• Hallo allemaal,

    Valentijnsdag is weer in zicht! Gaat jullie iets doen/hebben jullie al iets gedaan voor iemand?

    Vandaag heeft een vriendin namens mij (maar wel anoniem) een kaart aan m'n crush gegeven :) Alleen appte m'n crush naar die vriendin de vraag of het van mij kwam :P De vriendin heeft met mijn toestemming ja teruggeappt en mijn nummer gegeven (omdat zij ergens heen moest en niet meer als tussenpersoon kon fungeren). Zit nu stikzenuwachtig te wachten op een appje van m'n crush. Aaah.

    x


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat we Valentijn als een gewone zondag behandelen. Als het niet regent gaan we wandelen en anders zullen we wel de hele dag op de kamer te vinden zijn ofzo. =P
    We mochten wel iets kleins maken of kopen, maar is geen vereiste. Ik had een superleuke DIY in gedachten, iets met een canvas en een wereldkaart, maar ik heb geen tijd meer om het in elkaar te steken en dat heeft droogtijd nodig. Dus dat wordt hem niet meer. Op zich wel jammer want dat was wel iets persoonlijks en past helemaal bij onze gezamenlijke interesse. Ondertussen had ik een superleuke fotokader gevonden en is het die kader geworden. Voor hem is het moeilijker als hij een cadeautje wil zoeken. Aan de standaard dingen heb ik een hekel aan, zoals bloemen en chocolade. Dus hij kan zo niets simpels kopen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben wel gevraagd door iemand, maar hij woont in Schotland dus dat gaat hem niet worden :')

    Nee, ik ben van plan lekker thuis te blijven. Eigenlijk wou ik dit weekend naar Deadpool, maar ik heb weinig zin in al die kleffe stelletjes daar x)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Valentijnsdag is altijd zo deprimerend. Ik heb nooit echt de drang om een relatie te zoeken, omdat ik te kieskeurig en afhoudend ben, het komt wel een keer enzo (oh en altijd vallen voor iemand met een relatie helpt ook niet kuch)

    maar met Valentijnsdag krijg je al die fb berichten en dan wil ik ook, en dat is stom.


    Sarah = ongewoon sexy

    Op Valentijn zelf doe ik niets, maar ik de dag erna wel. (:
    Ik heb enkele kleine cadeautjes voor mijn vriend gekocht en hij voor mij. We gaan samen ergens lekker eten en dan gezellig een film kijken op zijn kot waarschijnlijk.


    The soul needs autumn.

    Ik doe niks met een geliefde, wacht nog steeds al 2 jaar... op dezelfde knul don't ask is ingewikkeld inplaats daarvan gaan een goede vriendin en ik naar de bios (the choice) en maar een sushi restaurant


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Awww, lief :3 heb je al een appje? ^^

    Ik breng morgen de dag door met mn beste vriendin, want we gaan naar Tsunacon. Heb wel een vriend, maar Tsunacon was al best lang gepland (hoewel ik het tot ergens midden januari vergeten was) en valentijnsdag is eigenlijk gewoon een dag. En als hij iets had willen doen, had hij er best eens over mogen beginnen. His loss this year. Niet dat we al erg lang een relatie hebben...
    Nou klink ik wel erg bitchy. Laten we het erop houden dat ik het gewoon heel stiekem jammer vind dat ik niet bij hem ben dit weekend, maar aan de andere kant ook wel best wel zin heb in Tsunacon. En Valentijnsdag is nou eenmaal best wel commercieel geworden, net als alle andere feestdagen. Best jammer, want het verpest het toch een beetje naar mijn mening...

    [ bericht aangepast op 13 feb 2016 - 18:57 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hihi, ik heb die vriendin waar ik het over had een zelfgemaakt kaartje gestuurd. Alleen pastten de de hartjessnoepjes niet door de brievenbus ):


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik ga morgen met mijn vriend, mijn beste vriendin en haar vriend naar Deadpool! (de vriend van mn beste vriendin is ook de beste vriend van mijn vriend... ingewikkeld xD) Daarna ga ik met mijn vriend mee naar huis en gaan we gezellig Burritos maken!


    Treat people with kindness

    Ik heb mijn kat een vervroegd Valentijnsdag cadeau gegeven; een radiator hangmand.


    26 - 02 - '16

    9de jaar op rij dat we niks aan valentijn doen, en ik vind dat meer dan prima ^_^
    Straks wel gezellig filmpje kijken en ik m'n fles Martini Bellini vine peach opentrekken, maar dat is ook niks valentijnachtigs aangezien dat gewoon onze manier van tijd vrij maken voor elkaar is in het weekend zodat we elkaar de rest van de week over het algemeen kunnen 'verwaarlozen' wegens tijdgebrek en het feit dat we elk ook gewoon graag onze eigen ding doen ter ontspanning na een veel te lange dag :'D


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    AHAHAH marloes ik moest zo hard lachen, ik las deze topic en ik dacht 'huh een vriendin van mij heeft LETTERLIJK PRECIES HETZELFDE' en toen dacht ik ............................ 'oh wacht dit ben jij' HAHAHA sorry oke dat was t

    ik ga niks doen met valentijn


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Zojuist dit spontane blaadje met tekst gevonden van mijn vriend:
    Ik wou eigenlijk een gedichtje maken,
    Maar dat kwam het niet van
    Dus ik wou alleen even zeggen
    Dat ik meer van je houd dan eigenlijk kan
    - Jouw extreem flauwe Valentijn <3


    Zo lieeef (bloos)

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 0:20 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga vanavond naar Twenty One Pilots, best Valentine ever if you ask me :')


    soul made of stardust and chaos.

    Oncilla schreef:
    Ik heb mijn kat een vervroegd Valentijnsdag cadeau gegeven; een radiator hangmand.


    Awwwwwwhhh


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    maIum schreef:
    Ik ga vanavond naar Twenty One Pilots, best Valentine ever if you ask me :')

    OMG HEB JE TOEVALLIG NOG EEN KAARTJE VOOR MIJ??? (veel plezier in ieder geval :))


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute