• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!



    Het is alweer afgelopen.... Druk niet op de spoilerknop als je niet wil weten wie de mol is.


    Airen Mylene - aflevering 2
    Annemieke Schollaardt - verliezend finalist
    Cécile Narinx - aflevering 6
    Ellie Lust - aflevering 4
    Marjolein Keuning - aflevering 5
    Klaas van Kruistum - mol
    Remy van Kesteren - aflevering 3
    Rop Verheijen - aflevering 7
    Taeke Taekema - aflevering 8
    Tim Hofman - winnaar

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:11 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    61.1% (11 stemmen)
     
    Superleuk!!

    22.2% (4 stemmen)
     
    Geniaal

    0.0% (0 stemmen)
     
    Saai

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ik kijk het niet

    0.0% (0 stemmen)
     
    Verschrikkelijk!

    16.7% (3 stemmen)
     
    Wel geinig


    How you doin'

    Flowey schreef:
    Hahaha op het einde zat ik toch goed! Eerst was mijn hoofdverdachte steeds Tim (geen tunnelvisie tho), en op een bepaald punt vond ik Klaas totáál niet verdacht. Tot aan aflevering 7 of 8 ofzo, toen begon ik plotseling te denken: "maar wat als hij het is? :o" En uiteindelijk zat ik goed, en Tim als winnaar ben ik ook voor want hij is nog altijd mijn favoriete kandidaat.

    Trouwens ook wel fun dat ik in de poule heb gewonnen, hah hah.


    Ik kan de poule niet inzien, ik wil weten hoeveelste ik sta.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Yes, ik zat juist! Mijn vader vroeg me voor de uitzending nog wie ik dacht dat de mol en winnaar zou zijn. Ik zei als mol Klaas en als winnaar Annemieke. Ik ben in ieder geval wel blij dat ik juist zat bij Klaas. Mijn moeder dacht dat Annemieke de mol zou zijn.


    16 - 09 - '17

    SPECS schreef:
    (...)

    Ik kan de poule niet inzien, ik wil weten hoeveelste ik sta.:'D


    Jij stond volgens mij net boven mij haha. Volgend jaar neem ik me voor niet meer m'n punten vergeten in te zetten hehehe


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    IK HEB OP HET LAATSTE MOMENT ALLES VERANDERD

    en toen zat ik natuurlijk fout. Stom stom stom stom. Ik vond hem wel oke als mol. Ik heb zijn hoofd gezien, in het klooster onbewust. Ook de molactie van het geld bij de opdracht met de houten tekeningen had ik al verdacht. Waarom ben ik dan weer de sukkel om te veranderen? AARTGGG


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    95% van de hints heb ik gezien, als het niet op tv was dan wel op verschillende fora.

    En toch wilde ik niet geloven dat diegene de mol was.

    Mijn puntjes in de app zijn gone.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wist het sinds aflevering 1 *O*


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik wist het sinds aflevering 1 *O*


    En mijn vader maar zeggen dat het geen man was en dat het feit dat Art zei dat de mol op het geld stond om vervolgens Klaas zijn hoofd op het geld even lekker in beeld te brengen echt geen hint kon zijn hoor :') Ik vond het wel een mooie deal van ons though. Iedereen zat iig op Klaas, dus Klaas was dan de mol en dat was ook zo c: Overigens ook blij dat Tim gewonnen heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wist ergens wel dat het Klaas moest zijn, al hoopte ik dat het Tim zou zijn omdat hij gewoon geweldig is xD Ik dacht dat als ik bijna al mijn punten op hem inzette dat de kans groter was dat hij de mol was..
    Helaas, niet waar... Al gun ik hem wel echt de prijs en Taeke zijn 3 biertjes. Ik vond Remy echt geweldig (eigenlijk altijd al) in deze aflevering, met zijn antwoorden van de mol! Sommige hints waren weer heel ver gezocht, maar dat gezicht in het klooster was wel heel mooi!


    How you doin'

    Ik ben in ieder geval blij dat mijn friemeltheorie na al die jaren nog steeds klopt. :Y) Had wel gehoopt/gedacht dat Annemieke zou winnen, maar ach, Tim gun ik het ook wel.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Het was wel een beetje te snel duidelijk dat het Klaas was. Minder spannend dan vorig jaar. Ik vind t wel tof dat Tim gewonnen heeft.


    Aan niets denken is ook denken.

    ProngsPotter schreef:
    IK HEB OP HET LAATSTE MOMENT ALLES VERANDERD
    en toen zat ik natuurlijk fout. Stom stom stom stom. Ik vond hem wel oke als mol. Ik heb zijn hoofd gezien, in het klooster onbewust. Ook de molactie van het geld bij de opdracht met de houten tekeningen had ik al verdacht. Waarom ben ik dan weer de sukkel om te veranderen? AARTGGG

    Aww, dat lijkt me inderdaad vervelend. :') Naar wie had je het dan veranderd?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…