• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AtIas schreef:
    Deze jongen slaat mijn gedachten op hol, goddamnit. Dit gevoel is lang geleden, that's for sure.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ging slapen om 22u. Niet dus. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik ging slapen om 22u. Niet dus. :W


    Grootste leugen ooit :')

    [ bericht aangepast op 9 feb 2016 - 23:44 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Ehh, bruut :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ik gebruik die lightsaber om vliegen te lokken. Werkt goed. Verder blijven mijn kwaadaardige daden nog wat beperkt.


    Erg slim! The First Order zou zich gelukkig mogen prijzen als ze zulke sluwe rekruten hadden.

    -

    Mijn deur staat op de allerkleinste kier, maar toch begint het hier nu enorm te stinken omdat mijn vader beneden rookt. Nou moet ik opstaan, bleh. ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    7120 woorden, wooh. Doel van vandaag (slash gister, technisch gezien) gehaald.

    Wel een beetje jammer dat ik heb uitgerekend hoe lang dit verhaal waarschijnlijk in totaal gaat zijn en als alle hoofdstukken even lang zijn als de eerste twee, zou dat ergens tussen de 31000 en de 36000 moeten zijn?? Dus dan zitten we nu op plusminus een vijfde. Na bijna vijf maanden. Over drie maanden moet het af. hAHAHA. LEUK.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    JNwj;kqenfw ik ga straks wel een keer slapen...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wiarda schreef:
    7120 woorden, wooh. Doel van vandaag (slash gister, technisch gezien) gehaald.

    Wel een beetje jammer dat ik heb uitgerekend hoe lang dit verhaal waarschijnlijk in totaal gaat zijn en als alle hoofdstukken even lang zijn als de eerste twee, zou dat ergens tussen de 31000 en de 36000 moeten zijn?? Dus dan zitten we nu op plusminus een vijfde. Na bijna vijf maanden. Over drie maanden moet het af. hAHAHA. LEUK.


    Yeah, goed zo! *O*

    En ach, dat is maar 10k per maand, Jip. Dat is negentwintig dagen gemiddeld niets en dan één dag 10k, eitje. Ik heb vertrouwen in je. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Yeah, goed zo! *O*

    En ach, dat is maar 10k per maand, Jip. Dat is negentwintig dagen gemiddeld niets en dan één dag 10k, eitje. Ik heb vertrouwen in je. :Y)

    Pijnlijk accuraat


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet echt naar de dokter hiermee, dit is niet gezond. Waarom ga ik weer midden in de nacht, nadat ik naar de wc ben geweest, spugen? En waarom alleen midden in de nacht en niet overdag? Er is geen aanleiding voor, want het enige wat eruit komt is gal en het is fucking vies. Meh... ik moet echt de dokter bellen voor een onderzoek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dat is de derde keer... I DON'T WANT THIS :'(


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe kan ik na 8 uur slaap zo uitgeput en futloos zijn?

    / Je praat weer poep vandaag. En waarom moet mijn tante bellen om 8 uur om alleen even te vragen of kinderen van groep 2 op woensdag naar school moeten? Je kon dat ook even op school vragen. Waarom gaat een kind dat geen woord kan zeggen überhaupt naar groep 2 in februari? Wtf.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2016 - 8:14 ]

    Waarom moet je zonodig les geven in ons "kantoor" wtf.

    Ik weet echt niet wat ik wil.... Ik heb geen zin om geld uit te geven aan ov, maar ik heb ook geen zin om weer kletsnat en koud thuis te komen...


    Stenenlikker

    Optimist tot in de kist optimist tot in de kist optimist tot in de kist

    Denk aan hoe badass dit badpak staat, Jip. Niet aan het feit dat je straks als eerste vak moet gaan zwemmen met je body issues eN OMKLEDEN ACHTERAF BIJ JE NIEUWE KLAS POEDELNAAKT NEE HELP

    maar yay badpak optimisttotindekist


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.