• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    FrenchFries schreef:
    Hoe kunnen jullie Perrie nou niet knap vinden Kuch kuch


    Omdat ze niet knap IS


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik heb dus niets met 'knappe mannen' zoals van die acteurs of weet ik het wat. Ik begin eigenlijk zowat te twijfelen of ik niet aseksueel ben of zoiets.


    26 - 02 - '16

    Alright


    Sarah = ongewoon sexy

    axl rose is geen "rare emo" voor de duidelijkheid

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 18:45 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Lange sluitertijden zijn zo leuk om mee te experimenteren :'D


    Die rode lichtstrepen zijn van een voorbijrijdende auto.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Ik heb dus niets met 'knappe mannen' zoals van die acteurs of weet ik het wat. Ik begin eigenlijk zowat te twijfelen of ik niet aseksueel ben of zoiets.

    Ik heb daar ook niet echt iets mee, maar ben zeker dat ik niet aseksueel ben. Ik vind het gewoon eerder stom om een celebritycrush of zo te hebben. Ik bedoel, je kent die persoon toch niet? Ik krijg niet zomaar een crush op iemand gewoon omdat ie beroemd en/of knap is...

    Oncilla schreef:
    Lange sluitertijden zijn zo leuk om mee te experimenteren :'D


    Die rode lichtstrepen zijn van een voorbijrijdende auto.


    Wow, die foto's zijn zo mooi dat het nep lijkt. o.o Of had je er wel speciale effecten op staan?

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 18:59 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Wow, die foto's zijn zo mooi dat het nep lijkt. o.o Of had je er wel speciale effecten op staan?


    Volledig echt, zonder nabewerking ^^


    26 - 02 - '16

    Ugghh, ik heb echt geen zin .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hazy schreef:
    (...)
    Ik heb daar ook niet echt iets mee, maar ben zeker dat ik niet aseksueel ben. Ik vind het gewoon eerder stom om een celebritycrush of zo te hebben. Ik bedoel, je kent die persoon toch niet? Ik krijg niet zomaar een crush op iemand gewoon omdat ie beroemd en/of knap is...


    Voor mij persoonlijk is een crush enkel gericht op het uiterlijk, aangezien je het innerlijk gewoon niet (genoeg) kent. Gewoon iemand die ik echt mooi vind. ^^


    Misschien toch maar eens statistiek bekijken, nu ik nog kan volgen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er loopt nu precies zo'n spin rond waar ik vanacht over gedroomd had. En daar waren ze niet alleen. Oh oh.
    -ondertussen liep, hij beweegde teveel, dus hij moest dood. Sorry spin.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh. Waarom kies ik Hendrik VIII nu als onderwerp voor een werkstuk waar ik tachtig uur aan moet werken, als ik de Renaissance niet eens interessant vind? Soms vraag ik me af op basis waarvan ik keuzes maak. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hoe kan het dat kinderen van 11 al vijf jaar verkering kunnen hebben en ik na anderhalf jaar mijn relatie verpest heb? :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ellaria schreef:
    Ugh. Waarom kies ik Hendrik VIII nu als onderwerp voor een werkstuk waar ik tachtig uur aan moet werken, als ik de Renaissance niet eens interessant vind? Soms vraag ik me af op basis waarvan ik keuzes maak. :')


    Dat was wel echt een rockster in die tijd hoor. Boeiende vent


    Sarah = ongewoon sexy

    Haaaa, als je loser.com intypt, word je omgeleid naar de Wikipedia pagina van Donald Trump. Dit is het mooiste wat ik vandaag heb gezien. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Antiheld schreef:
    (...)

    Dat was wel echt een rockster in die tijd hoor. Boeiende vent


    Een machtige muzikant. Wat wil een vrouw nog meer?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."