• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    i'm trying to be less fat all the time en had me nog nooit echt gerealiseerd hoeveel calorieën er in alcohol zitten lol.
    dus nu ben ik overgestapt op wodka met spa rood en citroen, wat me wel weer een godsvermogen kost maar ja


    i put the fun in funeral

    ik drink niet veel maar GOD wat houd ik van amaretto
    liefde daarvoor
    zeker als het in m'n koffie zit <3


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Overkill schreef:
    i'm trying to be less fat all the time en had me nog nooit echt gerealiseerd hoeveel calorieën er in alcohol zitten lol.
    dus nu ben ik overgestapt op wodka met spa rood en citroen, wat me wel weer een godsvermogen kost maar ja



    en het is niet echt lekker ook, maar damn u right about all tha calories


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Firgun schreef:
    ik drink niet veel maar GOD wat houd ik van amaretto
    liefde daarvoor
    zeker als het in m'n koffie zit <3


    jaaaaaaa, echt. je moet het wel echt leren drinken, dat was bij mij ten minste. in het begin dacht ik dat ik amandelolie aan het drinken was of zo.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Menswear schreef:
    wat moet er volgens jullie in een pina colada? :Y)

    Gisteren deed ik er Taksi bij, dat was wel erg lekker c:


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ben zelf vooral van de Bacardi ( razz) meestal en/of Vodka.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Spoderman schreef:
    (...)
    Gisteren deed ik er Taksi bij, dat was wel erg lekker c:

    mijn mix:
    - wodka
    - ananassap
    - pina colada

    wat vinden jullie van gin?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Sauvignon Blanc (ofwel droge witte wijn), zoete witte wijn, rosebier en zo'n cocktail met ice tea. (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    I'm all in voor puur/shotjes/mixjes en als het moet; dan doe ik het wel met wijn; maar bier. Throw that over the pigs c';


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    morgen lekker wodka met een suikervrije energydrank drinken ter ere van onze goedheiligman


    i put the fun in funeral

    Overigens.. iedereen drinkt maar tequila shots met zout en lemon.. ben ik raar omdat; als ik alleen ben het gewoon puur zonder wat erbij drink :'D een vriendin van me keek me raar aan xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    mmm ik heb zin in cocktails want ik was laatst op een feest en de cocktails waren maar 4 euro, dus ik heb er iets van vijf gehad en het is zo chill. at least i know i'll make caipirinha's met kerst en mum buys the ingredients


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dus wie gaan zich lam zuipen vannacht?

    Oh my, ik zie nu de pun pas. Lam > mijn profiel foto

    [ bericht aangepast op 31 dec 2016 - 15:54 ]


    i put the fun in funeral

    ik waarschijnlijk (:<

    heel chill net afgelopen woensdag voor het eerst "echt" dronken geweest en nu mogen we vanavond weer 🔥🔥