• Wie is de Mol is weer begonnen!!!
    Ik vind dat echt het geweldigste programma van allemaal (;
    Wie denken jullie dat de mol is en wat vinden jullie er van?


    Wie is de mol? Vul het hier in!



    Het is alweer afgelopen.... Druk niet op de spoilerknop als je niet wil weten wie de mol is.


    Airen Mylene - aflevering 2
    Annemieke Schollaardt - verliezend finalist
    Cécile Narinx - aflevering 6
    Ellie Lust - aflevering 4
    Marjolein Keuning - aflevering 5
    Klaas van Kruistum - mol
    Remy van Kesteren - aflevering 3
    Rop Verheijen - aflevering 7
    Taeke Taekema - aflevering 8
    Tim Hofman - winnaar

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 13:11 ]

    Wat vinden jullie van dit seizoen Wie is de mol?

    61.1% (11 stemmen)
     
    Superleuk!!

    22.2% (4 stemmen)
     
    Geniaal

    0.0% (0 stemmen)
     
    Saai

    0.0% (0 stemmen)
     
    Ik kijk het niet

    0.0% (0 stemmen)
     
    Verschrikkelijk!

    16.7% (3 stemmen)
     
    Wel geinig


    How you doin'

    Wiarda schreef:
    Misschien is Taart het dan niet helemaal geworden, maar we hebben zeker een WIDM-ship!

    (WAARSCHUWING: in de link worden namen genoemd en hun status van door/niet door, dus als je nog niet bij bent, klik pas later.}


    Ik blijf bij Taart though. Hij is al een keer gescheiden van een vrouw dus dit wordt ook vast niks :Y) grapje


    Happy Birthday my Potter!

    Taeke is eruit. :c Ik zit nu al vanaf het begin op Tim (letterlijk vanaf de eerste aflevering) maar ik heb de app niet gedownload omdat ik er meestal naast zit. Dus als hij straks de mol is baal ik stiekem wel een beetje. >. <


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben yung handicap en kan heel moeilijk bewegen maar deed toch een enorm dansje vanuit mijn stoel toen Tim er niet uitging, ookal betekende dat dat Taeke wel moest gaan. Ik ben zo blij dat Tim er nog in zit, al hoopte ik dat Annemiek's vrijstelling opgegeten zou zijn zodat ze er toch uit moest. Ik kan haar niet uitstaan.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Nooooooo. Maar ja echt goed kon het ook niet aflopen met die *** vrijstelling van Annemieke. Klaasje is mijn molletje.


    Happy Birthday my Potter!


    Tim was wel erg vee in beeld deze afleveringen, al die boegbeelden en de camera vaker bij de opdrachten. En arts laatste comment. Geen idee wat de makers daramee willen aansturen of niet


    kom er net achter dat ik vanavond niet live kan kijken, ben toch best benieuwd (:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 12:51 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik zit serieus de hele tijd op Tim, en nu denk ik plots "maar wat als het Klaas is?" Aaahh ik kan er niet tegen....
    Op wie denken jullie dat Annemieke zit?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    Ik zit serieus de hele tijd op Tim, en nu denk ik plots "maar wat als het Klaas is?" Aaahh ik kan er niet tegen....
    Op wie denken jullie dat Annemieke zit?


    Ik weet het niet zo goed. Ik zit al een lange tijd op alle drie, dus ik weet nog steeds niet wie ik nu als de enige mol moet zien. Ik ben echt benieuwd!
    Goh, ik denk dat Annemieke op Klaas zit, maar ik weet het niet zeker.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Ik weet het niet zo goed. Ik zit al een lange tijd op alle drie, dus ik weet nog steeds niet wie ik nu als de enige mol moet zien. Ik ben echt benieuwd!
    Goh, ik denk dat Annemieke op Klaas zit, maar ik weet het niet zeker.


    Same, want ik kan ook niet zeggen dat Annemieke onschuldig is. Leuk hoor, zo'n finale met drie mollen. :') Nou ja, maakt het ook wel weer spannend.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben echt helemaal in de war.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik ben echt helemaal in de war.(':


    Hoezo?


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Hoezo?


    Omdat ik van allemaal goede mol acties kan bedenken.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Omdat ik van allemaal goede mol acties kan bedenken.(':


    Haha, ik dacht net hetzelfde!


    16 - 09 - '17

    Ja maar je wil als kandidaat ook mol lijken natuurlijk om verdenkingen naar de verkeerde te sturen, dus mollen is handig als kandidaat.


    Happy Birthday my Potter!

    Lily_Evans schreef:
    Ja maar je wil als kandidaat ook mol lijken natuurlijk om verdenkingen naar de verkeerde te sturen, dus mollen is handig als kandidaat.


    Dat had ik ook al bedacht inderdaad, ze maken het verrekte moeilijk.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    EEN VRIENDIN VAN MIJ ZAT BIJ MOLTALK EN ZE HEEFT CHRIS VOOR MIJ GEAAID! 0.0
    Ze zat tussen Chris en Martine, lang blond haar.


    Happy Birthday my Potter!