• Hallo allemaal,

    Valentijnsdag is weer in zicht! Gaat jullie iets doen/hebben jullie al iets gedaan voor iemand?

    Vandaag heeft een vriendin namens mij (maar wel anoniem) een kaart aan m'n crush gegeven :) Alleen appte m'n crush naar die vriendin de vraag of het van mij kwam :P De vriendin heeft met mijn toestemming ja teruggeappt en mijn nummer gegeven (omdat zij ergens heen moest en niet meer als tussenpersoon kon fungeren). Zit nu stikzenuwachtig te wachten op een appje van m'n crush. Aaah.

    x


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    We wonen in dezelfde flat, dus "kijk eens in je brievenbus" is idd een leuke manier om een gesprek te beginnen. Zouden die kleine snoephartjes een goed idee zijn?


    Ja, klinkt goed!


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik ben nu iets meer dan twee jaar in een relatie, en wij geven elkaar een cadeautje -al doen we dat ook wel vaker zonder een aanleiding- en hij wilde nog wel wat doen maar kan niets verzinnen. Wat mij betreft hoeft er verder niets speciaals te gebeuren


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn vriend en ik geven elkaar een klein cadeautje. Iets speciaals gaan we niet doen, op een of andere reden valt Valentijn altijd ongunstig. We gaan wel uiteten, maar dat is omdat mijn oma en opa 80 zijn geworden, haha


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ja, daar gaat m'n plan om schattige cupcakes te maken voor m'n familie nu zij wat meenemen voor bij de koffie. Maar ik kan wel iedereen een roos doen!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga met 2 vriendinnen naar de bios, de film How to be single haha.
    We zijn allemaal single dus ja x3


    Aan niets denken is ook denken.

    Serenata schreef:
    Hopelijk kom er snel een berichtje van je crush :3!

    Geen vriendje, dus ook geen Valentijnsdag. Ik wacht wel op de grote kortingen op chocolade :Y)


    "If you're going through hell, keep going." † Winston Churchill.

    Valentijnsdag? Nah, just me and my cats and dog <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vorig jaar hadden we met een groep vriendinnen cadeautjes voor elkaar gekocht door middel van lootjes trekken. Was echt leuk. c:

    Dit jaar gaat dat jammer genoeg niet gebeuren - lang leve de unif - maar ik heb wel zwemwedstrijd zondag. ^^ En aangezien zwemmen mijn grote liefde is, ben ik daar ook wel blij mee.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Euhm, ik ben niet echt meer single, maar ik heb officieel ook geen relatie. Het lijkt me dus nog te vroeg om wat voor Valentijn te doen met hem en daarnaast vind ik het niet echt een speciale dag. Ik zal wel mijn best doen om elke andere dag Valentijn te vieren.


    Take me to wonderland

    Iemand heeft me daarstraks uitgevraagd.

    stiekem is het mijn crush, ssht.


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Wiarda schreef:
    Oeeeh, spannend. (wbw)

    Ik ga lekker niks doen met Valentijn. Het was nog vaag mijn doel om iemand te strikken en mee te nemen naar de nieuwe bioscoop die dan opengaat, maar ik geloof dat dat hem nu niet echt meer wordt. :'D

    En ook leren voor de toetsweek, lol.


    alkmaarrrr

    Een dronken vriend heeft net aangeboden om me rozen te geven, me mee te nemen naar een paardrijdwedstrijd (???wat) en dan ergens chique uiteten te gaan, maar dat heb ik vriendelijk afgewezen. Het wordt denk ik chillen met een vriendin van me, of anders bankhangen.


    i put the fun in funeral

    Ik heb het vorige week vrijdag uitgemaakt met mijn vriendje en ik haat chocolade.
    So.... Ik ga wel film kijken ofzo (':


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mja, i had graag mijn vriend willen verrassen, maar ik moest afgelopen week verhuizen en hij was er telkens bij, dus ik had ook niet echt een moment gevonden om iets te kopen ofzo. Verder begin ik morgen aan afvallen, dus chocolade wordt 'm ook niet. Maar we zijn afgelopen week al twee keer naar de film geweest en er staat er alweer een gepland (Gods of Egypt), dus ik vind eigenlijk dat dat al goed zat is ^^
    Het is ook veel te druk op Valentijnsdag om iets te doen, want iedereen iets gaat doen, dus...


    Deep inside, I've never felt alive

    AtIas schreef:
    Iemand heeft me daarstraks uitgevraagd.

    stiekem is het mijn crush, ssht.

    Yay ^-^


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Oh, dat is morgen al. Ik ga niets speciaals doen met Valentijn.


    Ik wil een tuin vol egels