• Hallo allemaal,

    Valentijnsdag is weer in zicht! Gaat jullie iets doen/hebben jullie al iets gedaan voor iemand?

    Vandaag heeft een vriendin namens mij (maar wel anoniem) een kaart aan m'n crush gegeven :) Alleen appte m'n crush naar die vriendin de vraag of het van mij kwam :P De vriendin heeft met mijn toestemming ja teruggeappt en mijn nummer gegeven (omdat zij ergens heen moest en niet meer als tussenpersoon kon fungeren). Zit nu stikzenuwachtig te wachten op een appje van m'n crush. Aaah.

    x


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Shego schreef:
    Zojuist dit spontane blaadje met tekst gevonden van mijn vriend:
    Ik wou eigenlijk een gedichtje maken,
    Maar dat kwam het niet van
    Dus ik wou alleen even zeggen
    Dat ik meer van je houd dan eigenlijk kan
    - Jouw extreem flauwe Valentijn <3


    Zo lieeef (bloos)

    Awwh wat lief ^-^


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    LaDispute schreef:
    (...)
    Awwh wat lief ^-^
    '

    En heb jij inmiddels al iets gehoord (:?


    Sarah = ongewoon sexy

    Antiheld schreef:
    (...)'

    En heb jij inmiddels al iets gehoord (:?

    Nope :/


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Ik moet werken over een uurtje..
    Dus ik mag vandaag romantisch een frituurpan gaan verschonen (':


    It's never gonna happen, Guys.

    LaDispute schreef:
    (...)
    OMG HEB JE TOEVALLIG NOG EEN KAARTJE VOOR MIJ??? (veel plezier in ieder geval :))



    Hahahah, nee sorry, ik ga ook maar in m'n eentje :'). Hoezo forever alone? :')

    Maar dankje, ik ga zeker en vast veel plezier hebben c:

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 14:05 ]


    soul made of stardust and chaos.

    LaDispute schreef:
    (...)
    Awwwwwwhhh


    Hij is er ontzettend blij mee (bloos)


    26 - 02 - '16

    Wat lief van je vriendin dat ze een kaart aan je crush heeft gegeven, was even bang dat zij misschien ook een oogje op hem had, vraag mij wel af hoe je crush wist dat hij van jou is. Ik bedoel, het wordt door iemand anders gegeven dus had hij kunnen denken dat de kaart van je vriendin is.

    Hopelijk appt hij vandaag nog!

    Ik heb niks gedaan voor iemand want ik heb geen valentijn dus vandaar. Volgend jaar hopelijk wel.


    Physics is awesome

    Hahha het enige wat ik vandaag heb gedaan is uberchagrijnig rondlopen, toiletten schoongemaakt, flauwe kutgrappen gemaakt en sinds twee uur s middags in mijn bed liggen. Ik word altijd uitermate treurig van Valentijnsdag, maar dit jaar was het nog net iets erger


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Kelmeckis schreef:
    Wat lief van je vriendin dat ze een kaart aan je crush heeft gegeven, was even bang dat zij misschien ook een oogje op hem had, vraag mij wel af hoe je crush wist dat hij van jou is. Ik bedoel, het wordt door iemand anders gegeven dus had hij kunnen denken dat de kaart van je vriendin is.

    Hopelijk appt hij vandaag nog!

    Ik heb niks gedaan voor iemand want ik heb geen valentijn dus vandaar. Volgend jaar hopelijk wel.

    Nou die vriendin vond haar in ieder geval niet leuk, en ik denk dat ze het wist omdat ik niet zo'n subtiel persoon ben... :P


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute