• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!



    Het is alweer afgelopen.... Druk niet op de spoilerknop als je niet wil weten wie de mol is.


    Airen Mylene - aflevering 2
    Annemieke Schollaardt - verliezend finalist
    Cécile Narinx - aflevering 6
    Ellie Lust - aflevering 4
    Marjolein Keuning - aflevering 5
    Klaas van Kruistum - mol
    Remy van Kesteren - aflevering 3
    Rop Verheijen - aflevering 7
    Taeke Taekema - aflevering 8
    Tim Hofman - winnaar

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:11 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    61.1% (11 stemmen)
     
    Superleuk!!

    22.2% (4 stemmen)
     
    Geniaal

    0.0% (0 stemmen)
     
    Saai

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ik kijk het niet

    0.0% (0 stemmen)
     
    Verschrikkelijk!

    16.7% (3 stemmen)
     
    Wel geinig


    How you doin'

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Rop :c :c :c :c :c :c

    Ik vind dit echt zo jammer, bc, hij was echt grappig, je kon echt lachen om die gast.

    Ik dacht dat Taeke er uit zou gaan, omdat hij naast Tim stond op de beginfoto. Okay, die afvallerstheorie is nu dus onjuist bewezen.

    Taeke zit op Tim.
    Tim en Klaas zitten op Annemieke.
    Annemieke zit op Klaas.

    Rop zat op Klaas en Tim, hij kreeg een rood scherm ivm met de tijd. Er is dus iemand die de test net zo goed/slecht heeft gemaakt, maar dan sneller.

    Ik denk dat Klaas of Tim de mol moet zijn (mijn hart zegt al sinds aflevering 1 Tim omdat hij de knapste deelnemer van dit seizoen is (en ja, die bekroon ik altijd tot mijn mol Pieter :'() maar mijn hoofd zei Annemieke, totdat ze echt gewoon fanatiek kandidaatverdrag vertoonde (maar ofcourse kan ze ook mol zijn) en ik hints naar Tim vond.)

    Rop zat namelijk op Klaas en Tim. Het kan zijn dat hij 50/50 gespreid heeft en dus 10 vragen goed had, op Klaas of op Tim. Het kan zijn dat Annemieke (die op Klaas zit) net zoveel fouten had gemaakt maar sneller was dan Rop, waardoor Tim de mol moet zijn, of dat Taeke die op Tim zit net zoveel fouten had gemaakt, maar sneller was dan Rop en dat dan Klaas de mol moet zijn.

    Ik geloof niet in Annemieke als mol. Maar ze zit sowieso in de finale door die vrijstelling.

    Dat Tim en Klaas allebei op Annemieke zaten, helpt niet echt btw :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    OMIGOSHH IK VOND DIT ZO'N LEUKE AFLEVERING
    Veel leuker dan die hiervoor haha. Die waren zo saai!

    Het was echt zenuwslopend. met die piccolo's had ik echt plaatsvervangende angst holy jesus

    En noh Rop eruit :c Tim mag er wel uit van mij, die vind ik zo irritant.

    Weet nog steeds echt niet wie de mol is. Ik zat op Tim, maar zit nu weer een beetje meer op Annemieke...


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Toen klaas in het eten spuugde tho hahaha.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Toen klaas in het eten spuugde tho hahaha.


    Lama van WIDL 2016


    Happy Birthday my Potter!

    Maar toch, als je nu op de app mee doet, dan zet je toch ál je punten in op Annemieke? Die kan er de volgende keer niet uit vanwege haar vrijstelling. Toch? Of doe ik nou heel dom?
    Ik ben btw heel bang voor een tunnelvisie, maar wel heel erg veel leek ineens naar Annemieke te wijzen. Bij Taeke was als enige het mol-loge zichtbaar op de jokers, bij Annemieke als enige op de computer.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2016 - 8:40 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    JamesPotter schreef:
    Er is tenminste nog een aflevering dat er niemand uit gaat

    Nee toch? Volgende aflevering is aflevering acht met vier kandidaten. Aflevering negen is de finale met drie kandidaten. Aflevering tien is de onhulling en de molbiecht/nabespreking.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee toch? Volgende aflevering is aflevering acht met vier kandidaten. Aflevering negen is de finale met drie kandidaten. Aflevering tien is de onhulling en de molbiecht/nabespreking.


    Ik had het al gemerkt ja(': niet zo helder de laatste tijd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Rop er uit :( Komt hij terug of niet????????? Please laat hem terug komen!! Hij is de leukste van alle mensjes en hij was geweldig!
    Dit was wel een superleuke aflevering! Vooral die laatste opdracht vond ik geweldig, al had ik hem wel wat duurder verwacht. Ze waren ook niet zo snugger met dat Happy Hamburger Hour gedoe en met de eettenten, maar het was leuk om te kijken okay
    Geen idee wie de mol is, van mij kan iedereen het nu zijn, al vond ik dat Klaas nu wel hoger komt op mijn lijstje.
    Ik heb niet zo'n hekel aan Annemieke, ik vind haar wel leuk en ik zet bijna al mijn punten in op haar, ze zit toch al zo goed als zeker in de finale :)


    How you doin'

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Rop er uit :( Komt hij terug of niet????????? Please laat hem terug komen!! Hij is de leukste van alle mensjes en hij was geweldig!
    Dit was wel een superleuke aflevering! Vooral die laatste opdracht vond ik geweldig, al had ik hem wel wat duurder verwacht. Ze waren ook niet zo snugger met dat Happy Hamburger Hour gedoe en met de eettenten, maar het was leuk om te kijken okay
    Geen idee wie de mol is, van mij kan iedereen het nu zijn, al vond ik dat Klaas nu wel hoger komt op mijn lijstje.
    Ik heb niet zo'n hekel aan Annemieke, ik vind haar wel leuk en ik zet bijna al mijn punten in op haar, ze zit toch al zo goed als zeker in de finale :)


    How you doin'

    Ik ship Tim en Taeke echt. Die knipogen. Jezus.

    Ik verdenk trouwens Klaas, omdat ik bij de meeste afleveringen niet eens doorhad dat hij erin zat, en er gewoon zoveel hints van hem zijn. Maar. Ik zou het zoveel leuker vinden als Tim de mol is, want Tim is al sinds de eerste aflevering mijn bae en ik volg hem op Instagram en Snapchat en hij zou gewoon een veel leukere mol zijn. Maar ja je kan niet alles hebben.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik denk dat Annemieke of Klaas de mol is.


    16 - 09 - '17

    Dierden schreef:
    Ik ship Tim en Taeke echt. Die knipogen. Jezus.
    Ik verdenk trouwens Klaas, omdat ik bij de meeste afleveringen niet eens doorhad dat hij erin zat, en er gewoon zoveel hints van hem zijn. Maar. Ik zou het zoveel leuker vinden als Tim de mol is, want Tim is al sinds de eerste aflevering mijn bae en ik volg hem op Instagram en Snapchat en hij zou gewoon een veel leukere mol zijn. Maar ja je kan niet alles hebben.


    Hahahahaha saaaaaaaame, hij heeft 2xeen snap die ik gestuurd had geopend en 1x iets teruggestuurd *\o/*

    Meestal ligt m'n fave er al in aflevering 1 uit, dus dat Tim er nog in zit is bijna een wonder te noemen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Guyssss namen noemen zijn ook soort van spoilers hè. :'D

    Ik vond die picolo opdracht zo ontzettend creepy. Als ik daar had gelopen dan was het met heel wat meer gegil gegaan haha. In ieder geval zou ik zeker niet net zoals Tim 'what's uppp' roepen. :'D Ik vond het wel eindelijk weer eens wat leuke opdrachten.


    She's imperfect but she tries

    Misschien is Taart het dan niet helemaal geworden, maar we hebben zeker een WIDM-ship!

    (WAARSCHUWING: in de link worden namen genoemd en hun status van door/niet door, dus als je nog niet bij bent, klik pas later.}


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Misschien is Taart het dan niet helemaal geworden, maar we hebben zeker een WIDM-ship!

    (WAARSCHUWING: in de link worden namen genoemd en hun status van door/niet door, dus als je nog niet bij bent, klik pas later.}


    Arme Taart :c Naja, dan moet ik Art maar komen troosten :Y)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."