• Hallo allemaal,

    Valentijnsdag is weer in zicht! Gaat jullie iets doen/hebben jullie al iets gedaan voor iemand?

    Vandaag heeft een vriendin namens mij (maar wel anoniem) een kaart aan m'n crush gegeven :) Alleen appte m'n crush naar die vriendin de vraag of het van mij kwam :P De vriendin heeft met mijn toestemming ja teruggeappt en mijn nummer gegeven (omdat zij ergens heen moest en niet meer als tussenpersoon kon fungeren). Zit nu stikzenuwachtig te wachten op een appje van m'n crush. Aaah.

    x


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Serenata schreef:
    (...)
    Chocolade is heaven :Y). Liefde is ingewikkeld, denk ik, geen idee ik ben nooit verliefde geweest :'). Ik hoop voor je dat het dan wordt met haar!

    Liefde is inderdaad ingewikkeld; het is geweldig en vreselijk tegelijk :P En dankje :)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    (...)
    Oh je hebt het al verbeterd hahah :P


    Haha ja :p


    Happy Birthday my Potter!

    Nope. Wordt niet gevierd hier. Ik zie mijn vriend niet eens dit weekend. :'D


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Nope. Wordt niet gevierd hier. Ik zie mijn vriend niet eens dit weekend. :'D

    Awwh :(


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik ga het dit jaar voor het eerst vieren met m'n bff, omdat we allebei forever alone zijn XD Heb vandaag een cadeautje voor haar gekocht (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Kay schreef:
    Ik ga het dit jaar voor het eerst vieren met m'n bff, omdat we allebei forever alone zijn XD Heb vandaag een cadeautje voor haar gekocht (:

    Oh wat leuk! Vrienden zijn natuurlijk ook heel belangrijk :) Wat heb je gekocht?


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    (...)
    Awwh :(


    Hehe, was ook een klein beetje pissig, vooral om de reden. Maar ben ik inmiddels wel overheen. :Y)

    Heeft je crush al ge-appt?


    The truth is out there.

    LaDispute schreef:
    (...)
    Oh wat leuk! Vrienden zijn natuurlijk ook heel belangrijk :) Wat heb je gekocht?

    Dat ga ik niet zeggen, want ze heeft ook een account en ze is bijna nooit online, maar ik ga het risico toch niet nemen XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tja, ik heb er nog nooit echt aan gedaan, maar vorig jaar kreeg ik een lief kaartje van een vriendin. Ik wil haar dit jaar eigenlijk wat teruggeven, maar ik weet niet wat.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hawke schreef:
    (...)

    Hehe, was ook een klein beetje pissig, vooral om de reden. Maar ben ik inmiddels wel overheen. :Y)

    Heeft je crush al ge-appt?


    Aww :(
    Ik hou mezelf nu aan een telefoonboycot, omdat ik eigenlijk bio moet leren, maar ja dat doe ik nu ook niet. :') Ik plaats het wel hier als ze iets heeft gezegd :)


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    SonOfGondor schreef:
    Tja, ik heb er nog nooit echt aan gedaan, maar vorig jaar kreeg ik een lief kaartje van een vriendin. Ik wil haar dit jaar eigenlijk wat teruggeven, maar ik weet niet wat.


    Een vriendschapsarmbandje met een briefje erbij dat je blij bent dat jullie vrienden zijn ofzo?


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Happy single, dus geen Valentijnsdag voor mij. Al ben ik wel verliefd op mijn nieuwe haakboekje, haaknaald en garen <3


    26 - 02 - '16

    LaDispute schreef:
    (...)

    Een vriendschapsarmbandje met een briefje erbij dat je blij bent dat jullie vrienden zijn ofzo?


    Ja, zoiets had zij vorig jaar wel gedaan, maar nu spreken we elkaar nauwelijks meer, dus een twijfel een beetje of ik überhaupt wel iets moet doen en of dat niet raar is.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Ja, zoiets had zij vorig jaar wel gedaan, maar nu spreken we elkaar nauwelijks meer, dus een twijfel een beetje of ik überhaupt wel iets moet doen en of dat niet raar is.


    Oh dat is jammer :( Maar misschien is dit juist een goed moment om een gesprek te beginnen? Idk.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    (...)

    Oh dat is jammer :( Maar misschien is dit juist een goed moment om een gesprek te beginnen? Idk.


    We wonen in dezelfde flat, dus "kijk eens in je brievenbus" is idd een leuke manier om een gesprek te beginnen. Zouden die kleine snoephartjes een goed idee zijn?


    Rest in Peace, Son of Gondor