• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 16 feb 2016 - 19:58 ]


    i put the fun in funeral

    Ik ben echt in zo'n red-flag-showoff mood, maar neh :')

    // Yes, eindelijk een fangirlvriendin hiervoor, I've been so alone at this hahahaha

    Inagua schreef:
    (...)

    Dat snap ik ja. Ik vind het oprecht triest dat hij het afkraakt. Een docent is er om een leerling te helpen en wat te leren. Iets dat alleen kan wanneer een leerling zich op zijn/haar gemak voelt. Iets wat die knakker blijkbaar niet heeft begrepen. Hier kan ik echt boos om worden, to be honest.

    Aan het begin van het jaar had hij onze rapporten van vorig jaar erbij genomen en keek zo de klas rond, en wees naar verschillende mensen: 'MBO, MBO, MBO'. Alsin dat we HAVO nooit gaan halen. Zo'n klootzak is het. Ik was daar een van, btw. Maar dat maakt niet uit, sinds ik gewoon mijn HAVO diploma ga halen volgend jaar, sinds ik super mooie cijfers nu heb. In zijn fucking face!

    & @FrenchFries & @Wanheda (ook tegen Inagua btw)
    I love you <3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Aan het begin van het jaar had hij onze rapporten van vorig jaar erbij genomen en keek zo de klas rond, en wees naar verschillende mensen: 'MBO, MBO, MBO'. Alsin dat we HAVO nooit gaan halen. Zo'n klootzak is het. Ik was daar een van, btw. Maar dat maakt niet uit, sinds ik gewoon mijn HAVO diploma ga halen volgend jaar, sinds ik super mooie cijfers nu heb. In zijn fucking face!

    & @FrenchFries & @Wanheda (ook tegen Inagua btw)
    I love you <3


    What the actual f*ck. Dat kun je niet maken als docent. Sterker nog, volgens mij mag hij dat niet eens zeggen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    What the actual f*ck. Dat kun je niet maken als docent. Sterker nog, volgens mij mag hij dat niet eens zeggen.

    Serieus niet...? Gelukkig hebben de jongens uit mijn klas ook al melding gedaan ervan want hij is ook echt een kapot erge racist. Misschien moeten we er allemaal maar iets van zeggen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Serieus niet...? Gelukkig hebben de jongens uit mijn klas ook al melding gedaan ervan want hij is ook echt een kapot erge racist. Misschien moeten we er allemaal maar iets van zeggen.


    Ik zeg doen. Hoe meer mensen er iets van zeggen, hoe moeilijker wordt het te negeren.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Ik zeg doen. Hoe meer mensen er iets van zeggen, hoe moeilijker wordt het te negeren.

    Dat is zeker waar ! Dankje, want ik wist serieus niet dat dat niet mocht..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Dat is zeker waar ! Dankje, want ik wist serieus niet dat dat niet mocht..


    Nouja, of het echt niet mag weet ik niet zeker, maar het is niet oké


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Kan er eigenlijk nog met btg credits betaald worden? Dat ging voor mij zoveel makkelijker.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hou van dit nummer (:



    Mijn samenvatting van 12 pagina's is nog geen 3/4 A4'tje lang. Volgens mij doe ik iets niet goed?

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 16:08 ]

    Ingeschreven voor een open dag. Weer wat nuttigs gedaan vandaag. Het wordt nog eens wat met me.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gotta make a whole shitload homework but... nah.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 16:10 ]

    En zo zonder reden voel ik me plotseling erg kut en ga ik Tokio Hotel liedjes luisteren terwijl ik dat alleen doe wanneer ik weer last krijg van neigingen. Gaat lekker. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wanneer je wat artikelen voor je betoog opzoekt over de vluchtelingencrisis:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inagua schreef:
    (...)

    Nouja, of het echt niet mag weet ik niet zeker, maar het is niet oké

    Precies. Achja, een melding kan nooit kwaad.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word hier zo chagrijnig van. Waarom kunnen vragen niet makkelijker geformuleerd worden? :\


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.