• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Gezellig (:

    En wat gaan we allemaal drinken?
    Ik ga denk ik aan de wijn, apfelkorn, breezer en pina colada

    Liefde voor gin & tonic. :9~


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Incantatem schreef:
    Liefde voor gin & tonic. :9~

    +1


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    amaretto, pisang (kots), malibu, james cook en wodka denk ik maar ik heb de boodschappen niet gedaan dus weet het niet zeker 8D

    effe over pisang, that shit is nasty

    Ungoliant schreef:
    amaretto, pisang (kots), malibu, james cook en wodka denk ik maar ik heb de boodschappen niet gedaan dus weet het niet zeker 8D

    effe over pisang, that shit is nasty


    Gooi je dat niet door jus?

    wij hebben sowieso van alles wat, want iedereen neemt wat mee. ik neem zelf tequila mee want tequila. bier is er ook genoeg, maar dat drink ik niet. wijn ook, maar dat is voornamelijk van die 7-up shit. ik hou het lekker op shots en mixjes. en warme chocomel. en champagne/cava

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 16:06 ]


    i put the fun in funeral

    Laasyanir schreef:
    (...)

    Gooi je dat niet door jus?


    ja en wij pleurden er ook nog 7up doorheen. veeel te zoet. maar puur is het ook niet te zuipen

    jaaa absoluut. Vanavond wordt het rode wijn, gin tonics, cava en champagne


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    plus i love pisang ambon met jus


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    idk wat wij gaan drinken maar tbh de laatste keer dat ik sterke dronk lag ik halfdood op de stoep mijn avondeten en vervolgens mijn gal uit te kotsen dus idk sterke is zo tricky nu HAHHAA

    misschien houd ik het wel gewoon op bier :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga altijd wel lekker op sterke drank. Juist van wijn en bier word ik misselijk💀


    i put the fun in funeral



    kreeg net dit doorgestuurd...beetje overkill dit want we zijn met 6/7 mensen

    Klemzuipen vanavond opzich wel chill.


    The truth is out there.

    Ik zag ook nog smirnoff en baileys in de kast staan. Moet wel genoeg zijn ^^

    Malibu, Safari & bier. Ik overleef.


    — Inner peace, it's hard to find. —