• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Inmiddels ben ik 3 kuiernatjes en een tia maria verder en ben ik bezig met kuiernatje nummer 4 ehehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Inmiddels ben ik 3 kuiernatjes en een tia maria verder en ben ik bezig met kuiernatje nummer 4 ehehe.


    WE HAVE A DRUNK WRITER<333333333 I APPLAUD. Ya go. #Queen #WHEREISMINE?!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Inmiddels ben ik 4 kuiernatjes en een tia maria verder :D. Gomensai, ik heb niks meer voor u behalve mokkataart ;o

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 22:38 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Inmiddels ben ik 4 kuiernatjes en een tia maria verder :D. Gomensai, ik heb niks meer voor u behalve mokkataart ;o


    Drank voor jou en calorieën voor mij. Amai.. x'D R


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    I'm pretty much in for some booze. Cola berenburg ofzo. Yum.


    26 - 02 - '16

    Ik ga bijna over mijn nek van bier. Zoete witte wijn lust ik dan weer wel, net als bepaalde mixjes, El Picu bijvoorbeeld, en Canei heeft laatst ook mijn hart veroverd.

    Het is wetenschappelijk bewezen dat af en toe en glas rode wijn goed is voor het hart en vatenstelsel. Af en toe.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2016 - 23:13 ]


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Ik ga bijna over mijn nek van bier. Zoete witte wijn lust ik dan weer wel, net als bepaalde mixjes, El Picu bijvoorbeeld, en Canei heeft laatst ook mijn hart veroverd.


    Ik ga met je trouwen cause we are the same c':


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Ik ga met je trouwen cause we are the same c':

    Wanneer? (cat)


    Slightly drunk.

    Alle bieren zijn voor mij slootwater. Aan die ranzige, bittere smaak zal ik nooit wennen vrees ik. :Y)


    26 - 02 - '16

    Jerker schreef:
    (...)
    Wanneer? (cat)


    Liever vanavond nog dan morgen <3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Als jij een leuke haarstylist kan regelen gaan wij vanavond trouwen. Geen Maik de Boer. (cat)

    Trouwens... Moet de titel niet naar 18+? Of mogen de achttienminners in Belsland wel zuipen?


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Als jij een leuke haarstylist kan regelen gaan wij vanavond trouwen. Geen Maik de Boer. (cat)

    Trouwens... Moet de titel niet naar 18+? Of mogen de achttienminners in Belsland wel zuipen?


    Ja, lihte alcohol. Niets zwaars :') zo'n duidelijke regeling.


    What would Emma do?

    HAI FELICIA JIJ OOK HIER


    Slightly drunk.

    Jerker schreef:
    Als jij een leuke haarstylist kan regelen gaan wij vanavond trouwen. Geen Maik de Boer. (cat)

    Trouwens... Moet de titel niet naar 18+? Of mogen de achttienminners in Belsland wel zuipen?


    FUCK. DIE STAAT NET NAAST ME...... PLEASE?! En trouwens... I think you are a fine apple anyways. wbw. Doe maar lekker los en wild . ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jerker schreef:
    HAI FELICIA JIJ OOK HIER


    Ik ben weer weg. Ik heb water. En ik lust toch alleen appelcider en kriek :'D


    What would Emma do?