• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!



    Het is alweer afgelopen.... Druk niet op de spoilerknop als je niet wil weten wie de mol is.


    Airen Mylene - aflevering 2
    Annemieke Schollaardt - verliezend finalist
    Cécile Narinx - aflevering 6
    Ellie Lust - aflevering 4
    Marjolein Keuning - aflevering 5
    Klaas van Kruistum - mol
    Remy van Kesteren - aflevering 3
    Rop Verheijen - aflevering 7
    Taeke Taekema - aflevering 8
    Tim Hofman - winnaar

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:11 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    61.1% (11 stemmen)
     
    Superleuk!!

    22.2% (4 stemmen)
     
    Geniaal

    0.0% (0 stemmen)
     
    Saai

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ik kijk het niet

    0.0% (0 stemmen)
     
    Verschrikkelijk!

    16.7% (3 stemmen)
     
    Wel geinig


    How you doin'

    ze zijn een moltrio.


    waarom praatte ze niet Nederlands (of probeerden ze dat) tegen degene met dat belgium shirt?
    Bij opdracht tweee was annemieke tijd aan het verdoen met die briefjes discussie (de 40 dollar). Achter tim bij de filmherhaling zag je iemand toch? en het is zo weinig. akn anemiek ook zijn maar ook Tim. Net als bij de cameraactie. Daar kon iedereen serieus wel mollen in a way. Help xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Annemieke kan toch de mol niet meer zijn? Ik bedoel, dan zouden er toch hele andere mensen naast haar in de finale staan? Zowel Tim als Klaas zitten niet in de verste verte op haar.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Marbles schreef:
    Annemieke kan toch de mol niet meer zijn? Ik bedoel, dan zouden er toch hele andere mensen naast haar in de finale staan? Zowel Tim als Klaas zitten niet in de verste verte op haar.


    Ja zo zat ik ook al. En als het een zogenaamde foto finish is, dan zitten beide kandidaten op dezelfde mol wat betekent dat het Klaas is.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja zo zat ik ook al. En als het een zogenaamde foto finish is, dan zitten beide kandidaten op dezelfde mol wat betekent dat het Klaas is.

    of ze liegen over op wie ze zitten maar weten we dan al dat het een fotofinish is?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Sensate schreef:
    (...)
    of ze liegen over op wie ze zitten maar weten we dan al dat het een fotofinish is?


    Ja dat kan, dat ze allemaal liegen tegen het publiek, maar ik zie daar nog niet helemaal het nut van in. En foto finish was de titel. Dus die zou een hint daarnaar kunnen zijn. De titel is dit seizoen heel vaak oa een verwijzing geweest naar wie eruit zou gaan. Maar dat is natuurlijk ook maar een theorie (vorige week was hij bijvoorbeeld heel duidelijk, bij Remy was hij heel duidelijk en nu was dit dus meteen waar ik aan dacht).


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    (...)

    Ja dat kan, dat ze allemaal liegen tegen het publiek, maar ik zie daar nog niet helemaal het nut van in. En foto finish was de titel. Dus die zou een hint daarnaar kunnen zijn. De titel is dit seizoen heel vaak oa een verwijzing geweest naar wie eruit zou gaan. Maar dat is natuurlijk ook maar een theorie (vorige week was hij bijvoorbeeld heel duidelijk, bij Remy was hij heel duidelijk en nu was dit dus meteen waar ik aan dacht).

    oh. Helemaal de titel gemist. Zou best kunnen als het al eerder gebleken is. ^ we shall see


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Marbles schreef:
    Annemieke kan toch de mol niet meer zijn? Ik bedoel, dan zouden er toch hele andere mensen naast haar in de finale staan? Zowel Tim als Klaas zitten niet in de verste verte op haar.

    In de zevende aflevering zaten ze allebei half op de ander en half op Annemieke. In de achtste aflevering zat niemand meer op haar. Ja, het is mogelijk dat Annemieke het is.

    Overigens zou dat een soort verklaring kunnen zijn voor waarom ze de verliezer niet bekend hebben gemaakt. Als Tim verliezer is, kunnen zowel Klaas als Annemieke de mol zijn. Als Annemieke verliezer is, zijn Tim en Klaas allebei mogelijk. Maar als Klaas de afvaller is, is daaruit af te leiden dat Annemieke de mol is (Klaas zat als enige op Tim en anders zou Annemieke er dus uit zijn gegaan). Dat zouden ze dus niet bekend willen maken, als dat het geval is.
    Nou zeg ik niet dat dat per se moet betekenen dat Klaas de afvaller is, maar het is een kleine theorie die heel misschien wel mee zou kunnen spelen.

    Overigens verdenk ik op dit punt iedereen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    (...)
    In de zevende aflevering zaten ze allebei half op de ander en half op Annemieke. In de achtste aflevering zat niemand meer op haar. Ja, het is mogelijk dat Annemieke het is.

    Overigens zou dat een soort verklaring kunnen zijn voor waarom ze de verliezer niet bekend hebben gemaakt. Als Tim verliezer is, kunnen zowel Klaas als Annemieke de mol zijn. Als Annemieke verliezer is, zijn Tim en Klaas allebei mogelijk. Maar als Klaas de afvaller is, is daaruit af te leiden dat Annemieke de mol is (Klaas zat als enige op Tim en anders zou Annemieke er dus uit zijn gegaan). Dat zouden ze dus niet bekend willen maken, als dat het geval is.
    Nou zeg ik niet dat dat per se moet betekenen dat Klaas de afvaller is, maar het is een kleine theorie die heel misschien wel mee zou kunnen spelen.

    Overigens verdenk ik op dit punt iedereen.


    vorig jaar hadden ze dat toch ook niet bekend gemaakt?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik zat superlang op Tim, maar vlak voor de ontknoping zat Klaas het minst te friemelen en te doen, en tot nu toe is het vrijwel altijd zo geweest dat degene die het stilst staat vlak voor de ontknoping, de mol was. :'D Nu zit ik dus weer helemaal op Klaas, lol. Als Annemieke het is, vreet ik overigens mijn schoen op. Die is het sowieso niet, in mijn ogen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik zat superlang op Tim, maar vlak voor de ontknoping zat Klaas het minst te friemelen en te doen, en tot nu toe is het vrijwel altijd zo geweest dat degene die het stilst staat vlak voor de ontknoping, de mol was. :'D Nu zit ik dus weer helemaal op Klaas, lol. Als Annemieke het is, vreet ik overigens mijn schoen op. Die is het sowieso niet, in mijn ogen.


    ik zit sinds aflevering 1 al op tim, maar ik heb ook een tijdje Annemieke als bijmol gehad. Ik vond haar ook heel verdacht, maar op een gegeven moment dacht ik dat ze eruit zou gaan dus ben ik gestopt met haar verdenken. Maar nu verdenk ik haar toch wel een heel klein beetje. Klaas niet, ik weiger klaas te verdenken. Tim is voor mij sowieso de mol, of hij het nou is of niet net als dat vorig jaar Pieter mijn mol was en ik vond dat hij dat ook nog was toen hij er uit lag, lol

    Ik kwam trouwens bij het rondstruinen op fora deze hint tegen:


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly


    Oh Tim en Taekes bromance is perf (:
    Jammer dat we niet hoorden wie iedereen nu als mol zag. Bij dat filmpje over wie de mol is kon je het haar in het begin trouwens deels wel zien.
    bij die tweede kist vond ik het ook wel verdacht, maar toch verdacht ik hem het minste van de drie xD
    @lilyevans: wat cool!
    @erovender: whoo! Tim .

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 21:41 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik begin hier echt goed in te worden ghehehe. Ik ben nu echt blij want ik had het als enige goed bij mij thuis.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn reactie toen Klaas de mol bleek te zijn haha. Ik ben echt blij dat ik het uiteindelijk toch goed had, omdat iemand hier vol op Annemieke zat. Ik vind het ook echt tof dat Tim gewonnen heeft c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Serieus ik heb M1285 nog genoteerd, maar er niks mee gedaan ;_;


    You were born original, don't die as a copy.

    Hahaha op het einde zat ik toch goed! Eerst was mijn hoofdverdachte steeds Tim (geen tunnelvisie tho), en op een bepaald punt vond ik Klaas totáál niet verdacht. Tot aan aflevering 7 of 8 ofzo, toen begon ik plotseling te denken: "maar wat als hij het is? :o" En uiteindelijk zat ik goed, en Tim als winnaar ben ik ook voor want hij is nog altijd mijn favoriete kandidaat.

    Trouwens ook wel fun dat ik in de poule heb gewonnen, hah hah.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…