• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Antiheld schreef:
    Goed nieuws forum, na aankomend weekend is het spamfeest weer voorbij. Het was me een waar genoegen *buiging*

    We gaan je missen, Thomas.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nippon schreef:
    Ik vind Aragorn zo'n lekker ding, verdomde. D:


    Hij is zo knap.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Antiheld schreef:
    Goed nieuws forum, na aankomend weekend is het spamfeest weer voorbij. Het was me een waar genoegen *buiging*

    Vaarwel, en sterkte


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Volgende twee dagen zonder hem... :(


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vergeet soms echt hoe overdreven hetero mannen en jongens zijn. En dan zeg je tegen een jongen, ''Ga jij eens weg, ze wilden toch samen praten?" en je krijgt meteen ''EW NEE DAT IS GAY'' gezeik en dan denk je O. O ja, zulke mensen bestaan ook nog. Sad.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vaarwel laptop nummero 2 verdomme


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Weer een aantal minuten verspild aan het teruglezen van reacties waar ik me teveel aan kan ergeren.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    You're actually really cute and hot and nice and fun and oh god, just kiss me already.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    AtIas schreef:
    You're actually really cute and hot and nice and fun and oh god, just kiss me already.

    ^ this... :$


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Weet ik ;D


    Sarah = ongewoon sexy

    Be mine already.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2016 - 0:57 ]


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Dat was eigenlijk best leuk, maar nog steeds niet helemaal wat ik nodig heb and I dunno...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Het is twintig over één en ik heb al twee uur geslapen, look at me die op tijd naar bed gaat opeens, maar nu ben ik weer wakker en goed ook en de hoofdpijn is gearriveerd en ik haat dit. ><


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AtIas schreef:
    Be mine already.


    kindness is never a burden.

    AtIas schreef:
    (...)

    Hij is zo knap.

    Yes, he is, oohgosh. :9~


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.