• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Blyton schreef:
    Ik denk dat het hoogste percentage de fles zelfgestookte slivovitsj was die ik voor driekwart naar achteren heb gegooid, na een fles wijn en wodka, voor dat ik had avondgegeten. Dat spul tikte de zeventig bijna aan en ik ben binnen drie kwartier knock-out gegaan. Top :W


    Haha. Heldin :Y)

    Drink met maté he, dearie c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    waar hebben jullie het over huh proof scheikunde
    vodka is gewoon 40 en bacardi 30 of zo right en als je dat half om half bij elkaar doet wordt het gewoon een shot van 35%
    al zie ik niet in waarom je vies met vies zou mengen
    sterkste wat ik heb gedronken is goldstrike met 50% en daar hoop ik het ook bij te laten


    i put the fun in funeral

    Philip schreef:
    (...)

    Haha. Heldin :Y)

    Drink met maté he, dearie c':


    hahaha over het algemeen ben ik wel iets meer sensible, maar ik had niet door dat het zo'n hoog percentage had (en ik had natuurlijk gewoon moeten eten voor ik aan de drank was gegaan). De kans dat ik nog vaker zelf gestookte slivovitsj drink is ook niet zo groot, maar toen zat ik in Aberdeen en was ik bevriend met een Tsjech die grote voorraden van deze drank op zijn kamer had. Maar I do love me some good vodka :Y)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Bonafide schreef:
    waar hebben jullie het over huh proof scheikunde
    vodka is gewoon 40 en bacardi 30 of zo right en als je dat half om half bij elkaar doet wordt het gewoon een shot van 35%
    al zie ik niet in waarom je vies met vies zou mengen
    sterkste wat ik heb gedronken is goldstrike met 50% en daar hoop ik het ook bij te laten



    moet jij niet goed lam vandaag? (cat)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @Philip: hahaha Koningsnacht is ook zo'n feest waarvoor zelfs toeristen Nederland bezoeken :D.
    Ik lust zelf geen wijn en bier (behalve als ik teveel op heb, dan zuip ik bijna alles waar alcohol in zit) dus ik ga meestal op het sterke en zoete spul af zoals streeklikeuren en kruidenbitters. Die neem ik vaak ook zelf mee als er feestjes worden gegeven waar wijn en bier op tafel staat. Ik herinnerde me een spel bierpongen waar ook één shotje whisky op tafel stond. Omdat ik geen bier lustte en de rest de whisky niet hoefde ging ik telkens uit ellende op die whisky af XD. Oh that night was nice.


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    @Philip: hahaha Koningsnacht is ook zo'n feest waarvoor zelfs toeristen Nederland bezoeken :D.
    Ik lust zelf geen wijn en bier (behalve als ik teveel op heb, dan zuip ik bijna alles waar alcohol in zit) dus ik ga meestal op het sterke en zoete spul af zoals streeklikeuren en kruidenbitters. Die neem ik vaak ook zelf mee als er feestjes worden gegeven waar wijn en bier op tafel staat. Ik herinnerde me een spel bierpongen waar ook één shotje whisky op tafel stond. Omdat ik geen bier lustte en de rest de whisky niet hoefde ging ik telkens uit ellende op die whisky af XD. Oh that night was nice.


    ommgggg i'm dying here rn. c': Maar ik herken je zo en ik ben blij dat ik niet de enige ben. I lufff youuuu. Ik houd dus ook totaal niet van wijn en bier.... ik vind dat zo walgelijk. Of als mensen me mixjes voorschotelen met cassis of cola er in. Blugh. Doe het maar puur, dan is het gek genoeg. lawl ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Blyton schreef:
    (...)


    moet jij niet goed lam vandaag? (cat)


    ik was vanmiddag even fucked up toen ik limoncello shotjes met mezelf deed tijdens mijn pity party omdat er niemand thuis was


    i put the fun in funeral

    Blyton schreef:
    (...)

    hahaha over het algemeen ben ik wel iets meer sensible, maar ik had niet door dat het zo'n hoog percentage had (en ik had natuurlijk gewoon moeten eten voor ik aan de drank was gegaan). De kans dat ik nog vaker zelf gestookte slivovitsj drink is ook niet zo groot, maar toen zat ik in Aberdeen en was ik bevriend met een Tsjech die grote voorraden van deze drank op zijn kamer had. Maar I do love me some good vodka :Y)


    Haha me too... maar ik moest eigk altijd of meestal wel op vrijdagen/zaterdagen werken #horecaleven waardoor ik met een lege maag drink en dan ben ik zo snel tureluur. c'; But Vodka is life tbh. Ook vind ik (wel stuk minder sterk) Limoncello ook echt super lekker. Zowel van Nederlandse als Italiaanse bodem :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Nu heb ik zin om met dit stel verantwoordelijke levensgenieters (I ain't being degoratory!) uit te gaan XD. Woonde ik maar op mezelf LOLZ. Dis is my drink:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2016 - 21:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    Nu heb ik zin om met dit stel zuipers uit te gaan XD. Woonde ik maar op mezelf LOLZ.


    DRANKMEETING.....-UTRECHT?!- puur omdat dat het midden is


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    OMG. I actually wanna freaking attend that meeting *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    OMG. I actually wanna freaking attend that meeting *.*


    Hahaha c': That would be fun maar ik ben te snel heen om wss dingen nog zuiver mee te maken. Perks of drinking pure... maar ik heb dat ook wel gauw met mixjes so ;P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Bonafide schreef:
    (...)

    ik was vanmiddag even fucked up toen ik limoncello shotjes met mezelf deed tijdens mijn pity party omdat er niemand thuis was


    ah damn saar dat is minder - limoncello though


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Philip schreef:
    (...)

    Haha me too... maar ik moest eigk altijd of meestal wel op vrijdagen/zaterdagen werken #horecaleven waardoor ik met een lege maag drink en dan ben ik zo snel tureluur. c'; But Vodka is life tbh. Ook vind ik (wel stuk minder sterk) Limoncello ook echt super lekker. Zowel van Nederlandse als Italiaanse bodem :'x


    ja limoncello is echt heerlijk, mijn ouders hebben het eens zelf gemaakt toen we op vakantie waren in Italie en goede citroenen konden kopen - we hadden echt vier flessen en het was echt goddelijk


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Blyton schreef:
    (...)

    ja limoncello is echt heerlijk, mijn ouders hebben het eens zelf gemaakt toen we op vakantie waren in Italie en goede citroenen konden kopen - we hadden echt vier flessen en het was echt goddelijk


    Geef me jouw ouders!!! Te laat.... ACCIO OUDERS<3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya