• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Voornamelijk bier eigenlijk. Ik drink ook wel wijn, maar daar ben ik niet altijd even fan van.
    Sangria is ook lekker en cocktails.
    Maar ik had laatst ouzo gedronken -en nog wat andere dingen- maar dat viel niet goed want ik ben dus 1 dag lang ziek geweest -kotsen joepie-
    Dus ik laat de sterke drank vaak staan.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kom wel tot de zorgelijke conclusie dat ik blijkbaar toch steeds minder goed met enorme hoeveelheden om kan gaan. Ik weet dat ik vroeger echt tot het randje kon gaan en dan alles nog na kon vertellen etc. Ik heb nog steeds geen last van katers, maar mijn geheugen laat me echt zwaar in de steek.
    Ik was dit weekend op een soort zuipweekend met alle actieve leden van mijn vereniging en de conclusie was dat ik nog voor etenstijd op vrijdag al compleet lam was door verscheidene wodkasinas en een megaflugelstreak, waar ik en een paar vrienden echt meer dan twintig flugels achter elkaar dronken. Nu heb ik overal blauwe plekken etc en het is me een raadsel waar ze vandaan komen.
    Gisteravond was wel iets rustiger haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Sandberg schreef:
    Ik kom wel tot de zorgelijke conclusie dat ik blijkbaar toch steeds minder goed met enorme hoeveelheden om kan gaan. Ik weet dat ik vroeger echt tot het randje kon gaan en dan alles nog na kon vertellen etc. Ik heb nog steeds geen last van katers, maar mijn geheugen laat me echt zwaar in de steek.
    Ik was dit weekend op een soort zuipweekend met alle actieve leden van mijn vereniging en de conclusie was dat ik nog voor etenstijd op vrijdag al compleet lam was door verscheidene wodkasinas en een megaflugelstreak, waar ik en een paar vrienden echt meer dan twintig flugels achter elkaar dronken. Nu heb ik overal blauwe plekken etc en het is me een raadsel waar ze vandaan komen.
    Gisteravond was wel iets rustiger haha


    Haha maar het voordeel is wel dat je nu je eigen verhaal kan bedenken :P :P Gewoon een stoer verhaal van maken man ;)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Audacity schreef:
    Kunnen we het even hebben over het feit dat flügel en dergelijke bs en lager alcoholpercentage hebben dan een slok wijn. Ik wou dat ik mijn zestienjarige zelf daar even op kon wijzen.


    Is 10% toch?


    Sarah = ongewoon sexy

    tirzaj schreef:
    (...)

    Haha maar het voordeel is wel dat je nu je eigen verhaal kan bedenken :P :P Gewoon een stoer verhaal van maken man ;)


    Haha helaas hoorde ik van andere mensen dat ik rondhuppelde en iedereen kusjes gaf, een misverstand heb uitgepraat en tien verschillende hoofddeksels heb gedragen. Klinkt weinig cool tot nu toe


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Antiheld schreef:
    (...)

    Is 10% toch?


    Klopt. Als ik het drink mix ik het met sinas.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 10:41 ]


    26 - 02 - '16

    Ik drink eigenlijk alle alcoholische drankjes behalve bier en wijn. Op een of andere manier word ik daar ontzettend misselijk van.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sandberg schreef:
    (...)

    Haha helaas hoorde ik van andere mensen dat ik rondhuppelde en iedereen kusjes gaf, een misverstand heb uitgepraat en tien verschillende hoofddeksels heb gedragen. Klinkt weinig cool tot nu toe

    Ik en iemand die ik eigenlijk niet zo cool vind hebben donderdag bedacht dat we wel een jaarclub kunnen gaan leiden. En dat gaat waarschijnlijk door. Oops. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen x)

    Ik ga altijd dingen beloven waar ik als ik nuchter ben ik geen zin meer in heb.


    I am an idiot, I move.

    Dusss.... voor iedereen die wel eens een glaasje te veel drinkt, hoe zijn jullie onder invloed? *aawesum face*


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn drank toestand heeft verschillende fases:

    1) Ontspannen, nog heel rustig
    2) Messcherp
    3) Extreem druk en wat minder scherp
    4) Indien mogelijk flirterig
    5) Filosofisch uurtje
    6) Ugh ik lust geen bier meer, maar sterkere drank gaat er nog wel in (!fouterrorsyntaxerror!)

    Dan zijn er 3 opties:
    A) Ik blijf in gedachten redelijk nuchter en kan normale gesprekken voeren etc.,
    B) Ik ben zo ver heen dat ik maar wat doe, de volgende dag weet ik niets meer
    C) Ik word ziek van de drank en zal waarschijnlijk van de fiets vallen en overgeven


    Sarah = ongewoon sexy

    Voornamelijk bier, wodka en jenever.
    Ik word meestal heel erg handtastelijk en flirterig als ik dronken ben en vrolijk haha, wil echt iedereen knuffelen enzo.
    of als ik heel erg moe ben dan word ik chagrijnig, maar dan ga ik meestal gewoon naar huis en slapen dus is het prima

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 20:54 ]

    calice schreef:
    Voornamelijk bier, wodka en jenever.
    Ik word meestal heel erg handtastelijk en flirterig als ik dronken ben en vrolijk haha, wil echt iedereen knuffelen enzo.
    of als ik heel erg moe ben dan word ik chagrijnig, maar dan ga ik meestal gewoon naar huis en slapen dus is het prima


    Haha Jenever, dat hoor je niet zo vaak. Paar keer gehad, maar ugh

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 22:03 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik hou het maar op de lichte zoete drankjes, zoals appelcider en iets genaamd Hugo :Y)

    een glaasje op zn tijd vind ik wel lekker, maar ik drink enkel thuis :')

    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 22:05 ]


    Stenenlikker

    Antiheld schreef:
    (...)

    Haha Jenever, dat hoor je niet zo vaak. Paar keer gehad, maar ugh


    Haha nee klopt, ik vond het eerst ook altijd een drankje dat alleen 65+ers drinken haha,
    maarja je bent student en het is geodkoop en goed te mixen...

    calice schreef:
    (...)

    Haha nee klopt, ik vond het eerst ook altijd een drankje dat alleen 65+ers drinken haha,
    maarja je bent student en het is geodkoop en goed te mixen...


    Cola idd

    Je kan het ook best goed puur drinken met wat suiker trouwens :"D


    Sarah = ongewoon sexy