• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Mondaze schreef:
    Alle bieren zijn voor mij slootwater. Aan die ranzige, bittere smaak zal ik nooit wennen vrees ik. :Y)

    LOLZ same here.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lekker los en wild? Haha, het enige wat ik van mijn haar kan maken is een half mislukte kuif (cat)

    Wat is kriek..? :3


    Slightly drunk.

    Drank?


    Sarah = ongewoon sexy

    KapiteinKoek schreef:
    Drank?


    Sinds wanneer ben jij weer terug ehehh c:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Sinds wanneer ben jij weer terug ehehh c:


    Mensen kunnen niet zonder mij :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Lindemann schreef:
    (...)

    Ik ben weer weg. Ik heb water. En ik lust toch alleen appelcider en kriek :'D


    KRIEEEK. Dit weekend nog gedronken, legaal weliswaar want ik ben zestienn eindelijk! :'D

    @jerker: "Trouwens... Moet de titel niet naar 18+? Of mogen de achttienminners in Belsland wel zuipen?"

    Yess, maar geen sterke drank, alhoewel ze eeecht niet streng zijn. Ik kon op fuiven toen ik -16 was, alles krijgen :') ze vroegen niet aan naar ID.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 16:13 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Mensen kunnen niet zonder mij :D


    Ego much xd. Eheheh


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    KRIEEEK. Dit weekend nog gedronken, legaal weliswaar want ik ben zestienn eindelijk! :'D

    @jerker: "Trouwens... Moet de titel niet naar 18+? Of mogen de achttienminners in Belsland wel zuipen?"

    Yess, maar geen sterke drank, alhoewel ze eeecht niet streng zijn. Ik kon op fuiven toen ik -16 was, alles krijgen :') ze vroegen niet aan naar ID.


    Haha, zo is België. :'D Tja, met een drankverslaafde vader, heb je er zelf niet zo veel zin in om te drinken denk ik. :'D (oke, hij is niet echt verslaafd, hij wordt alleen heel winderig als hij drinkt. Dus nee dank je)


    What would Emma do?

    Volgende week donderdag is mijn laatste examen en omdat ik me voorgenomen heb om in de examenperiode niet te drinken kan ik me nu al verheugen op de hele fles wijn die ik donderdagavond leeg ga drinken.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Is het ook niet serieus bullshit dat er een leeftijdslimiet op zit? Ik vond 16 al best onzinnig, laat staan dat je tot je 18e nooit hebt gedronken. Op dat moment had ik volgens mij de halve slijterij al wel eens gehad, en gek genoeg heb ik nog hersencellen.

    Maarja overheid..Fijn stimuleren om juist stiekem te gaan drinken. Trimbos eat your heart out


    Sarah = ongewoon sexy

    Er is wel echt serieus bewijs voor dat alcohol slecht is voor je hersenen, zeker als die nog aan het ontwikkelen zijn. Maar ik ben iemand die gelooft in 'eigen keuze', zolang je maar niet met je zatte botten achter het stuur kruipt. Ik vind het sowieso niet de taak van de regering om dat te beslissen.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    (...)

    Haha, zo is België. :'D Tja, met een drankverslaafde vader, heb je er zelf niet zo veel zin in om te drinken denk ik. :'D (oke, hij is niet echt verslaafd, hij wordt alleen heel winderig als hij drinkt. Dus nee dank je)


    Felicia, watch your oversharing on the internet :'D

    ik heb enkele weken geleden met vriendinnen jenever gekocht in een nachtwinkel, ze vroegen niet eens naar een ID terwijl ik allesbehalve als 16+ lijk, laat staan 18+ :'D

    @Thomas: indd xd door leeftijdslimiet en regeltjes ga je ze juist willen breken xd
    @Felicia: daar sluit ik me bij aan, alcohol is werkelijk slecht, maar deels vind ik het de verantwoordelijkheid van jezelf / ouders, of anders moeten ze gewoon ineens goed controleren

    [ bericht aangepast op 18 mei 2016 - 20:49 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik vind de leeftijdslimiet van 18+ wel goed en ik vind ook dat de limiet moet blijven. Kinderen zijn tegenwoordig al veel te jong met allerlei meuk bezig.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Felicia, watch your oversharing on the internet :'D

    ik heb enkele weken geleden met vriendinnen jenever gekocht in een nachtwinkel, ze vroegen niet eens naar een ID terwijl ik allesbehalve als 16+ lijk, laat staan 18+ :'D

    @Thomas: indd xd door leeftijdslimiet en regeltjes ga je ze juist willen breken xd


    Mijn vader is allesbehalve gezellig als hij drinkt en ik zal hem publiek beschamen tot hij dat ook beseft. Muahaha.


    What would Emma do?

    Lindemann schreef:
    Er is wel echt serieus bewijs voor dat alcohol slecht is voor je hersenen, zeker als die nog aan het ontwikkelen zijn. Maar ik ben iemand die gelooft in 'eigen keuze', zolang je maar niet met je zatte botten achter het stuur kruipt. Ik vind het sowieso niet de taak van de regering om dat te beslissen.


    Eensch.
    En tja die hersencellen, ik heb er gewoon bijzonder veel


    Sarah = ongewoon sexy