillen met paaseitjes en mijn reet en ziel heb laten bevriezen terwijl volgende week de kutste toetsweek ooit is

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 20:41 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ohw hahaha ik kom er net achter dat ik een jaar op Quizlet zit dus taart voor iedereen haha :Y)


    Echt deze site is awesome en ik heb hier super mensen leren kennen ^^

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 21:17 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gefeliciteerd mede etenliefhebster


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    Gefeliciteerd mede etenliefhebster

    Dankjewel mede etenliefhebber


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ^Gefeliciteerd!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben echt veel te laat aan Latijn begonnen. gaat toch wel goed komen tho


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.