• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt nergens energie voor op dit moment en ik voel me zo schuldig maar ik heb de concentratie van een lieveheersbeestje met hersenletsel en ik ben niet echt moe maar wel vermoeid en eigenlijk wil ik gewoon slapen, zelfs al weet ik dat dat nog niet zal lukken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Keelpijn, keelpijn, ik heb keelpijn :c

    En ik ben mijn borstel weer eens kwijt, wat zo'n 5 keer op een dag gebeurd...

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 21:15 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donar schreef:
    20k woorden voor SOTY is een feit! nu nog even wachten met online zetten tot ik zeker weet of ik het er wel echt mee eens ben!
    Ik word steeds trotser op mijn schrijven en voel mij er top bij! Zo blij dat ik uit mn writersblock ben!

    Zou je me het geheim kunnen vertellen van 20K in twee maanden? Want dat is exact wat ik nu nodig heb. :x


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik wil eigenlijk slapen, maar eigenlijk ook weer niet... :( Maar ik verveel me zo erg en ik heb ook geen series meer om te kijken..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Pa, ma, tis maar een gozer. HET WORDT DUS GEEN DATE MORGEN! Ouders. -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zo, nu herkent niemand me meer. Nouja. Een beetje dan. Wel trots op m'n nieuwe profiel. :Y)


    The truth is out there.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Zou je me het geheim kunnen vertellen van 20K in twee maanden? Want dat is exact wat ik nu nodig heb. :x

    Ik kan je vertellen hoe ik het voor elkaar krijg, betekend natuurlijk niet dat het voor jou werkt.
    Als ik een vrije avond heb dan ga ik echt voor mn schrijven zitten en vertel mijzelf dat ik niet ga schrijven maar een film ga bekijken in mijn hoofd. Ik zet muziek aan die in een slag doorloopt. Deze muziek moet passen bij het verhaal.
    Mijn verhaal bevat veel actie dus kies ik bijvoorbeeld voor:

    Voor scenes die wat rustiger zijn ga ik bijvoorbeeld voor:

    Zorg in ieder geval dat het muziek is zonder gezongen tekst!
    Zorg voor een rustige ruimte waar je niet gestoord gaat worden en zet je mobiel uit/stil.
    Vervolgens spreek ik een minimaal woord aantal per hoofdstuk af met mijzelf. Mijn minimaal woorden aantal per hoofdstuk is 1k. Als ik het niet haal zorg ik voor meer detail in mijn verhaal. Lees het nog eens door en voeg er kleuren/geuren/ect. toe. Dat geeft iets extra's en iets waar je in een herinnering later op terug kan komen.
    Als ik schrijf zie ik het heel erg voor mij en raak ik zelf ook benieuwd wat vervolgens gaat gebeuren. Ik schrijf altijd naar doelen toe ik buiten een schrijfmomentje heb opgesteld. Zo kan ik tussentijds overal naartoe, interessante dialogen houden en mensen ontmoeten.
    Het gevolg bij mij is dat ik blijf doorschrijven en soms de 3k per avond haal.
    Ook denk ik overdag (wanneer er tijd is) na over wat een leuke plottwist is en probeer ik zo min mogelijk na te denken tijdens het schrijven. Dus ik doe een hoop voorwerk voor ik in de avond achter mijn pc kruip.
    Wat ook wilt helpen is voor je gaat schrijven een episode van een serie of een film te kijken in het genre van jouw verhaal. Natuurlijk wel ervoor zorgen dat je de scenes die je schrijft eigen houd.
    Ook laat ik mijn verhaal tussendoor lezen aan bekende die mij kunnen aanmoedigen of feedback kunnen geven. Dit motiveert heel erg.
    Ik heb nu niet veel abo's op mijn story, maar voel mij nog steeds gemotiveerd om door te schrijven.
    Ohja, heel belangrijk, het is niet erg om af en toe een weekje pauze te nemen. Gebruik die pauze voor het voorwerk ;)

    Ik hoop je een beetje geholpen te hebben?

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 21:28 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Briseis schreef:
    Zo, nu herkent niemand me meer. Nouja. Een beetje dan. Wel trots op m'n nieuwe profiel. :Y)


    Mooi profiel! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Mooi profiel! c:


    Thanks. (:


    The truth is out there.

    Bucky wanneer hij nog geen halve robot is, zo schattiiigggg

    KyloRen schreef:
    Bucky wanneer hij nog geen halve robot is, zo schattiiigggg


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Iris, je bent een held. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    @Iris, je bent een held. :Y)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.


    >.< waarom heb ik dit liedje OOIT geluisterd


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    So tired.
    Sorry I'm always so sad.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 22:30 ]